8179. Re: 07. 11. 2024 - 18:56
OndraS (8177):mne kuprikladu Tesla krom trucku pripada ,,normalne,, az moc,je primo nudna8178. Re: 07. 11. 2024 - 17:05
OndraS (8177): Protože když začínáš s novou technologií, tak cílíš na lidi, který chtějí dát najevo, že mají novou technologii. Proto to uděláš tak, aby na tom bylo poznat, že je to elektromobil.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
8177. Re: 07. 11. 2024 - 16:44
petrklm (8165): blbý je, že spring vypadá a především se chová jako lepší rikša, a i3 zase dává na odiv že je to "ten design jako", trochu jako nějakej blob z budoucnosti. Proč by vlastně elektromobil nemohl vypadat nějak nenápadně jako běžný auto? Vlastně nejblíž normální představě o malým elektromobilu je to e-Citigo a jeho klony. Nebo ať je to cool jako to e-twingo, ale to je zase cool proto, žeje to retro, což taky nemusí každýmu vnadit.1991 Camaro Z28, 1980 Zimmer Golden Spirit, 2000 Astra Bertone Coupe, 1996 Accord Coupe, 1994 Calibra
8176. Re: 07. 11. 2024 - 16:39
vladyk (8175):Já když jedu na hory tak vozím čajové svíčky. Třeba nějakého výrobce elektroaut tohle napadne dávat do výbavy.8175. Re: 07. 11. 2024 - 15:32
Bob Ash (8174):A to ještě můžeme přidat jako výhodu, že když uvázneš s e-vozidlem v závěji, tak si můžeš při čekání na pluh topit bez rizika, že se udusíš :-)Rubas nema kapsy...
8174. Re: 07. 11. 2024 - 15:22
vladyk (8172): Zcela upřímně tý historce moc nevěřím, respektive mám silnej pocit, že je v ní někde nějaká mezera, na kterou někdo "zapomněl". Třeba že to auto byla nejen i3 se základní baterkou, ale ještě tu baterku měla na začátku z půlky vybitou protože jí někdo zapomněl nabít, nebo ve skutečnosti nehrozilo, že nedojedou, ale měly rezervu už jen 20 kilometrů a tak se začaly bát, nebo tak něco.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
8173. Re: 07. 11. 2024 - 15:15
DeSoto (8171): Hele nechci ti tvrdit, že lžeš, ale ta historka je dost podivná.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
8172. Re: 07. 11. 2024 - 15:15
DeSoto (8171):No, na to se bude Bobešovi asi regálovat těžko, i když argument "když budeš dlouho stát a topit, tak můžeš v zimě uváznout i v benzíňáku" má taky svou váhuRubas nema kapsy...
8171. Re: 07. 11. 2024 - 14:55
Villík66 (8170): joo, pokud není teplo a rovina, tak je reálný dojezd úplně jinde. To mi připomnělo známou, co si na dojíždění do práce cca 35 km po Vysočině pořídila ten malej elektrovehikl od BMW, který, dle slov Boba, pro takovýto účel "dává smysl". Byla spokojená, ale jen do první zimy. Jednou takhle ráno, zrovna když mrzlo až praštělo, vyrazily s koleginí do práce. Bohužel, po cestě zůstaly trčet u nehody a čekaly asi půl hodiny, až bude silnice průjezdná. Poté zjistily, že odstranit převrácený kamion bude ještě trvat asi další půl až hodinu. Jenže, tím stáním a topením jim už ve slavné baterce nezbývala kapacita na to, aby se mohly kus vrátit a jet jinudy. Dojezd už jim zústal jen tak tak do té práce. To ale nebyl ten hlavní problém - holky se musely začít rozhodovat mezi smrtí umrznutím a tím, jestli vůbec dojedou. Nakonec začaly potupně prosit řidiče normálních aut, aby je vzali do tepla, než hasiči uvolní cestu. To se jim podařilo až skoro před finálem, kdy už obě cinkaly jako dva rampouchy, protože ostatní řidiči to vesměs otáčeli a objížděli to jinudy. Nakonec přežily a ještě ten den dojely do práce :o) Takže, po tomto nad míru vzrušujícím zážitku s elektrovehiklem, který "dává smysl", si známá okamžitě koupila normální auto.8170. Re: 07. 11. 2024 - 14:21
petrklm (8168): Kámoš to má v práci. Párkrát jsem s ním jel. A i po Praze naprd. A v teplotách pod nulou nepoužitelný. Kór teď, když to má tři roky. Minulou zimu měl dojezd max. 80 km.Eldo 74 conv. Vette 74 T top, MB W126 82
