Příspěvky od večera 14. března 2019 až do odpoledne 16. března 2019
11193. Re: 16. 03. 2019 - 14:49
Bob Ash (11192):1991 Camaro Z28, 1980 Zimmer Golden Spirit, 2000 Astra Bertone Coupe, 1996 Accord Coupe, 1994 Calibra
11192. Re: 16. 03. 2019 - 14:30
OndraS (11191): To asi o víc, jestli na tom původně byla dvoukomora, tak to mohlo bejt hodně udušený. Záleží, co do toho dali za vačku a jak moc na píču jsou ve skutečnosti ty hlavy. Mám podezření, že ty hlavy budou slabej článek a tudíž tvůj odhad nebude zas tak daleko od pravda. Možná to ale přidá třeba 10 koní... :)Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
11191. Re: 16. 03. 2019 - 11:45
BigTwin_Jirka (11188): tož, u toho cca 120 koňovýho fordího osmiválce nám ztráta adheze klíňáku při RYCHLÉ změně nemůže hrozit :D1991 Camaro Z28, 1980 Zimmer Golden Spirit, 2000 Astra Bertone Coupe, 1996 Accord Coupe, 1994 Calibra
11190. Re: 16. 03. 2019 - 11:22
Karel75 (11189): já bych to neviděl tak tragicky. Vevnitř hotovo, zadní náprava jenom zkompletovat, motor složit, já tam natáhnu elektriku, což je hotový za chvíli, a pak už jenom venek. Řekl bych, že 90% věcí mám nachystaných, jenom po opravě laku namontovat na auto.1991 Camaro Z28, 1980 Zimmer Golden Spirit, 2000 Astra Bertone Coupe, 1996 Accord Coupe, 1994 Calibra
11189. Re: 16. 03. 2019 - 09:51
OndraS (11187):cheche, tak v případě tohoto našeho zázraku je myslím zcela předčasné mluvit o nějaké jízdě :))) hodně předbíháš událostem.11188. Re: 16. 03. 2019 - 09:49
Butterfly (11186): Pružný napínák jsem nahradil pevným. U toho nehrozí ztráta trakce při rychlých změnách, zvlášť když se na motor přidá kompresor. Dnešní řemeny se opravdu nenatahují jako žvýkačka, ony ani ty staré klasické klínové to nedělaly, jenom se opotřebovaly třecí plochy (boky) a bylo potřeba je napnout.Nema sice dobrej motor, zato ma spatny brzdy!
11187. Re: 16. 03. 2019 - 09:43
Butterfly (11186): tak asi to přemýšlení o napínáku ukončím; je fakt, že vzhledem k určení auta, kdy toho - předpokládáme - najede asi tak jednou ročně na sraz a pak bude zase stát, až bude mít šišatý kola, k tomu zajetí klíñáku dojde asi v roce 2300 a šponovat se to bude jednou za deset let. No ale právě vzhledem k tomu neježdění bych se nerad dočkal při sváteční jízdě nějaké banální poruchy.1991 Camaro Z28, 1980 Zimmer Golden Spirit, 2000 Astra Bertone Coupe, 1996 Accord Coupe, 1994 Calibra
11186. Re: 16. 03. 2019 - 09:20
OndraS (11179): Nejen na těch starších fordech je napínání jen přes pevnej, jak píše Skap. Třeba na Jeep Cherokee XJ, s 4.0 je také šponování řemenu "napevno". Je to stejný , jak klíňák. Také to musíš občas zkontrolovat a třeba přišponovat. Pružnej napínák táhne řemen sám. Koukáš jen na značky,kdy už je na konci dilatace. Kontrolovat je nutné ten i ten.11185. Re: 255 cu. in. 16. 03. 2019 - 09:13
A.N. (11178):Jako, nechtěl jsem se Tě dotknout. Někdo si auto pečlivě udržuje v původním stavu. Se vším všudy. O eko mě nešlo.11184. Re: 15. 03. 2019 - 19:56
OndraS (11179): drážkovanej prostě musíš napnout trochu víc a nedělej si iluze, že se natáhne, ty kevlarový vlákna po obvodu nic takovýho neumožňujou.privbox@seznam.cz tel: 603510691
11183. Re: 15. 03. 2019 - 17:39
ska-p (11182): tak nevim, zdá se mi to divný, ale když to říkáš, tak mě nezbejvá než tomu věřit.1991 Camaro Z28, 1980 Zimmer Golden Spirit, 2000 Astra Bertone Coupe, 1996 Accord Coupe, 1994 Calibra
11182. Re: 15. 03. 2019 - 17:21
OndraS (11181):taky tam nemám napínák, některý windsory to tak prostě majiMiten niin perkele!!!!!
