Příspěvky od počátku až do odpoledne 24. srpna 2013
20. Re: 24. 08. 2013 - 15:54
Jířa (19):co ty nemas za starosti....jak bylo dobre kdyz se ti to sralo...;-)To bi te gramatiku resit opravdu nenapadlo!;-))))19. 24. 08. 2013 - 13:51
Chlapi alespoň trošku úrovně a gramotnosti při názvech rubrik. Ať alespoň ty jsou trošku na úrovni.18. Re: Lincoln - Z karbece na vstřiky? 22. 08. 2013 - 23:45
D2 (1): co sem tak za celej život pochytil, tak spousta lidí naopak předělává třeba to TBi u 3rd gen Fbody na klasickej karbec - nevim, jak je to s fordem, ale podle mně je ten nápad realizovatelnej, ale (mně osobně) přijde jako ptákovina nejvyššího kalibru, která tě může stát mraky peněz a nervů.17. Re: 22. 08. 2013 - 08:58
Caddy (15): jízda vzadu na tý lavici ve mě zas vyvolala vzpomínku na ty fůry kilometrů na korbě vejtřasky během ZVS... :-)privbox@seznam.cz tel: 603510691
16. Re: Lincoln - Z karbece na vstřiky? 21. 08. 2013 - 20:54
D2 (1): Spousta novejch lodí se dodneska dělá s karburátorama. Pročpak asi? Na slušnou přestavbu na vstřikování nemysli, nestojí to za to.Nema sice dobrej motor, zato ma spatny brzdy!
15. Re: 21. 08. 2013 - 09:11
Mirek (14): to je krasa....a ty bocni lavice ve mne vyvolavaji vzpominku na Aro....dokonce i bile bylo...ach,t o bylo detstvi.... :)14. Re: 20. 08. 2013 - 22:28
Bob Ash (13): Nějak nevím, o čem mluvíš. Jak ladit? Karbec se nastaví a chodí. Tečka.privbox@seznam.cz tel: 603510691
13. Re: 20. 08. 2013 - 22:01
Mirek (11): Spousta lidí jde do EFI kvůli tomu, že ho není potřeba ladit, startuje i v zimě aniž by bylo potřeba na to mít grif a znát zaklínadlo... a míň to žere. Na druhou stranu musím z vlastní zkušenosti uznat, že novej Edelbrock 1406 + odpovídající sání je kombinace, která funguje dostatečně dobře a je levnější...Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
12. Re: 20. 08. 2013 - 20:50
Mirek (11): Sání, raily, váha vzduchu, spojovák a podobný věci by mohly bejt OK. Řídící jednotka, pokud jsi ji nevyhodil, tak taky, teplotní čidla jakbysmet. Čidlo na převodovce taky. Podle mě tam toho máš dost použitelnýho.Thunderbirds Are Go
11. Re: 20. 08. 2013 - 20:46
Trinom (10): jsou k ničemu, shořelo to důkladně, bylo by tu leda jen sání, ta rezonanční komora, ale klapka už se netváří nijak důvěryhodně. Všechno ostatní je rozteklý.privbox@seznam.cz tel: 603510691
10. Re: 20. 08. 2013 - 18:07
Myslím, že plonkovní věci, minimálně hardware, by měl mít Míra Vejman ze shořelé Viktorky - ta byla taky EFI.Thunderbirds Are Go
9. 20. 08. 2013 - 14:09
Na tohle téma je na internetu opravdu hodně informací, stačí hledat např. "windsor EFI conversion". Tady seznam nutných věcí a postup: http://www.liquidmatrics.com/cpg1418/albums/userpics/10001/alifi.pdf"If it rolls, floats, fu.ks, or flys you've got problems."
8. Re: 20. 08. 2013 - 14:06
cirus (7): Fordí jednobod je krám, podle toho co jsem o něm slyšel. Když už bych do toho šel, tak bych šel až do konce a předělal to na EFI.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
7. 20. 08. 2013 - 14:03
naopak bych to chapal...taky se to obcas dela.Jenze menit karbec na vstrikovani mi prijde jako zadelavat si na pruser a financni harakiry,rozhodne co se tyce spolehlivosti tak u aut z tech let je karbec na tom lip.Pokud jde o vykon tak jak psal bob,je to vsude mozne jinde jen ne v tom vstrikovani.6. Re: Lincoln - Z karbece na vstřiky? 20. 08. 2013 - 13:35
D2 (5): Na GrandMarq.net nebo podobným fóru docela snadno poznáš, že ti neodpovídá znuděnej puboš. Ale Sajeeva se zeptám.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
5. Re: Lincoln - Z karbece na vstřiky? 20. 08. 2013 - 13:26
Bob Ash (4): pokud by ses mi optal, byl bych ti vděčný. aspoň bude nějaká jistota že mi neodpovídá znuděný puboš. :) Já to pak budu muset předat servisákovi. Díky4. Re: Lincoln - Z karbece na vstřiky? 20. 08. 2013 - 13:12
D2 (1): 225 koní měla 5.0 HO, která se liší nejen tím vstřikováním, ale i nějakejma mechanickejma věcma - určitě má jinou vačku, řekl bych, že bude mít i jiný hlavy a další věci.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
3. Re: Lincoln - Z karbece na vstřiky? 20. 08. 2013 - 12:50
petrklm (2): bylo to v několika inzerátech na lincolny.. tak nevím... wikipedia není všemocná. možná nějaké úpravy ?2. Re: Lincoln - Z karbece na vstřiky? 20. 08. 2013 - 12:46
D2 (1):220HP? O tom si troufám pochybovat, v roce 90 měl 160 HP, ovšem s duálama...Ford - auto pro ty, co se niceho neboji. Sralbotkove voli jinou znacku :-)
1. Lincoln - Z karbece na vstřiky? 20. 08. 2013 - 12:35
Nevíte jestli je to snáze realizovatelné ? Řeším blížící se výměnu karbce (ne repasní sada nepomůže) a jednobod by vyšel snad na stejné peníze jako karbec.Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)