100. Re: 30. 12. 2014 - 16:33
Jířa (91): sakra, jaka je ta sedacka, budes to pak nekdy treba prodavat? :))) Protoze ja mam taky pohodlnou kozenou poradnou sedacku a s hruzou zjistuji, ze az ji ednou budu chtit nahradit, bude to hodne tezke...jakmile neco zkusim kdekoliv v nabytku, je to jak prkno... :)99. Re: 30. 12. 2014 - 15:41
cirus (97): Od tý doby, co dělaj dobrý sedačky (a mj. se dávaj i do americkejch aut).Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
98. Re: 30. 12. 2014 - 15:40
cirus (96): Dorůstat nehodlám a lámat páteř bych si taky nerad. Nicméně i kdybych náhodou "dorost" nebo zlomil páteř, tak dám přednost moderní sedačce před kusem gauče. Asi už by mě nelákaly sportovní Recara, ale furt dám přednost moderní sedačce z luxusního auta (ať už evropskýho nebo americkýho) před beztvarým gaučem.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
97. Re: 30. 12. 2014 - 15:35
Bob Ash (93): to se tady od kdy smi pouzivat az tak sprosta slova jako ,,Recaro,, ?!96. 30. 12. 2014 - 15:34
nejakej divnej gang tady,asi nemaj chlapsky miry...95. Re: 30. 12. 2014 - 15:09
Bob Ash (93): 1+94. Re: 30. 12. 2014 - 15:09
DCharger (92):Přesně tak jsem to myslel :-)93. Re: 30. 12. 2014 - 14:59
DCharger (92): Mě třeba na delší cestě míň bolely záda a prdel ze sportovního Recara v Cliu RS, nastavenýho do "závodnický" polohy se skoro kolmejma zádama. A ve srovnání s kvalitní sedačkou v moderním prémiovým autě (BMW, Audi, Volvo, Lexus) je jakákoliv lavice ve starý americe za trest. Je to hezký, je to stylový, mám to rád a přispívá to k tomu, že čas plyne pomalejc a člověk nespěchá, ale když bych měl jet někam 1000km daleko, vždycky si radši vezmu moderní auto.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
92. Re: 30. 12. 2014 - 14:48
Jířa (91): souhlasim ze kazdymu vyhovuje neco jinyho. Cesta do prace mi trva 10 minut, a za tu dobu 3x si poposednu, ne protoze mam blbou sedacku, proste nevydrzim dlouho v jedny poloze. Ve skorepine pravyho zavodaku jsem stravil sotva hodinu a pak tejden se narovnaval. V Imerialu jsem za jeden den ujel 500 km a byl naramne odpocatej. Holt kazdej to mame jinak.Go Fast... or Go Home!
91. Re: 30. 12. 2014 - 14:09
DCharger (87):Ono je to taky o anatomii jedince.90. Re: 30. 12. 2014 - 12:17
petrklm (89): ja mamzas eproblem s tvrdyma sedackama...u TC me to prekvapilo obzvlast :(89. Re: 30. 12. 2014 - 11:51
Caddy (88):já se přidám, jen jsem měl donedávna problém se svejma 65 kilama, to jsem se nezabořil a nezabořil. Teď už je to znatelně lepší, vážím 75 :-)))Ford - auto pro ty, co se niceho neboji. Sralbotkove voli jinou znacku :-)
88. Re: 30. 12. 2014 - 10:19
DCharger (87): jak jen mi mluvis z duse....87. Re: 30. 12. 2014 - 09:56
Bob Ash (86): nesletis, pokud ten gauc buce dost mekkej aby ses do nej poradne zaboril. A to v miste kde to zrovna chces, a ne jen v miste urcenym designerem sportovni zidle.Go Fast... or Go Home!
86. Re: 30. 12. 2014 - 06:57
cirus (85): Na poměry 425hp novýho auta to je KURVA pohodlná sedačka. Když by v tom Challengeru byl gauč, tak z něj sletíš.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
85. Re: 30. 12. 2014 - 03:45
Bob Ash (83):jenze tvuj vkus a pozadavky jsou ...jak to rici...nakazene europskyma takyauty...krom toho jeste nemas ,,chlapske miry,, ;-))))) Pohodlna sedacka ma vypadat jak gauc ma mit uvnitr vic strun nez molitanu a uplne je nejlip kdyz jeste vrze;-)))84. Re: 30. 12. 2014 - 01:25
Bob Ash (83): to jsem nevedel. V 300C jsem sedel jen s V6, tim se to vysvetluje.Go Fast... or Go Home!
83. Re: 30. 12. 2014 - 01:19
DCharger (82): V 300C SRT-8 jsou úplně ty samý. Naopak ve slabších Challengerech jsou placatější, mnohem víc podobný těm z třístovky.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
82. Re: 30. 12. 2014 - 01:10
Bob Ash (81): na me jsou moc tvrdy, a moc tvarovany. Neni tam mozny soupat prdeli a zady do stran, ale asi v silnym modernim aute to tak ma bejt. Vrazit do toho sesle z 300C, tak jsem spokojenej.Go Fast... or Go Home!
81. Re: 30. 12. 2014 - 00:48
DCharger (80): Tak mě teda ty SRT sedačky přišly jako úplně libový křesílka.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)