24. Re: 02. 02. 2012 - 21:10
BigTwin_Jirka (21): jo, tak to jo, o těch balónkách jsem nevěděl, bez nich by to jaksi nešlo, proto tam mám tu trubičku zpět do nádrže. Ty míčky ale naopak pumpě pomůžou, což by ten tlakovej akumulátor ale zmáknul taky. No je to věda to sladit :-)privbox@seznam.cz tel: 603510691
23. Re: 02. 02. 2012 - 16:51
Sejki (18): Ano, přesně tenhle systém jsem použil u bráchovo Mustangu, musí ale pořád hlídat, aby měl v nádrži minimálně 1/4 benzínu, jinak hrozí nasátí vzduchu tou přidanou pumpou a následný zničení motoru je na 100% jistý.Nema sice dobrej motor, zato ma spatny brzdy!
22. Re: 02. 02. 2012 - 16:45
Mirek (20): Tohle je jinej systém, kterej vlastně jenom pokrejvá vysokou spotřebu v maximálním výkonu. Já ale potřebuju jeden úplně samostatnej palivovej okruh pro nitro, aby hlavní palivovej systém zůstal netknutej. Jinak se nedá nic kontrolovat ani regulovat, tlak paliva je děsně důležitej pro zdraví motoru.Nema sice dobrej motor, zato ma spatny brzdy!
21. Re: 02. 02. 2012 - 16:23
Mirek (16): Ano, přesně tak, proto je celý uzavřený v tlakový nádobce. Dovnitř tý nádobky se ještě dají takový dva tři míčky velikosti tenisáku, který vyrovnávají nepoměr množství mezi vstupem a výstupem benzínu (odtok je při akci větší než přítok a na přítoku je navíc škrtící ventilek, aby v hlavním palivovým systému neklesl tlak). Tohle všechno je navržený, aby to spolu s menší rezervou fungovalo 10 sekund, to je nastavená maximální doba činnosti nitra. Po týhle době stejně všechno zamrzne a je třeba zvýšit tlak nitra zahříváním flašky, na tohle mám odporovej polštářek 300 Wattů s automatickou tlakovou regulací, další start je možnej podle okolní teploty za 5-15 minut. Provozní tlak nitra je 950-1000 PSI (70 atmosfér), když je tlak vysokej, upouští se extra ventilem (to jsou ty krásný oblaka nad kapotou před startem). Blbě se to vysvětluje, protože je kolem toho všeho poměrně složitá teorie kapalin a plynů a navíc je doplněný dost složitou elektronikou. Ale studuji to už dlouhý roky, jezdil jsem sprinty s nitro Big-Twinem H-D.To nitro je hroznej prevít a u všeho se musí dlouho přemejšlet.Nema sice dobrej motor, zato ma spatny brzdy!
20. Re: 02. 02. 2012 - 09:06
BigTwin_Jirka (15):privbox@seznam.cz tel: 603510691
19. Re: 02. 02. 2012 - 06:31
Sejki (17):Podle mě by to bylo nejlepší a za to nový čerpadlo dát zásobník tlaku paliva, to by nahradilo tu nádrž a přitom je to jen malej váleček.18. 01. 02. 2012 - 23:34
Systemu je hodne :)Chevrolet Camaro '79, Buick Century Wagon '89, Skype: sejkora426
17. Re: 01. 02. 2012 - 23:31
Mirek (16): ten tlak se mi moc nelibi, radsi bych tam videl styl karburatoru a plovakove komory, kdyz se v urcitou hladinu zavre jehla, neco jako splachovadlo na hajzlu :-D Ale pokud by Jirkoj neslo vylozene o system v nadobce tak bych videl realnejsi externi cerpadlo a jeste jeden vyvod z original nadrze...Chevrolet Camaro '79, Buick Century Wagon '89, Skype: sejkora426
16. Re: 01. 02. 2012 - 21:18
BigTwin_Jirka (12): tak teď jsem to přestal chápat, Jiří, ta nádržka s pumpou bude pod tlakem, kterej dělá ta standartní provozní pumpa?privbox@seznam.cz tel: 603510691
15. Re: 01. 02. 2012 - 20:53
xaler (14): Jsou (budou, zejtra musím udělat výkresy) to dvě půlky z hliníku, k sobě to bude sešroubovaný osmi šroubama na O-kroužek Viton, tlak 90 psi (do 6atm) nejni nijak výjimečně nebezpečnej. Ven z toho jdou jenom tři -6AN průchodky, z čehož zkrzevá jednu jdou utěsněný kabely. Určitě to nejni nebezpečnější, než třeba standardní fuel-rails.Nema sice dobrej motor, zato ma spatny brzdy!
