Příspěvky od počátku až do odpoledne 5. července 2013
20. Re: 05. 07. 2013 - 16:23
cirus (19): Právě - jezdit na diagonálkách v době, kdy je měli všichni a všichni k tomu měli bubnový brzdy, který stejně sotva brzdily dost na to, aby dokázaly využít potenciál přilnavosti diagonálek bylo něco jinýho než jezdit na diagonálkách teď, kdy plně naložená Fabia v kombíku furt brzdí líp než brzdilo v roce 1968 Ferrari...Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
19. Re: 05. 07. 2013 - 14:52
Bob Ash (18):moje predstava kdyz jsem po ,,revoluci,, vyjel s Felicii na puvodnich diagonalach ,,na zapad,, byla ze to pujde jen ze jsi musim nechavat dostatecnej odstup od aut ve predu.Ale jak se zahy ukazalo pokud si ten odstup necham tak se do ty medzery OKAMZITE narve nejakej chytrak;-)a je po odstupu...a takhle se to opakuje donekonecna...Neznam nic vic vycerpavajici nez ridit auto na diagonalach,je to neco jako kdyz vam na normalnim aute nejdou brzdy a chcete dojet na rucnou brzdu...To opravdu neni o tom jestli to rozflakas...ale kdy to rozflakas!18. Re: 05. 07. 2013 - 01:21
cirus (17): A teď si představ diagonály na autě, který váží ani ne tunu a půl a má víc než 300 koní.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
17. Re: 04. 07. 2013 - 20:16
Bob Ash (16):JJ neco jsem na diagonalach kdysi pojezdil...jako retro jezdeni vskutku zazitek.Neustale gumovani a jezdeni bokem za pomoci 55hp by mi vubec nevadilo...ale absence brzd jako dost.Myslim ze pokud to v beznym provozu nerozflaka do 500km tak ho to prestane bavit.Je to opravdu adrenalin potrebovat brzdit na diagonalach...a tem vepredu co normalne brzdi se stezi vysvetluje ze ty brzdit nejsi schopnej...ze muzes jen spomalovat!Diagonaly v bezny premavke jsou dnes neco jako spalikove przdy,parnej motor nebo startovani na kliku...proste spousta zabavy ale otazka zni jak dlouho...16. Re: 04. 07. 2013 - 11:48
Sejki (15): Taky říkám, že bych je na autě udělal já, ne že je má dělat on :)Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
15. Re: 04. 07. 2013 - 07:43
Bob Ash (13): tak jestli to ma na cruising coz asi ma, jinak by si odeme nekupoval lavici, tak ty upravy jsou uplne zbytecny...Chevrolet Camaro '79, Buick Century Wagon '89, Skype: sejkora426
14. Re: 03. 07. 2013 - 23:46
DCharger (11):Já bych se toho vůbec nebál. Je to jen o zvyk. Pár kiláků a je doma. Holt tam kde si to auto nechalo líbit zatáčku v kilu, tak pojede 85-90. To je celý.13. Re: 03. 07. 2013 - 23:23
Nargo. (10): Já vím, že tehdy se tam ty gumy dávaly, protože jiný nebyly. Taky kvůli tomu tyhle auta měly šílený pojistky, protože je každou chvíli roznes :)Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
12. Re: 03. 07. 2013 - 23:17
Nargo. (10): hele ono se to vetsinou utrhne uz v male rychlosti, takze kdyz si na to zvyknes, budes jezdit bokem porad...Chevrolet Camaro '79, Buick Century Wagon '89, Skype: sejkora426
11. Re: 03. 07. 2013 - 22:55
Nargo. (10): po vsech tech zapornejch nazorech bych tam ty diagonalky kor nasadil. I kvuli tem jizdnim vlastnostem. Kroceni neposlusny ameriky ma taky neco do sebe.Go Fast... or Go Home!
