Příspěvky od odpoledne 1. ledna 2004 až do večera 2. února 2004
11. Re: smrt El camina 02. 02. 2004 - 23:02
Shelby: he he stojí ty samé peníze co Corvette... take na mláde zapomeň. Je to pekelně drahé auto i na US poměry.10. Re: smrt El camina 02. 02. 2004 - 22:25
ace2: kolik stojí SSR? To je trochu jiné auto. Je to typický představitel Fun aut pro mláde (asi teda dost zazobanou) - 1) zajímavý disajn 2)kupé/kabrio 3) sportovní pikap - můou tam odloit surfy,lye,cokoliv. prostě auto pro volný čas,ve své funkci v podstatě to samé co třeba Honda HRV,jen trochu víc "ultimativní". Camino moc fun není,spí muscle.9. Re: smrt El camina 01. 02. 2004 - 21:23
Shelby: no to je si pravda, jene FUN nemá v Eu ádnou tradici. No uvidíme. Chevy má své pekelně drahé SSR, co je vlastně opět osobák a pickup dohromady, el bohu je pekelně drahej, tak uvidíme jak se budou prodeje odvíjet...8. smrt El camina 01. 02. 2004 - 19:52
ace2: no jestli se nepřestalo dělat proto,e kdy někdo chtěl pick-up,tak si koupil něco s vyím podvozkem,do terénu, prostě uitkové auto. A naopak kdy chce někdo hezké, v té době třeba reprezentativní auto tak si zas nekoupí pikapa. El camino je moc hezké a nezáleí na tom,která je to generace,ale z marketingového hlediska myslím trochu neastná kombinace uitkového auta a dizajnu elegantní limuzíny. Koneckonců, kdy padla zmínka o Felicii Fun - české nové obdobě El camina,tak se zeptám - jak často Funa vidí? Moc často ne,e? nevím sice kolik let bylo ve výrobě,ale myslím e právě proto se přestalo vyrábět.7. 19. 01. 2004 - 14:19
usm: to müslí kupříkladu ten VálecWágn? Co o to, studie je to pěkná, ale... :-)))Rubas nema kapsy...
6. 19. 01. 2004 - 14:01
ace2: vak ono se to zase vrátí, uvidí (jen se podívej na koncepty jakýchsi passenger-pickups). Ale zatím zkus kodu Felicia Fun, to je v podstatě to samý... ha ha ha1968 GTO Convertible - WEEEH-HAAAH
5. 13. 01. 2004 - 20:25
vladyk: jo to je přesně ona :) to auto se povedlo, ani nevím proč se přestalo dělat, takové pěkné auto fakt ho nikdo nechtěl...?4. 13. 01. 2004 - 20:16
ace2: to je ta plečka, co s ní Costner dusil ostrahu od Whitney? No tak tu bych prosím taky moh... :-)Rubas nema kapsy...
3. 01. 01. 2004 - 17:50
cirus: jo tys tu rubriku zakládal... :) si sem měl napsat první přispěvek, jinak se nedá poznat kdo to zaloil :) No jo Atlanta.... No hele jestli se tam dával small-block tak by neváhal a točil s tím nejde nic zkazit a i budoucí konfigurovatelnost toho motoru je natolik velká, e z toho můe udělat jak auto s ekonomickým provozem, tak i auto lačné po krvy japonských přibliovadel.... záleí co s tím motorem vyvede. Převodovka to samé, 3st je nesmrtelnej, pokud se tam dával 4st, tak GM je měl ve 80. letech taky velmi, ale velmi vychytaný, take ani v této věci bych neváhal. Ke vemu 4st Hydramatic zvlátě pokud byl ve verzi s VCC (viskozní spojkou) tak tento automat Evropani dohonili a někdy v 96-97 roce.... 4st Hydramatic je dobrá volba. 3st je klasika a vzhledem k tomu jak dlouho se dělala, tak její ivotnost je vyí ne ivotnost auta, pokud tedy bylo dopřáno slunému zacházení.2. 01. 01. 2004 - 17:35
ace2:Nastesti ja jsi mohu El Camina vybirat a prebirat....A prave proto nevim do ceho jit,motor ,prevodovka...a tak:-(1. 01. 01. 2004 - 17:28
el bohu asi ne. Ale jedno velmi pěkné El Camino (a dokonce k prodeji) se nechází na Slovensku. Je to vylechtěný kousek s nádherným lakem, kolama, výfuky, chromem se neetřilo, motor z kterého by se dalo jíst. Pravda cena je adektvátní. Na druhou stranu s tím získal na srazech řadu ocenění.
Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)