Příspěvky od dopoledne 17. února 2015 až do večera 5. března 2015
95. Re: 05. 03. 2015 - 22:49
cirus (94): Jo, a taky bych rád vyhrál v loterii :)Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
94. Re: 05. 03. 2015 - 22:33
Bob Ash (93):Gratulace!At jezdi dlouho a bez problemu ;-)93. 05. 03. 2015 - 22:30
Vono to jezdí!Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
92. Re: 24. 02. 2015 - 10:19
Mirek (90): Tak pouze správná nápln nezručí vše, musí se to taky pravidelně měnit a musí se s tím royumně jezdit.Camaro IV 3,8 V6 - for sale
91. Re: 24. 02. 2015 - 10:16
Ramon (89): v češtině byly totální bludy, v návodu na Stratus v češtině byl dokonce olej 15W40 (výrobce 10W30 nebo 5W30, vpřevodovce Dexron - us ATF 7176, žárovky tam naopak byly americký,ač v autě H4 a další spousty bludů.Camaro IV 3,8 V6 - for sale
90. Re: 18. 02. 2015 - 23:07
Barrichello (78): tys asi přehlíd, že jsem mluvil i o skříních, do kterých nikdo nelil nic jinýho, než doporučoval výrobce a přesto šly do kytek... ale to je jedno, každej si lejem co chcem a tak si sami sobě zapříčiňujem zbytečný problémy a tak to má být.privbox@seznam.cz tel: 603510691
89. Re: 18. 02. 2015 - 15:35
Barrichello (87):návod je v češtině, tedy evropský. Dexron lll je tam uveden jako možná náhrada bez dalších podmínek. Tak jsem ho tam dal a zatím bez problému. Vždyť ty bys ten banán místo švestky taky nakonec ustál. :-)
88. Re: 18. 02. 2015 - 14:19
Barrichello (87): Je to jak rikas, taky mam v origo '96 US manualu neco ve smyslu: ''V nouzi muzete ATF+ nahradit Dexronem III, ale jen do nejblizsi vymeny oleje, paac neni to uplne vono''. A nehledal bych v tom jen marketingovou lečku Moparu, protoze u pridavny skrine natvrdo pisou: ''ATF+ nebo DexIII'', ze ty je to jedno, narozdil od prevodovky.Go Fast... or Go Home!
87. Re: 18. 02. 2015 - 13:57
Ramon (86):A ten návod je originál US? nebo evropský?Camaro IV 3,8 V6 - for sale
86. Re: 18. 02. 2015 - 12:22
Barrichello (85):tak mi to nedalo, vytáhl jsem návod k obsluze Chrysler Sebring 1996 s automatem A 604 a tam stojí černé na bílém že nahradit ATF 7176 kapalinou DEXRON Ill JE MOŽNÉ.
85. Re: 18. 02. 2015 - 11:30
BigTwin_Jirka (79): jo to je možný, jenže ATF+3 a ATF+2 ani ATF 7176 už nikdo nedělá.Camaro IV 3,8 V6 - for sale
84. Re: 18. 02. 2015 - 08:54
Barrichello (78):no já nedávno zkouśel,když mě zaćal kapat olej s převodovky a to tak,že na cca40km 1l,dolívat kvůli uspoře(stejně byla v plánu rozdělat,řadila jen 1 a 3)klasickej olej OTH P-3 za cca 35kč litr.Je na něm psaný,že je doporućený i pro hydrodynamický převodovky autobusů a má blíže neurćenou specifikaci ATF.Po automatáku i vzdáleně smrdí...no,až na nevysvětlitelně vysunutý pouzdro ćerpadla,coź ale nepŕićítám oleji,páč pouzdro se tam lisuje,řadila jak má-tedy v rámci toho co mohla,teda 1a3..mamut-dobrĂ˝ sluha,zlĂ˝ pĂĄn...
83. Re: 17. 02. 2015 - 22:40
DCharger (81):krom toho vyrobce jasne uvedl jakej olej mas pouzit,spis to psali kuli tomu ze vyrobci oleju to doporucovali...ale vyrobce auta se s tim nestotoznil.Tohle je ale spis vijnimka....zato upozorneni na skraceny intervaly vymeny oleje v prevodovce,nebo jake svicky nepouzivat...to je castejsi.A kdyz jsem mel Windstara tam mi psali ze mam jet do servisu kde mi zadarmo vymeni pul auta;-)82. Re: 17. 02. 2015 - 22:36
DCharger (81):jiz jsem to nekde psal...hodne veci v puvodnim manualu vyrobci meni az po letech...po tom co se ukaze ze je neco spatne.Krom toho v tomhle pripade slo o to ze olej nove klasifikace ktery doporuji i vyrobce toho oleje se v dobe kdy to auto seslo z pasu jeste nedelal.81. Re: 17. 02. 2015 - 22:30
cirus (80): to je taky pekne vychcany. Nemel by kupujici bejt obeznamen s podminkama zaruky uz pri nakupu?Go Fast... or Go Home!
80. Re: 17. 02. 2015 - 22:24
BigTwin_Jirka (79):ty v zaruce to patrne taky vsechny bespecne neprezijou,jeste pamatuji na dopis od vyrobce kdyz jsem koupil jednoho lincolna kde bylo psano ze pokud pouziju novsi tridu oleje pro motor tak jako mam zapomenout na zaruku...tak premyslim proc asi;-))))79. Re: 17. 02. 2015 - 19:22
Barrichello (78): Tahle doporučení "od výrobce" nevycházejí pro to, co je dobrý pro motory (převodovky), ale pro firemní strategii. Ono je mnohem jednodušší držet skladem v servisu dva druhy oleje v plastovejch tancích po 1000 litrech (jeden pro motor a druhej pro převodovku), než desítky druhů v pixlách. Stroje to nějak přežijou (ty v záruce bezpečně) a ostatní jsou prostě jenom starý a občas se pokazí.Nema sice dobrej motor, zato ma spatny brzdy!
78. Re: 17. 02. 2015 - 13:57
Mirek (75): jo to já nevím, co si kdo kam leje. Já mluvil onhedá jen s Rajtrem a pak Chroustem z ATST a ti říkali taky oba ATF+4 (možná jen že ne tom maj větší marži).Camaro IV 3,8 V6 - for sale
77. Re: 17. 02. 2015 - 13:51
Mirek (76): tak já aktuálně už taky žádný nemam, já přešel k GM :o)Camaro IV 3,8 V6 - for sale
76. Re: 17. 02. 2015 - 11:29
Barrichello (74): Jo a jinak mi to je jedno, já stejně s Moparem nechci nic mít, to je obecně známý a netajím se s tím. Tím nechci říct, že jsou to špatný věci, spousta z nich se mi líbí, ale prostě si od nich držím odstup.privbox@seznam.cz tel: 603510691
Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)