Příspěvky od počátku až do rána 2. února 2012
20. Re: 02. 02. 2012 - 09:06
BigTwin_Jirka (15):privbox@seznam.cz tel: 603510691
19. Re: 02. 02. 2012 - 06:31
Sejki (17):Podle mě by to bylo nejlepší a za to nový čerpadlo dát zásobník tlaku paliva, to by nahradilo tu nádrž a přitom je to jen malej váleček.18. 01. 02. 2012 - 23:34
Systemu je hodne :)Chevrolet Camaro '79, Buick Century Wagon '89, Skype: sejkora426
17. Re: 01. 02. 2012 - 23:31
Mirek (16): ten tlak se mi moc nelibi, radsi bych tam videl styl karburatoru a plovakove komory, kdyz se v urcitou hladinu zavre jehla, neco jako splachovadlo na hajzlu :-D Ale pokud by Jirkoj neslo vylozene o system v nadobce tak bych videl realnejsi externi cerpadlo a jeste jeden vyvod z original nadrze...Chevrolet Camaro '79, Buick Century Wagon '89, Skype: sejkora426
16. Re: 01. 02. 2012 - 21:18
BigTwin_Jirka (12): tak teď jsem to přestal chápat, Jiří, ta nádržka s pumpou bude pod tlakem, kterej dělá ta standartní provozní pumpa?privbox@seznam.cz tel: 603510691
15. Re: 01. 02. 2012 - 20:53
xaler (14): Jsou (budou, zejtra musím udělat výkresy) to dvě půlky z hliníku, k sobě to bude sešroubovaný osmi šroubama na O-kroužek Viton, tlak 90 psi (do 6atm) nejni nijak výjimečně nebezpečnej. Ven z toho jdou jenom tři -6AN průchodky, z čehož zkrzevá jednu jdou utěsněný kabely. Určitě to nejni nebezpečnější, než třeba standardní fuel-rails.Nema sice dobrej motor, zato ma spatny brzdy!
14. Re: 01. 02. 2012 - 20:01
BigTwin_Jirka (12):Jasný máš to zmáklý, mě bylo jen divný že vlastně ta nádobka bude celou dobu pod tlakem, tak jsem si říkal jestli to není zbytečný. Asi bych nechtěl mít v motorovym prostoru takovou věc. Jinak piš dál zajímá mě výsledek.13. Re: ..... 01. 02. 2012 - 19:49
fandak (4): Ahoj Fando! Dneska mi přinesl kamarád celou sestavu z Lacia Kappa 2.0 (Magneti Marelli) z auta, který před měsícem rozčtvrtil o strom. Teď na to celý musím nechat svařit tlakovej obal s průchodkama a zvenku na to nabastlit regulátor. Je dobrý vědět, že máš vrakoviště na Fordy, ozvu se, až nebude tak šíleně mrznout. Mě se nechce v takovým počasí ani do sklepa pro pivo. Ještě jednou děkuju za rady a podněty.Nema sice dobrej motor, zato ma spatny brzdy!
12. Re: 01. 02. 2012 - 19:27
xaler (11): Je to trošku jinak, něž si myslíš. V případě, že jednou jedinkrát zapomeneš dolejt tu nádržku, přijdeš na 100% o motor. Při testech nebo při závodech máš desítky úkonů který je nutný vykonat, něž provedeš konverzi z DD káry na závodní auto. Mnohdy se z různejch důvodů spěchá a pak je k maléru už jenom krůček. Už jsem si to všechno musel napsat na kartičku, kolik toho je. Proto chci aby byl tenhle systém automatickej a totálně bezobslužnej.Nema sice dobrej motor, zato ma spatny brzdy!
