98. Re: 17. 02. 2013 - 22:51
Bob Ash (95): po vysoký vojenský to bylo tuším za bakaláře 15let a za ing 20let závazku a na pilota se nedostaneš, pokud nemáš hoodně velkou tlačenku :)Studebaker Cruiser 1963 http://www.studebaker.cz
97. 11. 02. 2013 - 18:26
no nejvíc mě dostalo, že to někdo hraje na simulátoru v reálným čase :-D jakože třeba letí 9 hodin někam, dá sice autopilota, ale beztak to je mazec.Lincoln Continental 1967, 4 suicide door sedan, 462 cui
96. Re: 11. 02. 2013 - 17:22
Bob Ash (95):v USA to bude podobne,jen s tim ze muzes ocekavat opravdu ,,ostre,, nasazeni...95. Re: 11. 02. 2013 - 17:20
cirus (93): Já mluvil o ČR. Nevím, jak je to teď, ale bejvalo to tak, že musíš odsloužit asi 8 let, než můžeš odejít, jinak platíš. A ten vojenskej výcvik stojí šílenou raketu, i když ho neplatíš celej.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
94. Re: 11. 02. 2013 - 17:18
Bob Ash (92):jo vykoupit se to by byl sakra drahej pilotak,pak jen umrit nebo prijit o mohu...a odejik jinak...tak si odsedi za dezerci vic nez by mel odslouzit93. Re: 11. 02. 2013 - 17:17
Wokymoto (91):Jako v USA?;-)))Az budes obcanem mozna...krom toho se musis ,,upsat,, a neco odlitat treba i na fronte,ze vsemy moznymi dusledky...92. Re: 11. 02. 2013 - 17:15
Wokymoto (91): Není to blbost, ale upíšeš se jim na nějakou dobu a mám pocit, že pokud odejdeš dřív, musíš vysolit nějaký peníze.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
91. Re: 11. 02. 2013 - 17:13
cirus (90):jo a teď jsi nakousl co už mě taky napadlo, udělat si pilotak díky armádě ňák, to je asi blbost?Lincoln Continental 1967, 4 suicide door sedan, 462 cui
90. Re: 11. 02. 2013 - 15:56
Bob Ash (89):to je fakt,vzhledem k narokum na kvalifikaci tam jsou prijatelny penize...myslim ze bezne kolem $80k,litani s lidma na regionalnych aerolinkach za $40k je vedle toho k smichu...ale nezapomen ze tam je zas neumerne vyssi riziko,myslim ze podobne jako na Alaske.89. Re: 11. 02. 2013 - 15:46
cirus (88): Já co jsem po tom tak koukal, tak nejlíp placenej job (navíc relativně nízkejma požadavkama na "papírovou" kvalifikaci - nepotřebuješ vícemotor, IFR apod.) je crop duster. S nárokama na reálnou kvalifikaci (umět lítat) to ale asi bude podobný jako ten pilot na Aljašce.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
88. Re: 11. 02. 2013 - 15:44
Bob Ash (87):Presne tak platy jsou SILENY! Zejmena v USA je plat pilota k smichu...bohuzel podle toho i ,,kvalita,, pilotu.87. Re: 11. 02. 2013 - 12:30
Wokymoto (86): Zas tak rychle ne. Pilotů je docela nadbytek a platy jsou relativně mizerný - abys dostal některou z těch dobře placenejch prací (pilot velkejch aerolinií někde v EU, Americe nebo podobně v civilizaci), budeš muset mít spoustu nalítanejch hodin. Což znamená třeba strávit několik let lítáním někde v Africe nebo JV Asii. Dokonce i levný aerolinky v Americe platěj žalostně málo - kdesi jsem četl, že pilot u malejch US aerolinek má v průměru asi $25.000 ročně.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
86. 11. 02. 2013 - 08:12
diky vsem za info, je to celkem palka, ale oni si na to rychle vydelaji zpet bych rekl :) tezkopadne jsem mohl mit papiry za par batu u jednoho stanku v Thajsku, ohledne jako na dalsich x profesi :DLincoln Continental 1967, 4 suicide door sedan, 462 cui
85. Re: 10. 02. 2013 - 21:42
cirus (84): To máš asi stejný i s autoškolou. Koukni se třeba, co všecko se dělá v severských zemích...Thunderbirds Are Go
84. Re: 10. 02. 2013 - 20:07
Bob Ash (83):koukam na to jako tele,musim vic cist co se tam deje... ze pry 6 hodin na multi engin...pomaly jako typovka;-)))Co ja pamatuji tak chteli po mne onehda tusim 20 hodin...ale nevim jiste je to opravdu davno a nakonec jsem do toho nesel.A vubec to je nejak ,,orezany,, vsechno.Nepadaj ty letadla s tak ,,rychlenyma,, piloty?;-)))83. Re: 10. 02. 2013 - 19:06
cirus (82): Ale je to tak, všechno to jsou ceny opsaný z ceníku FlyForFun:Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
82. Re: 10. 02. 2013 - 18:04
Bob Ash (81):jo myslim ze jsi to uvedl na pravou miru...81. Re: 10. 02. 2013 - 17:43
cirus (79): ULL (ultralehký letadlo - tedy motorový rogalo, nebo normální aerodynamicky řízený letadlo do dvou místa 450 kilogramů) stojí řádově 50 tisíc, stejně jako větroň. PPL (soukromý pilot, abys mohl lítat třeba s malou Cessnou nebo Z-142, můžeš vozit lidi, ale ne za peníze) stojí řádově 150 tisíc, obchodní pilot k PPL + 80 tisíc (a musíš mít nálet 150 hodin za řádově 3kkč/hodina), vícemotorový letadla k tomu + 60 tisíc.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
80. Re: 10. 02. 2013 - 17:40
cirus (79): psala, že normal lítá s lidma, tak nevím, těm zkrátkam samozřejmě nerozumím :-)Lincoln Continental 1967, 4 suicide door sedan, 462 cui
79. Re: 10. 02. 2013 - 17:11
Wokymoto (78):jde o to na co,a jde o to kde...komercni pilot,multi engin,IFR...na to ti bude milion patrne malo...Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)