14. Re: 01. 02. 2012 - 20:01
BigTwin_Jirka (12):Jasný máš to zmáklý, mě bylo jen divný že vlastně ta nádobka bude celou dobu pod tlakem, tak jsem si říkal jestli to není zbytečný. Asi bych nechtěl mít v motorovym prostoru takovou věc. Jinak piš dál zajímá mě výsledek.13. Re: ..... 01. 02. 2012 - 19:49
fandak (4): Ahoj Fando! Dneska mi přinesl kamarád celou sestavu z Lacia Kappa 2.0 (Magneti Marelli) z auta, který před měsícem rozčtvrtil o strom. Teď na to celý musím nechat svařit tlakovej obal s průchodkama a zvenku na to nabastlit regulátor. Je dobrý vědět, že máš vrakoviště na Fordy, ozvu se, až nebude tak šíleně mrznout. Mě se nechce v takovým počasí ani do sklepa pro pivo. Ještě jednou děkuju za rady a podněty.Nema sice dobrej motor, zato ma spatny brzdy!
12. Re: 01. 02. 2012 - 19:27
xaler (11): Je to trošku jinak, něž si myslíš. V případě, že jednou jedinkrát zapomeneš dolejt tu nádržku, přijdeš na 100% o motor. Při testech nebo při závodech máš desítky úkonů který je nutný vykonat, něž provedeš konverzi z DD káry na závodní auto. Mnohdy se z různejch důvodů spěchá a pak je k maléru už jenom krůček. Už jsem si to všechno musel napsat na kartičku, kolik toho je. Proto chci aby byl tenhle systém automatickej a totálně bezobslužnej.Nema sice dobrej motor, zato ma spatny brzdy!
11. 01. 02. 2012 - 06:24
Mě se to zdá hrozně složitý, Když bude nějaká nádržka s čerpadlem krmená z nádrže, tak jak bude utěsněná, co bude regulovat tlak v té nádrži, proč nemůže být samostatná... Já bych vzal nádrž z nějaký EC, na originál výstup bych dal čerpadlo s vysokotlakým zásobníkem z mercedesu a do sacího potrubí bych dal velkou sytičovou trysku z nějakýho auta a ta by tam prala v případě potřeby benzín. Tu malou nádrž bych vubec nespojoval s tou velkou. Občas bys jí dotankoval a jako bonus bys do toho mohl dávat lepší benzín nebo methanol s vodou a používat to i samostatně.10. 31. 01. 2012 - 23:54
Jirko, třeba za láhev dobrého vína můžu nabídnout čerpadlo z nádrže, tedy pokud se nemýlím a najdu to, na Laguna I. 1,8i, Passat B3 1,8i, možná i z OI 1,8T, dále externí z Espace II. 2,9 V6, na požádání budu muset prohledat půdu a uvidíme konkrétně :o)9. Re: ..... 31. 01. 2012 - 22:59
xaler (8):Tahle pumpa byla z D-jetu '73... Elektronický vstřikování s řídící jednotkou, co dnes nedokážou seřídit ani za čtrnáct dní v Mercedesu na Chodově :D8. Re: ..... 31. 01. 2012 - 22:19
Lazarus (5):já bych taky doporučil pumpu z mercedesa, kterej má mechanický vstřikování. Je umístěná vně nádrže, krmí velkej objem, dává až 6 ATM což je fakt síla a určitě jí někde splašíš.7. Re: ..... 31. 01. 2012 - 21:48
BigTwin_Jirka (6):Tak si napiš co potřebuješ.Mám vrakáč na Fordy6. Re: ..... 31. 01. 2012 - 17:26
Děkuji všem za pomoc a za nabídky (Fanda, Mirek, Lazarus). Externí pumpa je pro amatérskou stavbu podstatně lepší, jenže mě jde o místo a taky o to, abych nemusel měnit celý palivový potrubí. Proto bych uvítal spíš kompletní sestavu z nádrže včetně mechanickýho upevnění, nejraději bych prosil vyříznout z nádrže celej ten bajonetovej dekl. Venku už by potom byl jenom tlakovej regulátor. Jsem vybíravej, co?Nema sice dobrej motor, zato ma spatny brzdy!
5. Re: ..... 28. 01. 2012 - 16:50
BigTwin_Jirka (1): Škoda, že si to nenapsal dřív. Před měsícem jsem se zbavil palivový pumpy na 450SLC. Byla umístěná mimo nádrž, jak píše Mirek.Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)