8169. Re: 07. 11. 2024 - 13:39
petrklm (8168): Je to celkem chytře naladěné ultralevné auto. A na ježdění po letišti úplně ideální. Plus pro starý pár, co jezdí dvakrát tejdně 15km do města a jednou měsíčně 30km za vnoučkama to může být na prodlužce na zahradě super pomocník. Jen ta cena baterií no.autickar.cz
8168. Re: 07. 11. 2024 - 13:15
jeniik (8167): osobně nic, soudím podle různejch testů na netu, celkem se neuvěřitelně shodujou...Ford - auto pro ty, co se niceho neboji. Sralbotkove voli jinou znacku :-)
8167. Re: 07. 11. 2024 - 12:39
petrklm (8165): co máš proti dachničce! Dachnička je super a hlavně: Není hezké se smát postiženým... ;-)autickar.cz
8166. Re: 07. 11. 2024 - 12:35
Chase (8152): vemu kitroen!autickar.cz
8165. Re: 07. 11. 2024 - 11:02
Bob Ash (8163): takže nám nezbejvá, než čekat na pokrok v baterkách, aby se ty malý auta daly dělat malý. Takovou malou potvoru bych si někdy (pokud se toho dožiju) i koupil, na drandění po městě a kolem chalupy dobrý. Ovšem muselo by se to chovat jako auto a ne jak ten Spring...Ford - auto pro ty, co se niceho neboji. Sralbotkove voli jinou znacku :-)
8164. Re: 06. 11. 2024 - 22:01
OndraS (8162): V podstatě zjednodušeně řečeno je problém v tom, že lidi byli zvyklí, že za auto platí podle velikosti a ono to u moderních aut už nefunguje, protože drahý není železo, ale technologie. A malý auto za cenu velkýho auta nikdo nechce.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
8163. Re: 06. 11. 2024 - 22:00
OndraS (8162): To Twingo se bude vyrábět tuším od 2026 a bude stát cca jako teď Spring – do půl mega.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
8162. Re: 06. 11. 2024 - 21:46
Bob Ash (8161): no jo, kdyby se ten Spring dodával u nás i v té původní motorizaci tj spalovák, snad by se to srovnat dalo, to je fakt. Anebo vlastně opačně, zrovna to Twingo teď vlastně někde existuje jako elektro koncept a vypadá celkem cool. Kdyby to vzhledově zůstalo aspoň přibližně, a bylo to opravdu levný, tj aby to člověka přinutilo o tom oproti spalováku opravdu uvažovat, tak by tudy vedla cesta. Malej vehikl (ale furt tvarově auto a ne nějakej kočárek nebo zgarb typu Aixamu) co by se jednou za měsíc nabil, aby se s tím dalo jet třikrát tejdně do sámošky a v létě o víkendu přes tři vesnice na koupák, nic by se v tom nemuselo servisovat - jo proč ne. Přece by si to zakazníky taky našlo ne? Nebo kolik lidí teda potřebuje jezdit v těch 2 tuny vážících 5 metrů dlouhých obludách co mají fake difuzor- je na to nějaká statistika "poptávky"? Kde jsou ty novodobý bezvýbavový Twinga, Swifty, Corsy, Arosy atd?1991 Camaro Z28, 1980 Zimmer Golden Spirit, 2000 Astra Bertone Coupe, 1996 Accord Coupe, 1994 Calibra
8161. Re: 06. 11. 2024 - 21:29
OndraS (8160): Jak vidíš, tak postaví. Spring je tomu Twingu hodně blízko. Třeba Sandero bude trochu podobný, ale už je přeci jen o dost modernější a větší (ano, Spring je o třídu a půl menší než Fabia).Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
8160. Re: 06. 11. 2024 - 21:23
Bob Ash (8159): to ale vlastně popisuješ jízdu v tom low-cost-senior-version preface 1st gen. Twingu, co jsem koupil i s barákem :) Tam se pocit permanentně hrozící smrti dostavoval už při průjezdu okolo cedule "konec obce" a následném zrychlovaní :) V podstatě obdoba toho swiftu. Dneska takový stupid auta pro desetiminutovou jízdu do vedlejší vesnice nikdo už nepostaví. Kdyby mě v tom nebolely záda a i po 25 letech od vyrobení otravně nesmrděly ty světle šedý plasty, prohlásil bych to za geniální auto ve smyslu podstaty auta.1991 Camaro Z28, 1980 Zimmer Golden Spirit, 2000 Astra Bertone Coupe, 1996 Accord Coupe, 1994 Calibra
Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)