Příspěvky od podvečera 7. února 2012 až do dopoledne 8. února 2012
29. Re: 08. 02. 2012 - 11:40
Schaman (25): prosimte jak rychle se ti to cerpadlo tocilo, nejakym rychlejsim elektromotorkem nebo pomalym co se pouziva na sterace?Chevrolet Camaro '79, Buick Century Wagon '89, Skype: sejkora426
28. Re: 08. 02. 2012 - 11:35
Schaman (26): ty mas napady :-D ale dobry, ja se driv zajimal o drevoplyn a napadlo me udelat kotel kterym budu vyhrejvat radiatory a zaroven s tim budu napajet elektrocentralu :)Chevrolet Camaro '79, Buick Century Wagon '89, Skype: sejkora426
27. Re: 08. 02. 2012 - 11:33
Schaman (25): vidis to cerpadlo ze zetora me nenapadlo, to rozemele vsechno :) ja chci prave udelat nejakej horak do kotle na tuha paliva tak to zkusim. dikyChevrolet Camaro '79, Buick Century Wagon '89, Skype: sejkora426
24. Re: 08. 02. 2012 - 10:10
Mirek (23): olej zatim poresenej nemam, ale bude to styl napajecky, je to overeny a funkcni...Chevrolet Camaro '79, Buick Century Wagon '89, Skype: sejkora426
23. Re: 08. 02. 2012 - 09:50
Vanas,Sejki (22): nedoporučuju zas tak moc experimentovat... když kopii, tak přesnou. Otevřenej oheň není samozřejmě žádnej problém, jinak nevím, nač je v dílně jakejkoliv hořák, letlampa, horkovzduška na plný kule a nebo autogen. Hasiči asi uměj bez tohohle vercajku nadpřirozený věci... Lití oleje samospádem má sice svý kouzlo jednoduchosti, ale není se co divit, že to má pak spotřebu oleje jako kráva a nebo to pak naopak nehoří. Není to nic složitýho, stačí zubová olejová pumpa z rozebranýho motoru, motorek s převodovkou (stěrače nebo stahování oken), termostat z žehličky a jeden koncák. Pak už jenom okopčit systém. Kolikrát mě už právě ty bezpečnostní prvky ušetřily úklid v případě, že to přestane hořet díky kvalitě oleje, co do toho neleješ. Voda v oleji mi například nedělá problém, je to stejný, jako při smažení řízků, když je obracíš mokrým nářadím :-) Origo kamna můžeš zapálit a jet do háje a víš, že kdyby cokoliv, tak se nic nestane a v tom je to kouzlo. Spotřeba oleje je udávaná 1 nebo 2 litry na hodinu, podle toho, jaký otáčky má čerpadlo.privbox@seznam.cz tel: 603510691
22. Re: 07. 02. 2012 - 22:24
Vanas (21): jo takhle se to dela, horsi je ze kdyz mas mensi dilnu tak musis vetrat pac je pretopeny, jelikoz ty kamna moc nejdou regulovat, proto ja budu mit ventilator kterym si muzu trochu regulovat vykon, nikoliv mensima nebo vetsima otackama ale privirani nebo otvirani sani...Chevrolet Camaro '79, Buick Century Wagon '89, Skype: sejkora426
21. Re: 07. 02. 2012 - 21:46
Sejki (20):To je samodomo. Je to smotlej kus asi 5-6mm železa, navrtaný otvory a celej ten válec je přivařenej na disku z auta. Přívod oleje je trubičkou a trychtýřem. Narazím padesátilitrovej soudek a dva dny topím:)2020 Harley-Davidson Iron 1200, 2008 Harley-Davidson Road King Classic
20. Re: 07. 02. 2012 - 21:41
Vanas (19): jo to jsou klasicky na zpusob mars ne? nebo to jsou mars?Chevrolet Camaro '79, Buick Century Wagon '89, Skype: sejkora426
19. Re: 07. 02. 2012 - 21:12
Sejki (18):Tady jsou trochu viděl vlevo od toho Téčka2020 Harley-Davidson Iron 1200, 2008 Harley-Davidson Road King Classic
18. Re: 07. 02. 2012 - 21:10
Vanas (17): jo to s tou vodou vim, to si musim pohlidat.... kazdopadne jsem sel cestou ventilatoru :)Chevrolet Camaro '79, Buick Century Wagon '89, Skype: sejkora426
17. Re: 07. 02. 2012 - 21:02
Sejki (16):Já je mám v práci na dílně taky, jsou bez ventilátoru. Musím souhlasit s tím co napsal Mirek, ty díry jsou docela důležitý.2020 Harley-Davidson Iron 1200, 2008 Harley-Davidson Road King Classic
16. Re: 07. 02. 2012 - 20:24
Mirek (14): vsak prave, ze jsou kamna co ventilator nepotrebujou, ale maj po obvodu diry, coz je otevrenej ohen... no a ja zadny diry nemam a zenu to ventilatorem.... zejtra to trosku zkulturnim a nafotim...Chevrolet Camaro '79, Buick Century Wagon '89, Skype: sejkora426
15. Re: 07. 02. 2012 - 20:19
Mirek (14):Jo tu pánev taky měnil. Připadalo mi že je z karamiky.14. Re: 07. 02. 2012 - 20:04
Sejki (11): ty kamna makají dobře, žádnej ventilátor nepotřebujou, akorát tam musíš mít správnej počet děr a přepážek jako u origo kamen. Samozřejmě musíš mít dobrej komín s dobrým tahem. Je to spočítaný dobře, emise žádný, popel z odpařovací pánve můžeš sypat normálně do popelnice, jelikož je naprosto neškodnej.privbox@seznam.cz tel: 603510691
13. Re: 07. 02. 2012 - 20:03
Jířa (12): tady jeden chlap co ma autodilnu tak je ma normalne na dilne a predpokladam ze mu tam kontroly chodej... tak nevim jak to je....Chevrolet Camaro '79, Buick Century Wagon '89, Skype: sejkora426
12. Re: 07. 02. 2012 - 20:02
Sejki (11):To jsme na tom stejně. Ovšem při kontrole se ty kamna musely "zlikvidovat".11. Re: 07. 02. 2012 - 19:41
Jířa (8): zakazany to je od roku 2004, ale nevim co presne je zakazany :) protoze ty kamna se oficialne prodavaji dal...Chevrolet Camaro '79, Buick Century Wagon '89, Skype: sejkora426
10. Re: 07. 02. 2012 - 18:50
petrklm (9):Já vím... slyšel jsem to od starších. Holt jiná doba :-)9. Re: 07. 02. 2012 - 18:38
Jířa (8) : no jo, já měl na chalupě asi čtvery naftový kamna... to bylo v dobách, kdy se tzv. "topná" nafta dala koupit přes poukázky z pošty za 1,- Kčs/litr :-))). Mimochodem, byla stáčená na stejným stojanu Benzíny, jako ta do aut - samozřejmě se s tím kšeftovalo, jako se vším, co kdy bylo, je a bude dotovaný :-)Ford - auto pro ty, co se niceho neboji. Sralbotkove voli jinou znacku :-)
8. Re: 07. 02. 2012 - 18:30
Sejki (1):Kolega u kterého jsem to měl na dílně, tak ty kamna má. Ale že by to nějak extra topilo...Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)