11. 01. 02. 2012 - 06:24
Mě se to zdá hrozně složitý, Když bude nějaká nádržka s čerpadlem krmená z nádrže, tak jak bude utěsněná, co bude regulovat tlak v té nádrži, proč nemůže být samostatná... Já bych vzal nádrž z nějaký EC, na originál výstup bych dal čerpadlo s vysokotlakým zásobníkem z mercedesu a do sacího potrubí bych dal velkou sytičovou trysku z nějakýho auta a ta by tam prala v případě potřeby benzín. Tu malou nádrž bych vubec nespojoval s tou velkou. Občas bys jí dotankoval a jako bonus bys do toho mohl dávat lepší benzín nebo methanol s vodou a používat to i samostatně.10. 31. 01. 2012 - 23:54
Jirko, třeba za láhev dobrého vína můžu nabídnout čerpadlo z nádrže, tedy pokud se nemýlím a najdu to, na Laguna I. 1,8i, Passat B3 1,8i, možná i z OI 1,8T, dále externí z Espace II. 2,9 V6, na požádání budu muset prohledat půdu a uvidíme konkrétně :o)9. Re: ..... 31. 01. 2012 - 22:59
xaler (8):Tahle pumpa byla z D-jetu '73... Elektronický vstřikování s řídící jednotkou, co dnes nedokážou seřídit ani za čtrnáct dní v Mercedesu na Chodově :D8. Re: ..... 31. 01. 2012 - 22:19
Lazarus (5):já bych taky doporučil pumpu z mercedesa, kterej má mechanický vstřikování. Je umístěná vně nádrže, krmí velkej objem, dává až 6 ATM což je fakt síla a určitě jí někde splašíš.7. Re: ..... 31. 01. 2012 - 21:48
BigTwin_Jirka (6):Tak si napiš co potřebuješ.Mám vrakáč na Fordy6. Re: ..... 31. 01. 2012 - 17:26
Děkuji všem za pomoc a za nabídky (Fanda, Mirek, Lazarus). Externí pumpa je pro amatérskou stavbu podstatně lepší, jenže mě jde o místo a taky o to, abych nemusel měnit celý palivový potrubí. Proto bych uvítal spíš kompletní sestavu z nádrže včetně mechanickýho upevnění, nejraději bych prosil vyříznout z nádrže celej ten bajonetovej dekl. Venku už by potom byl jenom tlakovej regulátor. Jsem vybíravej, co?Nema sice dobrej motor, zato ma spatny brzdy!
5. Re: ..... 28. 01. 2012 - 16:50
BigTwin_Jirka (1): Škoda, že si to nenapsal dřív. Před měsícem jsem se zbavil palivový pumpy na 450SLC. Byla umístěná mimo nádrž, jak píše Mirek.4. Re: ..... 28. 01. 2012 - 10:11
BigTwin_Jirka (1):Můžu ti nechat z Mondea 2.0,nebo ze Scorpia,2.8 kde bylo čerpadlo a tlak.ventil mimo nádrž.Napiš mi mejl a já ti pošlu fotky.3. Re: ..... 28. 01. 2012 - 08:55
BigTwin_Jirka (1): některý krámy mají palivovou pumpu elegantně mimo nádrž, tady si vyber to, co ti bude vyhovovat:privbox@seznam.cz tel: 603510691
2. 27. 01. 2012 - 22:12
Co pouzit Walbro 255 ? Ja vim ze za to nechces utratit nic, ale na ebay se da koupit za pomerne uz dobry penize a mozna ji sezenes i u nas. Nebo se muzes poptat treba na forum 200sx.cz kde dost lidi nahrazuje originalni pumpy tema walbro tak by ti to mohl nekdo nechat, je to z 1.8 turbo, ale nevim jestli to bude stacit.Chevrolet Camaro '79, Buick Century Wagon '89, Skype: sejkora426
1. ..... 27. 01. 2012 - 21:05
Pro letošní rok hodlám podstatně posílit nitro na autě, protože potřebuju hlavně dostat bráchu, kterej si pro změnu zvednul tlak na kompresoru. Dneska mi došlo, že budu mít na hraně palivovou pumpu (tlak v systému klesá s větším průtokem) a v zájmu pevného zdraví skoro novýho HEMI motoru bude nutný uchovat dostatečnej tlak benzínu za všech podmínek. Udělám si tedy takovou malou hliníkovou benzínovou nádržku ve velikosti nádržky na ostřikovač a do ní umístím další benzínovou pumpu jen pro nitro systémy. Říká se tomu dedikovanej systém, jde do toho benzín z nádrže a funguje to jenom v případě zapnutí nitro systému. Doposud to všechno honím přes originální pumpu, ale hodnám zdvojit veškerý systémy.Nema sice dobrej motor, zato ma spatny brzdy!
Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)