Příspěvky od dopoledne 22. října 2017 až do odpoledne 28. prosince 2017
285. 28. 12. 2017 - 16:20
Děkuji za reakce. 1 holendr mám ožvejkanej,jinak byly dobrý. Měrky na UNF i Whitworty mám,ale ty palcový průměry mi nic neříkají.Přepočítám to na mm a přeměřím,to co mám doma.www.alistrechy.cz V2 a V8 je nejvic
284. Re: 27. 12. 2017 - 08:06
A.N. (280):Pokud myslíš závity na holendrech, tak ty pasovat budou. Zatím jsem z 80% všechny původní holendry vždy použil. Pokud jsem měnil trubky, tak jsem je uřízl za hlendrem a ten pak protáhl vrtákem a vyčistil, pro novou trubičku. Někdo tady poradil Bekas, ale to je podobné i u Karban. To jsou tuzemský firmy, u kterých kupuji metráže potrubí.S holendrama jsou na štíru. Těch palcových moc nemají. Od GM snad jen jeden rozměr. Pokud by jsi přecejen nutně potřeboval witvort ( UNF) , tak existuje celá sada v takovém kufru. Ale je to za ranec( cca 13tis. kč),i když je tam toho mrak. Vím, že toto má Cartime v Ostravě. Stačí jim napsat, kolik kterýho potřebuješ a oni Ti ten konkrétní pošlou. Pokud tedy nezachráníš nějaký holendr, tak je tady možnost. Dle nákresu je zřejmé, který kam přijde a jaký má rozměr.283. Re: 26. 12. 2017 - 22:36
A.N. (280):1954 Buick Special 2 door Sedan,
282. Re: 26. 12. 2017 - 21:45
A.N. (281): všechny závity na vývodech ti tam popsali, tak si je porovnej, jestli jsou stejný s tvýma a hned víš. Pokud nemáš jak zjistit, jaký tam máš závity, tak ten svůj ventil vymontuj a zajeď někam, kde prodávaj šroubyprivbox@seznam.cz tel: 603510691
281. 26. 12. 2017 - 18:15
tohle mají na Ebay. Jak zjistím,jestli mi bude pasovat to šroubení? Tvar a směr vývodů to má stejně.www.alistrechy.cz V2 a V8 je nejvic
280. Re: 26. 12. 2017 - 18:04
Butterfly (279):www.alistrechy.cz V2 a V8 je nejvic
279. Re: 18. 12. 2017 - 07:39
A.N. (278):Pokud si to někde najdeš, bývá to i pod názvem Brake proportional valve a pod. , tak se můžeš obrátit na tuzemské dodavatele dílů na ameriky. Pokud jim napíšeš, že je to třeba u ClassicIndustries( kde bych to asi hledal nejdříve, třeba pro Monte Carlo), pod nějakým názvem a číslem, tak Ti to zcela jistě mohou koupit a poslat. Mám s tím dobrou zkušenost u Cartime. Ale z e-baye by to pro ně také neměl být problém. Pokud tedy si to takhle nekoupíš sám. Nějakou originalitou bych se zase nezabýval. Je to sériovka, do všech aut.278. Re: 17. 12. 2017 - 19:25
Butterfly (272):Poraďte,kde koupit ten ventil? Něco jsem našel na ebay,ale je to jen univerzální díl.Raději bych origo,nebo z čeho by to pasovalo?www.alistrechy.cz V2 a V8 je nejvic
277. Re: 09. 12. 2017 - 16:23
A.N. (274): Dynomax dělá i hlučnější tlumiče, stejnětak Magnafpw nebo Flowmaster. Ono záleží i na autě a výfukovém systému. Co na jednom řve a uvnitř si nepustíš ani rádio, na druhém je to v klidu. Co se těch "salámů" týká, tak většinou se používají až na konci výfukového systému (neboť výfuk se tlumí především na konci), jako rezonátory. Ne nepodstatná je rovněž dimenze potrubí a eventuelní rozdělení na single nebo dual. Vůbec se nedá takhle jednoduše určit, jaký a jak velký má tlumič být. Dobré zkušenosti jsou i s Cherry Bomb nebo Trush. Je to taková spíš klasika, pro klasiky. Ony ty výrobci mají i propagační zvukový materiály, k jednotlivým typům tlumičů.276. 09. 12. 2017 - 08:55
Díky. Asi pořídím ten nejdelší.www.alistrechy.cz V2 a V8 je nejvic
275. Re: 09. 12. 2017 - 08:31
A.N. (274):Ten Magnaflow mám, a jsem spokojen. Zvuk to má příjemně sytej a na delší trasy to nijak neobtěžuje. Za mě můžu doporučit.274. 08. 12. 2017 - 20:10
Nemáte někdo zkušenost s rezonátorem místo tlumiče výfuku? Vyndal jsem tlumič Dynomax turbo,protože mi Buick přišel moc tichý.Místo tlumiče jsem vyrobil jen trubku. Na volnoběh a v nízkých otáčkách je zvuk super,jen to bublá,ale ve vyšších otáčkách už to moc řve.Ted vymýšlím,co tam dát.Co Magnaflow Glass pack?www.alistrechy.cz V2 a V8 je nejvic
273. Re: 08. 12. 2017 - 17:54
Butterfly (272):Děkuji za název.Funkci i princip znám.Po úniku by se to mělo vrátit do původního stavu,ale přijde mi,že zadek brzdí víc.Kdo ví,co už si Buick zažil.Jestli to najdu nové,raději to koupím a vyměním.www.alistrechy.cz V2 a V8 je nejvic
272. Re: 08. 12. 2017 - 06:47
A.N. (271):Rozdělovač brzdných tlaků(Brake diferential pressure valve). Slouží k tom, když na okruhu (předek x zadek) dojde k ůniku kapaliny, tak se v tom přemístí pístek a umožní Ti brzdit(nouzově dojet) alespoň jedním okruhem. Ten spínač Ti pak rozsvítí varovnou kontrolku na přístrojovce.271. 08. 12. 2017 - 06:21
Včera jsem se po delší době projel.Už mi o chybělo. Trochu se mi oprava protáhla.Vyráběl jsem nové trubičky od hlavního brzdového válce k "redukčnímu ventilu". Nevíte ,jak se to jmenuje anglicky? Mám z toho upadlou tu signalizaci.www.alistrechy.cz V2 a V8 je nejvic
270. 12. 11. 2017 - 20:17
Ano,ten.Děkuji,zítra si ho koupím.www.alistrechy.cz V2 a V8 je nejvic
269. Re: 12. 11. 2017 - 20:06
A.N. (268): myslíš ne destičky, ale třmen? Tam je imbus, vypadá jako desítka, ale je to 3/8 palce.1991 Camaro Z28, 1980 Zimmer Golden Spirit, 2000 Astra Bertone Coupe, 1996 Accord Coupe, 1994 Calibra
268. 12. 11. 2017 - 19:42
Vyměnil jsem hlavní brzdový válec,tyčky stabilizátoru ,ale potřebuji radu.Kolikátka imbus drží brzdové destičky? 9 nebo 9,5 mm?www.alistrechy.cz V2 a V8 je nejvic
267. Re: 06. 11. 2017 - 19:38
Bob Ash (244):www.alistrechy.cz V2 a V8 je nejvic
266. 22. 10. 2017 - 11:36
Děkuji za odkaz. Asi si to na zimu koupím a udělám to komplet,jak jsi říkal.www.alistrechy.cz V2 a V8 je nejvic
Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)