Příspěvky od odpoledne 14. srpna 2012 až do rána 20. srpna 2012
11. Re: no, a taky existujou takovýhle obrázky... 20. 08. 2012 - 08:18
Vanas (9): prostě jako je to u Zetor 25 nebo Ávie, člověka nesmí rajcovat, že z toho ukápne pár kapek.... Podle mě to má být vyvedený do sání mezi vzduchovej čistič a klapku. Čím ucpanější čistič, tím to víc větrá klikovou skříň a alespoň to člověka nutí se do toho čističe občas kouknout. Ideální je ale, když je čistič olejovej s mokrou vložkou, tam bych to vyvedl naopak před něj :-)privbox@seznam.cz tel: 603510691
10. Re: no, a taky existujou takovýhle obrázky... 19. 08. 2012 - 21:59
Vanas (9): Přesně takhle jsem si to vyřešil na H-D, porád mi flusal olej do otevřenýho filtru a pak to kapalo na motor a já měl z toho bordelu špatný spaní. Ten druhej S&S motor už jsem řešil jinak, ale tak elegantně, že už nic do sání nejde, ale zase to má několik různě tlustejch hadiček a zpětnejch ventilů porůznu na motoru a kebulích a měl jsem s tím pakárnu to někam zamaskovat.Nema sice dobrej motor, zato ma spatny brzdy!
9. Re: no, a taky existujou takovýhle obrázky... 19. 08. 2012 - 21:21
Mirek (8):Ideální je, to napojit někam pod auto do plastový nádobky, kterou jednou za čas vyprázdníš a vůbec s to nepouštět zpět do motoru2020 Harley-Davidson Iron 1200, 2008 Harley-Davidson Road King Classic
8. Re: no, a taky existujou takovýhle obrázky... 19. 08. 2012 - 21:15
DCharger (7): je to jedno, dekly bývají stejný a záměnný a v obou je díra na stejný straně takže jednou vzadu jednou vpředu (pokud není v prostřed). Hlavně se nesmí přepísknout ten přívod ventilace pod klapku, můj názor je, že bych ho tam nikdy nepřiváděl a přivedenej tam být nemá, jelikož se může stát, že začne nápadně ubývat olej... Některý obrázky jsou fakt jenom schematický.privbox@seznam.cz tel: 603510691
7. Re: no, a taky existujou takovýhle obrázky... 19. 08. 2012 - 14:11
Mirek (6): a myslis ze je jedno na kterym ventildeklu bude PCV-ventil, a na kterym vstupni filtr? Nebo je nutny zachovat urcitou stranu s ohledem na smer otaceni klikovky?Go Fast... or Go Home!
6. no, a taky existujou takovýhle obrázky... 19. 08. 2012 - 13:51
http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTnb9qGDoo0zyg2duY5dourIbkvtSB4poDmeRJiaRFpqcLkalEOprivbox@seznam.cz tel: 603510691
5. Re: 18. 08. 2012 - 13:44
Wokymoto (1): Pouze se z motoru pomocí tohoto systému odfukuje přetlak. Jeho nedílnou součástí obvykle bejvá zpětnej ventil, kterej zamezuje zpětnýmu nasávání čerstvýho vzduchu, veškerý "filtry" tedy slouží jen proto, aby se neplival ven olej a nedílnou součástí této cesty vzduchu je i labyrint, ve kterým dochází k separaci emulgovanýho oleje. Mám takovej dojem, že už je přímý odvětrávání kliky zakázaný a přetlak v klikovce se musí recyklovat přes sání zpátky ke spálení a v tomto případě pak není nutnej zpětnej ventil páč se používá podtlak generovanej v sání. Jestliže celej systém funguje jak se sluší a patří, vzniká v celým motoru (včetně ventildeklu) mírnej podlak a díky tomu potom z motoru logicky neuniká olej (za chodu samozřejmě). Závada na tomto systému se špatně diagnostikuje a následky se přičítají všemu možnýmu, jen né příčině.Nema sice dobrej motor, zato ma spatny brzdy!
4. 18. 08. 2012 - 08:48
aha, no ja to mam na motoru prave ucpany, ale evidentne by nemelo, pac zbytek krom ty veci ktera by mela vest do motoru tam je. by me zajimalo co koho vedlo to ucpat. jinak na volnobeh otacky asi dobry, ale ve vyssich si myslim, ze by to mel bejt vetsi kalup, teda. navic to dost zere, coz asi nebude mit na vine jen tohle.Lincoln Continental 1967, 4 suicide door sedan, 462 cui
3. Re: 17. 08. 2012 - 16:10
TransAm 79 (2):2. Re: 17. 08. 2012 - 14:35
Wokymoto (1):PCV system funguje tak, že na jedné straně jdou plyny přes PCV ventil z víka do sání nebo karburátoru. Na druhé straně se naopak do víka přisává čerstvý vzduch hadicí přes ten malý filtr.1. 14. 08. 2012 - 17:49
chtel jsem se zeptat, jak to cely funguje, pac to evidentne nemam kompletni. na vzduchovym filtru je dalsi malej filtr s ventilem a hadice vedouci nekam do motoru, to uz mi chybi. dikas za infoLincoln Continental 1967, 4 suicide door sedan, 462 cui
Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)