Příspěvky od dopoledne 16. března 2014 až do večera 18. března 2014
15. 18. 03. 2014 - 20:21
rozdiel váhy pôvodného a nového piesta s ojnicou je až 80 gramov, čo je dosť keď vezmeme do úvahy že nový piest je väčší (+0.030") a pribudli do neho aj spirolocky (lebo nová ojnica je s plávajúcim uložením čapu)1990 Ford Bronco 351
14. Re: 18. 03. 2014 - 08:43
maro (13): o kolik jsou ty písty a ojnice lehčí než série? Pakliže je tam velkej rozdíl, tak by k nim měla být extra klika a to celý jako kit.privbox@seznam.cz tel: 603510691
13. 18. 03. 2014 - 05:16
mirek1990 Ford Bronco 351
12. Re: otáčky 17. 03. 2014 - 14:53
maro (10): ani 4000 nejsou žádný tragický otáčky a jak jsem psal, klikovky už jsou vyvážený a jejich ložiska jsou dostatečně dimenzovaný. Odejdou především v případech nedostatečnýho mazání, než z důvodu nějaký hypotetický nevyváženosti.privbox@seznam.cz tel: 603510691
11. 17. 03. 2014 - 13:54
Joaha, Bronco. Tak to beru to o Mustangu zpět :)Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
10. otáčky 17. 03. 2014 - 13:27
keď sa vyhrabávam z blata tak v pohode točím aj 4000:1990 Ford Bronco 351
9. Re: 17. 03. 2014 - 12:05
Mirek (8): Nízký v porovnání s čím? 351W v Mustangu může klidně nějakejch 5-6 tisíc točit, zvlášť pokud nebude 100% sériová.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
8. Re: 17. 03. 2014 - 11:10
maro (7): cirus má pravdu. Navíc ty otáčky, kterých to dosahuje a ve kterých to převážně běhá, nejsou nijak tragický, sama klika je už vyvážená, to, že písty a ojnice jsou lehčí, ji nerozváží, jediný co bych pro kontrolu a klid duše udělal, tak bych zvážil jednotlivý písty a pak jednotlivý ojnice a ty ojnice, kdyby tam byl náhodou tragickej rozdíl mezi nejlehčí a nejtěžší.privbox@seznam.cz tel: 603510691
7. 16. 03. 2014 - 20:58
Ahoj Mirek ! zvažoval som to ale za $1500 za longblock sa nedajú čakať zázraky, tak som radšej kúpil kompletný použitý primerane opotrebený motor a pustil som sa do toho sám, je to pre mňa relax1990 Ford Bronco 351
6. Re: 16. 03. 2014 - 16:31
Mirek (5):ja myslim ze se vubec kolem toho vyvazovani dela veda zbytecne...vyvazit kliku,dovazit zvlast ojnice s pistama a bude to OK....neco jako vyvazovani ty veci ze startovacim vencem(zejmena kdyz tam zapomenou namontovat dva sroubky;-) mi prijde vceku jako blbost.Ono totiz i kdyz je hydromenic kterej se na to montuje vyvazovanej taky...je to vcelku prd platny pri tom co se deje uvnitr a s jakymi vulema to pracuje...5. Re: 16. 03. 2014 - 16:17
maro (1): proč si 351 nekoupíš hotovej?privbox@seznam.cz tel: 603510691
4. Re: 16. 03. 2014 - 15:05
maro (1):to foto je docela blba reklama...pokud to delaj takhle tak bych docela utikal pryc!;-)3. Re: 16. 03. 2014 - 11:49
maro (1):Zkoušel jsi oslovit servisní zázemí kopřivnické Tatry?2. Re: 16. 03. 2014 - 11:11
maro (1): V CR to nikdo nedela. Budes muset poslat do USA nebo to tusim nekdo dela v evrope, jen sem zapomel jestli v Rakousku nebo v UK...Chevrolet Camaro '79, Buick Century Wagon '89, Skype: sejkora426
1. 16. 03. 2014 - 11:08
hľadám niekoho čo vyvažuje kľuky na V8, ale tak ako sa to má - so všetkými rotujúcimi hmotami:1990 Ford Bronco 351
Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)