Příspěvky od odpoledne 9. června 2016 až do odpoledne 5. července 2016
12. Re: 05. 07. 2016 - 13:26
Butterfly (11): bubny vadnou opravdu víc, proto se taky přešlo na kotouče. Bubny mají horší odvod tepla.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
11. Re: 10. 06. 2016 - 13:18
Caddy (10):To jste asi měl problém někde jinde. Vadnout při brzdění z dlouhého kopce umí i kotoučové brzdy. Tady sehrává svou roli spíše kvalita obložení a stáří brzdové kapaliny. Při podobných problémech se mě osvědčily desky resp. pakny od Wgner s označením ThermoQuiet. Lépe také funguje ceramic obložení.10. Re: 10. 06. 2016 - 09:56
Butterfly (8): a co jeste vadnuti pri dlouhe jizde z kopce? To byl jediny problem, co jsem u bubnu zaznamenal...nebo se to da taky eliminovat? A je lepsi brzdit plynule lehceji trvale nebo jednou za cas tvrdeji pribrzdit a zase pustit?9. Re: 10. 06. 2016 - 08:47
dodobaca (6): Jak píše Butterfly nechat bubny. Mám 54 Special ,brzdy komplet udělané nové, pakny ,valečky, bubny a zrepasovaný hlavní brzdový válec. Nový hlavní brzdoví válec se blbě shání. Brzdí to perfektně i bez posilovače. Jediné slabé místo vidím v tom hlavním brzdovém válci(nevím na kolik se dá věřit repasním sadám,ale zatím funguje) a jednookruhovému systému. Jinak bez problému. Cenově se to s konverzí na kotouče nedá srovnat. Valečky 500.-ks , pakny cca 1000.- za pár.1954 Buick Special 2 door Sedan,
8. Re: 10. 06. 2016 - 07:39
dodobaca (4):Pokud budete mít ty bubnovky správně seřízené, tak si dovolím tvrdit, že budou brzdit víc, jak kotouče. Osobně bych tomu autu, takovou úpravou brzd, neubližoval. Ty bubnové brzdy vyžadují akorát trochu více servisní pozornosti, pak fungují výtečně. Samozřejmě, u tak letitého vozu, byste měl věnovat pozornost i ostatním komponentům brzd, než s tím vyrazíte do ulic. Spíš bych prověřil kompatibilitu se současnými brzdovými kapalinami.7. Re: 09. 06. 2016 - 22:39
dodobaca (4): ridil jsem '60 Cadillac s bubny a bylo to jedno z nejlepe brzdicich aut, ktere jsem mel v ruce :) Jako vzdy zalezi spise na stavu nez technologii...6. Re: 09. 06. 2016 - 21:48
Vanas (5): Veď práve to neviem či by stálo to všetko za to. Chcem aby auto bolo originál momentálne je auto rozobraté skladám rám a motor. Fotiek mám málo väčšinou len detaily dielov aby som vedel auto zložiť :) . Keď dám do poriadku rám a motor tak spravím fotku.5. Re: 09. 06. 2016 - 21:01
dodobaca (4):Není škoda modernizovat takto starý auto? Nebyla by nějaká fotka aktuálního stavu?2020 Harley-Davidson Iron 1200, 2008 Harley-Davidson Road King Classic
4. Re: 09. 06. 2016 - 20:41
Butterfly (3): Ďakujem za radu. Myslíte teda že auto bude brzdiť dobre aj s bubnovými brzdami, predsa len auto má cca 2,5tony.3. Re: 09. 06. 2016 - 16:28
dodobaca (1):Všechna auta, co mají ve předu kotouče, mají ještě rozdělovač brzdných tlaků. Takovou kostku, někde poblíž hlavního brzdového válce. Jde o to aby na kotouče šel větší tlak. Bez toho by Vám zadek stále blokoval. Bubnové brzdy mají intenzívnější nástup při brzdění. Je divné, že u té sady toto neuvádí a dokonce je v popisu uvedeno, že můžete, ale i nemusíte mít posilovač. Nevím, jestli Vám to stojí za to. Pokud se ty bubnové brzdy dobře seřídí, tak žádný posilovač nepotřebujete a brzdí skvěle. Pokud přece jen půjdete do té konverze, tak je potřeba se nad tím více zamyslet aby vše správně a dle očekávání fungovalo. Patrně bude potřeba jiné brzdové potrubí a šroubení(včetně té rozdělovací kostky).2. Re: 09. 06. 2016 - 16:18
dodobaca (1): Jěště bych vyměnil hlavní brzdový válec a předělal brzdy na dvouokruhové. https://www.gmobsolete.com/details.php?db=brakes&amt=1&item=b5355&special=no1954 Buick Special 2 door Sedan,
1. 09. 06. 2016 - 15:59
Dobrý deň,Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)