Příspěvky od odpoledne 10. února 2019 až do poledne 15. února 2019
18704. Re: 15. 02. 2019 - 12:38
Bob Ash (18702): jenze ted pocitas u fabie jen splatku a u bavoraka celou cenu vc. ztraty hodnoty :)18703. Re: 14. 02. 2019 - 20:40
Bob Ash (18702):Člověk který si koupí novou sedmičku většinou žije úplně jinak než my si dokážeme představit, navíc je předpoklad, že někdo takový má tyhle auta tak tři nebo čtyři.18702. Re: 14. 02. 2019 - 20:12
Caddy (18701): Tak Fabie na normální leasing s třeba 50% akontací stojí měsíčně tak 3 - 4 tisíce. To třeba z 25 čistýho je pořád míň, než 80 tisíc z 250 měsíčně.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
18701. Re: 14. 02. 2019 - 17:28
Bob Ash (18700): tak furt ten s 250k mesicne vyda v pomeru k prijmu mene nez kazdy bezny s fabii :) A to tech aut jezdi tolik, ze neverim ani tem 250k prijmu, to budou i s mensimi (byt taky nemuseji mit uplne nove kusy)18700. Re: 14. 02. 2019 - 16:05
Caddy (18699): U tý sedmičky bych hlavně nechtěl řešit ztrátu hodnoty (jako u žádnýho sedanu týhle kategorie). Fakt si upřímně nedokážu představit, jak moc bych musel mít volnejch peněz, aby mě nepřišlo naprosto šílený koupit si třeba to auto, cos pro mě tehdy fotil (pro ostatní - tohle auto: http://www.autickar.cz/clanek/bmw-750-ld-xdrive-sluzebni-expres-sporiveho-plutokrata/ ).Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
18699. Re: 14. 02. 2019 - 13:05
Butterfly (18697): a to ja zase jo, kdby to byl treba sluzebak nebo operak a ja nemusel resit servis v desetiletem veku :) Mne se BMW vzdy docela libily, jen to pokazili par uskoy mimo, jako je ted ta predohnana dvojka nebo jkao byla E60/61, ktera zase vypada spise japonsky a hlavne ji hrozne zesocialnel interier proti fakt dobre E39...ale treba ted uplne nova sedmicka po faceliftu je paradni kara a vubec bych si nestezoval :-D Ale nesmel bych resit servis po zaruce, no :-D18698. Re: 13. 02. 2019 - 23:48
Butterfly (18697): Já mám nový BMW docela rád. Jako služební auto, nebo kdybych najezdil tolik, že se mi vyplatí operativní leasing, bych si dokázal představit cokoliv od dvojky po pětku a možná i některý Xka.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
18697. Re: 13. 02. 2019 - 07:30
Caddy (18696):Já bych si zase nesed do té bavorské blechárny. Dnes vlastně do žádného jejich výtvoru. Supry je škoda. Patrně to japs zase nemysleli vážně, s tou novou verzí. Jinak by do něčeho podobného nešli. :-)18696. 12. 02. 2019 - 23:44
tak Supra je hlavne husna, takze fakt neni jediny duvod si neporidit radeji tu Z4... :) Navic ji jeste pridelali strechu :)18695. Re: Neobmw 12. 02. 2019 - 09:51
Butterfly (18694): Já se léta zabejval a částečně živil psaním o autech, součást mojí práce bylo mít na auta co možná nejvíc objektivní názor nezatíženej tím, co se mě osobně líbí a co ne. Takže to, že mi třeba Supra přijde jako naprosto debilní věc (z důvodů, který jsem popsal níže) neznamená, že tě neopravím, když napíšeš kravinu, která se nezakládá na pravdě, byť to na tebe může působit jako "obhajoba nadšence do bavoráků".Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
18694. Re: Neobmw 12. 02. 2019 - 08:33
