Příspěvky od podvečera 29. prosince 2014 až do večera 29. prosince 2014
80. Re: 29. 12. 2014 - 23:50
Bob Ash (79): ja v tom nejel, jen sedel za volantem, takze hodnotim jen sedacku ridice. A vadi mi v tom vzhledove tvar tapecu dveri.Go Fast... or Go Home!
79. Re: 29. 12. 2014 - 23:40
DCharger (78): A co na tom bylo mučírna? Ještě bych možná věřil tomu, že to na těch 20" bude drncat. Ale jinak mi ten podvozek přišel dost kultivovanej... a interiér tuplem.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
78. Re: 29. 12. 2014 - 23:37
Bob Ash (77): v tom Romanovym z Brna (snad ho taky znas), co shodou okolnosti k tomu ma i HD :)Go Fast... or Go Home!
77. Re: 29. 12. 2014 - 23:19
DCharger (76): V jakým jsi seděl? Já jel s '08 SRT-8 a to bylo pohodlný až dost. Vlastně spíš moc.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
76. Re: 29. 12. 2014 - 23:13
Bob Ash (75): Chally a komfortni, to mi moc dohromady nejde. Bylo to jediny moderni auto co me kdy oslovilo, az do chvile, nez jsem do toho sed. Sadomaso mucirna. I rozvrkocenej Reznickovo '71 Charger mi prisel pohodlnejsi.Go Fast... or Go Home!
75. Re: 29. 12. 2014 - 23:05
cirus (73): Ještě bych k tomu dodal, že Mustang je pro člověka, kterej chce "feel" starý ameriky lepší. Díky tuhý zadní se to ještě chová jako starý auto, a na evropskejch silnicích je to zároveň dost velký na to, aby to působilo "americky" (on je taky 05+ o HODNĚ větší než původní Mustang). Challenger je moc komfortní, moc moderní... je tam trošku cejtit, že je to v srdci tak trochu Mercedes.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
74. Re: 29. 12. 2014 - 22:59
Bob Ash (72):Ps.ja hned rikal ze typek toho HD v garazi mit nemuze kdyz ma tak podivnej vkus na auta!;-))))73. Re: 29. 12. 2014 - 22:58
Bob Ash (72):AMEN, lip to napsat neslo72. Re: 29. 12. 2014 - 22:52
cirus (71): Vždyť proto navrhuju 2005+ Mustanga nebo možná ještě líp 2008+ Challengera. Za cenu, kterou by stála ta Chevelle, už se nějaká SRT-8 najde. Ty důležitý věci (vzhled, zvuk, pálení gum) to bude umět suprově, a zároveň je to použitelný jako auto. Muscle car jako auto použitelnej není.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
71. Re: 29. 12. 2014 - 22:48
Bob Ash (69):Ja myslim ze je vse jasne...;-))))70. Re: 29. 12. 2014 - 22:43
HonzaT (51):69. Re: 29. 12. 2014 - 21:15
Caddy (66): Úleva z pohodlí může přebít neschopnost rozumným způsobem zatáčet, ale to ještě neznamená, že neschopnost zatáčet mizí. A tvoje ameriky ještě většinou zatáčely docela slušně, tedy s výjimkou těch, který měly zrovna místo podvozku železářství. Taková '68 Galaxie je úplně jiná liga :)Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
68. Re: 29. 12. 2014 - 21:09
pbkarvina (67): a ze se jich v prikopech u zatacek vali, nechavam tam kazdy den nejake :)))67. Re: 29. 12. 2014 - 21:03
Caddy (66):pokud auto nezataci je to problem zasadni :-)66. Re: 29. 12. 2014 - 21:01
DCharger (65): pro me vzdy navrat do ameriky znamena ulevu a nejakeho problemu si nevsimam :)65. Re: 29. 12. 2014 - 20:47
Caddy (63): zarnym prikladem je RM. Jenze jak je clovek na ameriky zvyklej, tak mu to neprijde. Pokazdy, kdyz se vratim z dovoleny, po tejdnu jezdeni nakou EU pleckou, mi asi tak pul hodiny RM a ted i Jeep pripadaji absolutne neovladatelny :)Go Fast... or Go Home!
64. Re: 29. 12. 2014 - 20:35
Caddy (63):Jenom že Ty s autama nejezdíš. Ty se vozíš :-)63. 29. 12. 2014 - 20:18
ja si teda nevzpominam, ze by se mi nejake auto neveslo do zatacky nebo odmitalo zatocit :)62. Re: 29. 12. 2014 - 20:12
Bob Ash (61):To mi moc neštymuje... Já mám sedačku téměř vzdau a to tam jsem v takovým pololehu a kdokoliv seděl za volantem, tak si tu sedačku naopak cpal dopředu že nedosáhne na pedály.61. Re: 29. 12. 2014 - 19:57
Jířa (60): S posuvem je problém v tý Chevelle (aspoň v 1968-1972). Ve všech A-bodies týhle generace jsem měl málo místa na nohy.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)