10. 03. 07. 2013 - 22:21
Takže jak tak koukám moje obavy se naplnily a všichni kdo mají s podobnýmy koly nějaké zkušenosti my je vymlouvají. Osobně si ale taky myslím, že to bude spíš o zvyku. Alespon to bude amerika se vším všudy:-)www.hillbilliesparty.cz, 1969 Plymouth Roadrunner, 1967 Ford F-250, 1977 Ford F-250 4x4, 1994 Ford F-150 4x4
9. Re: 03. 07. 2013 - 21:39
Nargo. (3): ja mam na skodovce diagonalky schvalne, jezdi mi to furt bokem :-DChevrolet Camaro '79, Buick Century Wagon '89, Skype: sejkora426
8. Re: 03. 07. 2013 - 21:17
Nargo. (1): To nedělaj nějaký radiální redline? Jezdit na diagonálkách, nota bene to dělat s bigblockovým autem, mi přijde jako fakt píčovina.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
7. Re: 03. 07. 2013 - 20:57
Nargo. (1): Ahoj, škoda že jsi nebyl na Rusavě, měl jsem to tam. Pneu nejlépe od autum.cz. Dá se s nimi domluvit na slevě a při lodní dopravě je to taky levnější. Já teď řešil Firestonky 17´ na Christinu a jeho dovoz se vyrovnal přímému nákupu v USA+pošta+clo+daň, tak jsem nic neřešil a nakoupil. Nakupoval jsem chtěl u http://www.cokertire.com/. Jinak nejlevněji v EU kvůli clu bylo v Dánsku, mám tam kamaráda, ale nejezdí sem často autem (spíš lítá) a tak se mi nechtělo čekat rok dva.6. Re: 03. 07. 2013 - 19:41
Nargo. (3): Lidi zvyklý na radiálky můžou mít ze záludnosti diagonálek velký problémy, jak píše Jířa i Honza. Taky záleží na adaptivnosti jedince. Na ostravsku jezdí jeden 1969 Mustang FastBack na diagonálkách a Lukáš Piačin(Cartime) to potvrdil také. Ohledně ceny - s tím asi nehneš."Jestlize se clovek hada s blbcem dele jak pul minuty, hadaji se uz dva blbci" J.Werich
5. Re: 03. 07. 2013 - 19:28
Nargo. (3): hodne to kopiruje povrch silnice, takze kdyz jsou vyjety koleje, tak to taha sem a tam. Jsou i dost tvrdy, takze komfort jizdy taky nic moc.God Forgives, I Don`t.
4. Re: 03. 07. 2013 - 19:21
Nargo. (3):Zas až takovej horor to není. Jen je třeba si uvědomit, že radiální guma oproti diagonální nemá boční kord a tak je měkčí. V praxi to znamená to, že radiální guma lépe drží stopu.3. Re: 03. 07. 2013 - 18:44
donpedro (2): Fakt je to Honzo až tak hrozný? Plave to, nebo jak bys to charakterizoval?www.hillbilliesparty.cz, 1969 Plymouth Roadrunner, 1967 Ford F-250, 1977 Ford F-250 4x4, 1994 Ford F-150 4x4
2. Re: 03. 07. 2013 - 18:11
Nargo. (1): pokud to budes mit na vystavku, tak urcite dobrej napad, pokud na jezdeni, tak picovina :-) GTX mam na diagonalnich Firestonech F70 15 a na svezeni je to uplne na prd.God Forgives, I Don`t.
1. 03. 07. 2013 - 18:01
Poslední dobou mám strašný nutkání uvést svoji "Kukačku" do původního stavu. A to se vším všudy, tzn. i s užovkovejma (a hlavně diagonálníma) pneumatikama Firestone Wide oval redline F70 15.www.hillbilliesparty.cz, 1969 Plymouth Roadrunner, 1967 Ford F-250, 1977 Ford F-250 4x4, 1994 Ford F-150 4x4
Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)