Příspěvky od počátku až do rána 13. srpna 2013
20. Re: Trailblazer 13. 08. 2013 - 06:46
JackTheRipper (19): nám řadil dobře, auto celkově pěkný, ale nejzásadnější problém, že to asi přes ten inzerovaný "pravidelný servis" bůhví jak dlouho jezdilo bez oleje v motoru, anóbrž ani po dolití cca litru oleje, byla měrka stále suchá, a to ani nemluvím o vodě v chladícím systému. A jako perlička to auto málem chytlo při zkušební jízdě, kdy se zablokovalo kolo z důvodu zalehlého třemenu a další, ale to už jsou jen lehce opravitelné ptákoviny :o)19. Re: Trailblazer 12. 08. 2013 - 21:47
DeSoto (12):Na toho ve žďáru jsem koukal taky ale nakonec jsem koupil 3 dvířko Blazera z offroadfora
18. Re: Trailblazer 12. 08. 2013 - 20:53
cirus (17): Já neříkám, že je Atlas typicky americkej motor - ale typicky evropskej je ještě víc. Myslím, že se můžem shodnout, že je prostě docela netypickej :)Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
17. Re: Trailblazer 12. 08. 2013 - 20:34
Bob Ash (13):jasne jsem psal ,,typicka koncepce,, takze to DOHC je tam tak nejak zasadni!Ale nejen to...asi jsi nikdy nevidel rozebranej ,,americkej,, a ,,europskej,, motor! Jo a modular je typicky ,,neamerickej,, motor...tim ale nechci tvrdit ze za par let tomu bude porad tak...Jen proste v OBDOBI kdy se delal Trailblazer byl ten motor v USA docela ,,netypickej,,16. Re: Trailblazer 12. 08. 2013 - 20:09
Skalik (14): jasan, že v jeepu jsou OHV, však jsem měl doma hned dva :o)15. Re: Trailblazer 12. 08. 2013 - 16:38
Skalik (14): Jsou. A pak tam začali dávat V6 od Dodge.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
14. Re: Trailblazer 12. 08. 2013 - 16:18
DeSoto (12): otazka zni kolik jich je ohc jako ten v traiblazeru. Tak nejak si rikam, zda ty v tom jeepu nejsou ohv.Kimber 1911, Jeep Wrangler
13. Re: Trailblazer 12. 08. 2013 - 16:05
cirus (11): Alfa Romeo (+ Lancia a Fiat na stejným základě) - V6. Ford - V6. Renault - V6. Peugeot/Citroën - V6. Volvo - v tý době už I6, předtím používali V6. Volkswagen/Audi/Škoda - V6. Mercedes - V6, Rover - V6, Jaguar - V6, Saab - V6 (od Opelu)... jenom BMW používalo vždycky výhradně I6.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
12. Re: Trailblazer 12. 08. 2013 - 15:48
cirus (7): no za mého poctivého Explorera bych to tedy nikdy nevyměnil! :o) Myslím si, že řadových šestiválců najdeš v USA asi tak stokrát víc, nežli v Evropě a to od 50. let až po léta 70. Pak už jen, pravda Jeep, a teď nakonec ten Trailblazer :o) Nejsou náhodou ty víceválce u Opla z americké odnože GM? Jinak díky za konkrétní nedostatky, budu tlumočit dále. Já jsem mu doporučil Blazera S10 a na jednoho jsme se byli dívat v Ždáru nad Sázavou, ale nedopadlo to dobře...11. Re: Trailblazer 12. 08. 2013 - 15:48
Bob Ash (10):ja netusil ze se bavime o veteranech!Jaksi vzhledem k rokum kdy se trailblazer delal jsem mel na mysili i koncepci...a kdo v tom obdobi delal v europe sestivalce?Ja myslim ze krom BMW jich zas tolik neni10. Re: Trailblazer 12. 08. 2013 - 15:43
