Příspěvky od počátku až do dopoledne 9. ledna 2017
20. 09. 01. 2017 - 11:56
děkuji.Co dělám špatně při vkládání?www.alistrechy.cz V2 a V8 je nejvic
19. Re: 09. 01. 2017 - 09:25
A.N. (18): neni videt obrazek, tak s dovolenim :)18. 09. 01. 2017 - 06:12
Tuhle změť jsem "amputoval"www.alistrechy.cz V2 a V8 je nejvic
17. Re: Bob Ash 08. 01. 2017 - 17:38
Butterfly (14): Asi byly ty moje nějaký lepší :) A to podotýkám, že to auto jezdilo i v zimě.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
16. Re: 08. 01. 2017 - 16:46
A.N. (15): hlavně ji zablokuj otevřenou, nikoliv zavřenou :-)privbox@seznam.cz tel: 603510691
15. 08. 01. 2017 - 11:01
Ta klapka ve výfuku má u tohohle motoru velký vliv? Kdysi jsem vyřízl klapku ve výfuku na benzínovém Vitu a pak se tomu v nízkých ot. nechtělo.Zkusím ji nejdřív zablokovat otevřenou a uvidím.Dnes jdu odstranit přebytečné hadičky,tak jsem zvědavejwww.alistrechy.cz V2 a V8 je nejvic
14. Re: Bob Ash 08. 01. 2017 - 03:57
Bob Ash (12): Mě Flow-Techy prohnily za 4roky. Ono je stejně nesmysl, na takovej motor dávat "laděný svody". Tím by ten motor umřel akorát na krouťáku odspodu.13. 07. 01. 2017 - 20:55
Dnes jsem byl získat pár rad a vypadá to na palivovou pumpu.Zatím zkusím koupit novou pumpu,repasovat stávající karburátor a odstraním zbytečný hadičky.Výkon z toho dolovat nemusím,budu spokojený,když bude fungovat bez větších problémů.Nad jiným karburátorem jsem přemýšlel z důvodu větší spolehlivosti.www.alistrechy.cz V2 a V8 je nejvic
12. Re: Bob Ash 07. 01. 2017 - 17:11
A.N. (9): Očesat motor o většinu emisních blbostí jde, a Bupo má pravdu, že to pak líp jede a míň žere - za mě vyzkoušeno na 305 Capricu.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
11. Re: Bob Ash 07. 01. 2017 - 12:04
A.N. (9):já jsem na oldsí 307 taky celý ten emisní systém očesal a v pohodě, i to líp jede a míň žere,stejně to pořád někde přisávalo vzduch a tímto je po problémech..10. Re: Bob Ash 07. 01. 2017 - 07:52
A.N. (9): Jak to popisuješ, motor nemá co žrát.Pokud správně funguje podtlaková regulace předstihu nebo to nepřisává falešný vzduch pod soklem. Od filtru(airbox) vede podtlak pro přívěru nasávání teplého nebo studeného vzduchu. Carbon canister je pro odvětrání benzínové nádrže a je spojen obvykle s PCV okruhem. Thermactor klidně vynech.9. Bob Ash 07. 01. 2017 - 06:58
Je mi jasný,že tam musí zůstat třeba na brzdy a rozdělovač.Jde mi o ty,které vedou od filtru,nádoby s uhlím(jestli je to ona) a na motoru vedle termostatu je čidlo,pravděpodobně na teplotu.Našel jsem si,kam má která hadička vést,ale je toho hrozná změť.Ta klapka na výfuku by se nechala taky odstranit? Koukal jsem,že lepší svody na to stojí prd.www.alistrechy.cz V2 a V8 je nejvic
8. Re: 06. 01. 2017 - 23:31
A.N. (7): 1406 má elektrický sytič, nicméně některé podtlaky musí zůstat vždycky.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
7. 06. 01. 2017 - 20:51
Díky za info.Ještě přemýšlím,zda by šel stávající karburátor předělat na mechanické ovládání? a zbavit motor těch zbytečných hadiček od podtlaku.Dnes jsem vyměnil termostat a najel 10 km.Neotvírá se klapka sytiče,tu jsem po ohřátí odpojil.Pak to párkrát chcíplo.Jede jen v nižších otáčkách,při sešlápnutí se dusí.www.alistrechy.cz V2 a V8 je nejvic
6. Re: 06. 01. 2017 - 19:52
A.N. (5): Edelbrock 1406. Cokoliv většího než 600 cfm je na ten motor moc.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
5. 05. 01. 2017 - 18:27
Nemáte někdo nějaký tip,abych nezkoušel vymyšlené? Co Demon 600?www.alistrechy.cz V2 a V8 je nejvic
4. Re: Pozdrav 05. 01. 2017 - 09:28
A.N. (1):performance karburátor na testaci nikdo řešit nebude, akorát nevim jakej výběr bude na tu 301Miten niin perkele!!!!!
3. Re: Pozdrav 05. 01. 2017 - 07:05
A.N. (1):Podtlak potřebuješ pro rozdělovač. Pak je tam odvětrání carteru a PCV valve, na víkách a podtlak pro posilovač brzd. A dráty , pokud je el. vyhřívaný sytič a pro ISC motor, tam nech. A karburátor si na motor můžeš přece nasadit jakej chceš.2. Re: Pozdrav 05. 01. 2017 - 00:01
A.N. (1):Já ti s tím teda neporadím ale jinak vitaj synku ;)Lincoln Town Car Cartier 1990 + Packard Clipper 1953 as "Frankenstein"
1. Pozdrav 04. 01. 2017 - 20:47
Zdravím všechny přítomné. :-)www.alistrechy.cz V2 a V8 je nejvic
Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)