Příspěvky od dopoledne 23. února 2017 až do podvečera 27. února 2017
18. Re: Překvapení u Jeepu 27. 02. 2017 - 19:41
Joe (15): Jinak úplně stejná situace nastává u crash testů, jen u nich je to ještě složitější a netroufnu si už třeba odhadnout, jestli jsou víc vypovídající americké nebo EuroNCAP - v každém případě se ale stává, že auta excelují v crash testu na trhu, pro který jsou určená, a propadnou na tom druhém (třeba dvě hvězdičky evropského Mustangu). Akorát Volva mají vždycky všude plno.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
17. Re: Překvapení u Jeepu 27. 02. 2017 - 19:35
Joe (15): Vidíš v tom moc konspirace. Problém je, že ta metodika se vymýšlela už před poměrně dlouhou dobou, kdy auta byla pomalejší a nebyly běžné takové věci jako start-stop nebo malé turbomotory. Takže ten testovací cyklus nastavili tak, aby se žádnému autu nemohlo stát, že mu "nebude stačit" (že nezvládne akcelerace, které jsou jeho součástí) a výsledkem je, že zvýhodňuje slabá auta, která ho zvládnou a zároveň přitom budou málo žrát. A ještě víc zvýhodňuje malé turbomotory, protože každý přeplňovaný motor žere zvláště málo v nízkém zatížení.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
16. Re: Překvapení u Jeepu 27. 02. 2017 - 15:36
Joe (15): souhlasím s tebou je to podvod na zákazníka jen tentokrát ne od automobilky, ale od úřaduKimber 1911, Jeep Wrangler
15. Re: Překvapení u Jeepu 27. 02. 2017 - 13:07
Bob Ash (13):Já to chápu, je mi jasné jak to je. Nic to ale nemění na tom že je to podvod na lidi. Tu nesmyslnou metodiku musel někdo vymyslet a někomu se to muselo hodit.Amerika, to nejsou jenom mrakodrapy, dálnice, velká auta, Harley Davidson, Hank Williams, Coca Cola nebo Jim Beam. Ale mě to budete těžko vysvětlovat ...
14. Re: Překvapení u Jeepu 24. 02. 2017 - 14:40
Joe (11): BTW, výrobce nemůže udávat jiné hodnoty než z NEDC ani kdyby chtěl, stejně jako v Americe nemůžeš udávat jiné hodnoty než z testů dle metodiky EPA. Což má samozřejmě logiku, protože kdyby nebyly podmínky přesně dané, tak by to nefungovalo, protože měření spotřeby je hrozně složitá a ošidná věc.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
13. Re: Překvapení u Jeepu 24. 02. 2017 - 14:39
Joe (11): Není to podvod, je to špatná metodika. Výrobce s tím nemůže nic moc dělat, ani kdyby chtěl - test spotřeby NEDC je precizně definovaný postup, který udává přesné rychlosti a akcelerace po přesně dané časové úseky. Bohužel je úplně pitomě nastavený (rychlosti jsou nízké, zrychlení pomalá, disproporční část té doby auto stojí), takže zvýhodňuje auta, která méně "žerou" při poklidném tempu. Tedy auta s malými motory, nebo ještě víc auta s malými přeplňovanými motory, která jsou v klidném tempu úsporná do chvíle, než to tam začne tlačit turbo. Stejně tak nepřiměřená doba strávená stáním výrazně zvýhodňuje systémy Start-Stop.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
12. Re: Překvapení u Jeepu 24. 02. 2017 - 14:01
cirus (9):Omlouvám se. Ty myslíš Mpg a já mluvím o L/100 km. Těch 40Mpg snad jedině se šlapátkama a nějakou vícečetnou přehazovačkou. A nebo to tlačit.11. Re: Překvapení u Jeepu 24. 02. 2017 - 12:24
Bob Ash (6):Pokud jsou uváděny nereálné hodnoty tak to, minimálně z morálního hlediska, podvod je.Amerika, to nejsou jenom mrakodrapy, dálnice, velká auta, Harley Davidson, Hank Williams, Coca Cola nebo Jim Beam. Ale mě to budete těžko vysvětlovat ...
10. Re: Překvapení u Jeepu 24. 02. 2017 - 11:58
cirus (9): spotřeby v USA a v EU sou dost odlišné jiné silnice, hustota dopravy, mnohem víc kopců atd.Camaro IV 3,8 V6 - for sale
9. Re: Překvapení u Jeepu 24. 02. 2017 - 11:12
Butterfly (8):to mas skodu nebo co...ja za 40mpg snad v zivote jeste nejel;-))))8. Re: Překvapení u Jeepu 24. 02. 2017 - 06:58
cirus (7):Mě to žere 20 i 30. Jednou se mě dokonce podařilo dostat přes 40. Při troše snahy jde všechno.7. Re: Překvapení u Jeepu 23. 02. 2017 - 22:45
Bob Ash (6):mne to zere min nez pisou...pisou 20 a zere 15;-))))6. Re: Překvapení u Jeepu 23. 02. 2017 - 21:11
Jan001 (1): To není o podvádění ale o tom, že evropská metodika testování spotřeby NEDC je naprosto odtržená od reality a vyjdou z ní čísla, která naprosto neodpovídají reálnému použití auta. Proto je potřeba zajímat se o reálnou spotřebu a ne udávané číslo.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
5. Re: Překvapení u Jeepu 23. 02. 2017 - 14:35
Jan001 (1):Kdo by chtel nejaka nemocna auta co jim nechutna?! Anorekticke mrdky jsou pro manicky!4. 23. 02. 2017 - 13:13
A já si myslím, že s tím spamováním fór bys mohl jít do prdele PavleSoukupe viz Mondeo atakdál.3. Re: Překvapení u Jeepu 23. 02. 2017 - 12:56
Jan001 (1): hlavně ten koncern má pod křídly Fiat, takže evropská automobilka a motor je italský VM Motori. Takže tak.Camaro IV 3,8 V6 - for sale
2. Re: Překvapení u Jeepu 23. 02. 2017 - 12:45
Jan001 (1):Jestli ono to nebude tím, že dieselový Jeep není Americké ale Evropské auto ;-)Amerika, to nejsou jenom mrakodrapy, dálnice, velká auta, Harley Davidson, Hank Williams, Coca Cola nebo Jim Beam. Ale mě to budete těžko vysvětlovat ...
1. Překvapení u Jeepu 23. 02. 2017 - 10:19
Tak jsem si četl zajímavý článek na http://kralmotoru.cz/media/porovnani-spotreby-automobilu , kde testovali skutečnou spotřebu jednotlivých aut. Překvapením je, že jedním z největších propadáků je právě Jeep Grand Cherokee V6 3,0 D, jehož spotřeba je reálně vyšší o 55%. Přišlo mi to zajímavý, jelkož jsem si říkal, že Američani nemají potřebu podvádět, na to jsou specialisti spíše Evropani (automobilky). Tak vám teda nevím, zda vůbec při rozhodování o koupi nového vozu máme dbát na údaj o spotřebě. Ti výrobci si tam stejně píšou co chtěj.Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)