cirus (9): A co takhle se kouknout pod kapotu nějakýho staršího americkýho šestiválce? GM se drželo řadovejch šestek někdy do 70. let, Chrysler do přelomu 80. a 90. a Ford do 90. - naopak v Evropě se už většina značek zhruba od konce 60. let používala V6, BMW, Mercedes a Opel (btw není ten motor náhodou americkej?) byly spíš výjimky. Evropskej Ford používal V6 od půlky 60s, Italové a Francouzi snad nikdy řadovou šestku neudělali, kdežto s véčkovejma začali taky v 60s, Volkswagen měl taky první šestku véčkovou... řadová šestka je typická akorát pro Jaguary (do roku 1996), Mercedesy (tak nějak podobně), Opely (naposledy Omega A) a jediný evropský značky, který u I6 zůstaly, jsou BMW a Volvo.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
9. Re: Trailblazer 12. 08. 2013 - 15:23
Bob Ash (8):to je zejmena u novinare smutny...Coz takhle kouknout se pod kapotu sestivalcovyho Oplu , BMW nebo vubec nejakeho europskeho sestivalce??Zatimco v USA se sestihnky delali do V tak v europe radove...netvrdim ze nejsou vijnimky...ale jsou to proste vijnimky!8. Re: Trailblazer 12. 08. 2013 - 15:13
cirus (7): Řadová šestka je "evropská koncepce", jo? To teda slyším prvně :)Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
7. Re: Trailblazer 12. 08. 2013 - 15:03
DeSoto (5):tak subjektyvne jde spis o neco jako ,,korejsky,, SUV ,proste to uz neni ten ,,buldog,, Blazer ale ,,dalmatin,,Trailblazer, coz ok to je o vkusu a nekdo proste radeji dalmatina nez buldoga.6. Re: Trailblazer 12. 08. 2013 - 10:15
kdyby na to chtěl někdo doklady, tak jsou volný...privbox@seznam.cz tel: 603510691
5. Re: Trailblazer 12. 08. 2013 - 08:58
cirus (4): no, já (a další lidi z klubu) jsem např. s "nepovedeným" Explorerem nadmíru spokojenej. Co někomu nevyhovuje, jinému vyhovovat může. Tak mě alespoň napiš CO konkrétně se na tom autě tedy nepovedlo, ať se trošku hneme :o)4. Re: Trailblazer 11. 08. 2013 - 23:28
DeSoto (3):mel jsem dva,ale jen chvilku,muzu ovsem jen potvrdit vseobecny skusenosti z USA.TOHLE AUTO SE NEPOVEDLO! Je k hovnu po vsech strankach.To uz i ten nepovedenej Explorer je mozna lepsi auto.S bytelnym a spolehlivym Blazerem z predchozi generace nema spolecne ani ,,leve zadni kolo,,3. Re: Trailblazer 11. 08. 2013 - 20:54
Joe (2): to jo , je to jiný auto, řadová šestka s hliníkovou hlavou a rozvodem OHC atd. Ale hledám někoho s konkrétními zkušenostmi. Jo, např. nákup mého Explorera mi tady byl taky vehementně ze všech stran rozmlouván. :o) Bohužel často rozmlouvají konkrétní auto lidi, kteří ho nikdy sami neměli. No a na takové rozmlouvání a hodnocení z doslechu (jedna paní povídala, jeden můj známej...atd.) já moc nedám :o)2. Re: Trailblazer 11. 08. 2013 - 14:40
DeSoto (1):Taky jsem o něm svého času chvilku uvažoval. Bylo mi zde ale okamžitě rozmluveno. Předpokládal jsem že je to nástupce Blazeru ale bylo mi vysvětleno že je to úplně jiná konstrukce. Ani ten motor není klasická V6 4.3 jako v Blazeru nebo Astru ale nějaký šílený L6 se stejným obsahem...Amerika, to nejsou jenom mrakodrapy, dálnice, velká auta, Harley Davidson, Hank Williams, Coca Cola nebo Jim Beam. Ale mě to budete těžko vysvětlovat ...
1. Trailblazer 10. 08. 2013 - 21:01
Znáte někdo tohle auto z vlastní zkušenosti? Kamarád se v něm zhídnul a chtěl by ho. Jednalo by se o 2003 motor 4.3.Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)