11181. Re: 15. 03. 2019 - 17:18
Karel75 (11180): no jo, když já mám silný podezření, že ten napínák tam chybí. Otázka totiž je, co to udělá, až se to altíkem napne a pak se ten novej drážkovej klíňák "zajede" a natáhne. Obyčejnej V klíňák bude furt unášet, jenom bude trochu volnej a bude hvízdat, dražkovanej se natáhne o kousek a už hned bude klouzat.1991 Camaro Z28, 1980 Zimmer Golden Spirit, 2000 Astra Bertone Coupe, 1996 Accord Coupe, 1994 Calibra
11180. Re: 15. 03. 2019 - 16:54
OndraS (11179):Já bych to teda za mě udělal přesně tak, jak to bylo. Proč si přidávat práci, ne? Akorát bych tu rádobyekologii zneprovoznil.11179. Re: 15. 03. 2019 - 16:35
Butterfly (11177): Já teda žiju v dojmu, že napínání pomocí např altíku nebo servopumpy mají obyčejný klíňáky, drážkovej klíňák by měl mít pružnej napínák. Altík bude Delco, takže budeme bastlit, ale napínaní bych rád svěřil nějakýmu napínáku.1991 Camaro Z28, 1980 Zimmer Golden Spirit, 2000 Astra Bertone Coupe, 1996 Accord Coupe, 1994 Calibra
11178. Re: 255 cu. in. 15. 03. 2019 - 10:58
Butterfly (11176):Nimra ani citlivka nejsem :-)www.alistrechy.cz V2 a V8 je nejvic
11177. Re: 15. 03. 2019 - 08:55
OndraS (11175):Pokud není samostatný napínák, tak se to obvykle dopíná některým z rotačních komponentů v okruhu, který nejsou napevno, ale mají možnost dilatace.11176. Re: 255 cu. in. 15. 03. 2019 - 08:53
A.N. (11172):Heh ! Nevím, kdo by na to, že tam měla být Air pump a není, z testačních komisařů vůbec přišel :-)) A pakliže ano, zda by se takovou hovadinou vůbec někdo zabýval. A pokud seš nimra a detailista, tak tam vykuchanou pumpu nenecháš, ale dáš novou, i s těmi krámy okolo. To abych se Tě náhodou nedotkl :-).11175. Re: 14. 03. 2019 - 22:47
Spooker (11171): tyhle nákresy klíňaku jsem objevil taky, mají jednu nevýhodu - ten Windsor co je v Zimmeru, nemá napínák :D Což je zajímavý. Buď ho někdo amputoval, nebo tam v roce 1980 nebyl. Dohledat byť jenom fotky 255 cu.in. je nadlidskej úkol, nakresy taky. Všechno co vygůglim, stejně odkazuje na 302 cu.in.1991 Camaro Z28, 1980 Zimmer Golden Spirit, 2000 Astra Bertone Coupe, 1996 Accord Coupe, 1994 Calibra
11174. Re: 255 cu. in. 14. 03. 2019 - 20:37
A.N. (11172): tady je několik testačních komisařů, tak když máš obavy, tak se ptej. Myslím, že rozumnej testační komisař s tím nemá problém.privbox@seznam.cz tel: 603510691
Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)