Bob Ash (18693):Líbí se mě, jakej jsi oportunista. Takovej zažranej.18693. Re: Neobmw 11. 02. 2019 - 17:10
Butterfly (18692): Šásko není japonský dílo. Celý to auto je BMW Z4, vyrábět se to bude v Rakousku na stejný výrobní lince jako BMW Z4, má to dokonce z BMW i věci jako řadičku, navigaci s rádiem a vůbec většinu interiéru. V podstatě je to bavorák v kastli od Toyoty.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
18692. Re: Neobmw 11. 02. 2019 - 16:07
Bob Ash (18691):Nebudu se s Tebou dohadovat. Jen jsem si povšiml jakési nevole z řad příznivců Supry. Možná to trochu přehnali s tou rybářskou latinou. Pokud vím, tak šásko je japonský dílo, kabát dodali helmuti a o agregátech bych si tedy dovolil pochybovat. Ve znění kvality BMW, která je dnes jaksi všeobecně známa. V podstatě se těm vyznavačům Supry ani nedivím. Jelikož motory od BMW nejsou opravdu hrozný, nýbrž hrůzostrašný. Pokud tedy bereme v potaz poslední dekádu. Můžeme se na to dívat každej jinak a také si to po svém vysvětlovat. Však o nic nejde. Na rozdíl o Tebe jsem nenabyl dojmu, že zrovna tento motor bude jeden z těch fakt dobrejch, co ta značka dělá. Čas ukáže. Rád se nechám překvapit.18691. Re: Neobmw 11. 02. 2019 - 13:32
Butterfly (18689): Z4 se vyráběla i předtím, to ano, ale tohle auto je úplně nový (a mimochodem nevím o tom, že by předchozí generace Z4 byla nějak zásadně neúspěšná) a dokonce se ještě ani neprodává, na trh přichází příští měsíc, jde už objednat, ale není fyzicky v krámech.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
18690. Re: Výkony motorů po roce 1970 11. 02. 2019 - 13:25
Bob Ash (18686): Děkuji za vysvětlení. Aspoň jsem zase o něco chytřejší.18689. Re: Neobmw 11. 02. 2019 - 07:56
Bob Ash (18688):Z4 se vyráběla i před rokem 2018. Až tedy ta poslední variace je bramboračka BMW a Toyoty. Kočkopes. Zcela jistě k té počáteční nedůvěře přispěly povídačky zhrzených fans, kteří očekávali novou Supru a ne nějaký převlečený BMW.18688. Re: Neobmw 11. 02. 2019 - 00:02
Butterfly (18687): Neúspěšné Z4? Jak může bejt prosímtě Z4, která se začala vyrábět před pár měsícema a sotva dorazila na trh, neúspěšná?Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
18687. Re: Neobmw 10. 02. 2019 - 16:54
Bob Ash (18685):Podle americké scény kolem Supry na tom motoru předělávali skoro všechno. Od chlazení, přes mazání, až po zapalování. Problémy byly jaksi v materiálové nedostatečnosti a nespolehlivosti. Čímž jsou motory BMW jaksi dnes pověstné. Toyota si patrně nehodlá kazit reputaci, že. S tím Lexusem a V8 to byla spíše vtipná nabídka, pro skopce, patrně. Ani bych se nedivil. Lexus nic neupravoval, ale ten motor pro Supru zkoušeli a testovali. Pak z něj 3/4 dílů poslali do D jako vadných, na přezkum ....18686. Re: Výkony motorů po roce 1970 10. 02. 2019 - 15:30
ewing1 (18678): Spotřeba klesla, poemisní motory jsou výrazně úspornější.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
18685. Re: Neobmw 10. 02. 2019 - 15:16
Butterfly (18680): Jako obvykle nemáš pravdu, v Supře (která je skutečně víceméně kupé verzí BMW Z4) je pořád stejnej BMW motor, Lexus nic neupravoval a rozhodně BMW nedodává žádný motory, ani osmiválcový ani jiný.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)