Příspěvky od počátku až do dopoledne 3. května 2017
20. Re: 03. 05. 2017 - 10:02
EVEREL (18):imho vase ceny elektriky naprosto nechapu a nerozumim...mam pocit ze neco je spatne...19. Re: 03. 05. 2017 - 10:01
EVEREL (18):Ja muzu mit nocnej proud i zadarmo18. Re: 03. 05. 2017 - 09:59
cirus (14):Nevím jak se počítá cena elektřiny v Americe ale u nás v konečném vyúčtování je cena za distribuci(dopravu až do zásuvky)několikanásobně vyšší než cena elektriky.Takže náklady na dopravu elektriky do baterie elektromobilu noční přebytky moc nesníží.17. 03. 05. 2017 - 09:58
umim si uz dnes predstavit elektroauto v kazde americke rodine,samozrejme zatim v kombinacii s beznym autem ale jako prvni a vic vytizene auto by bylo prave to elektroauto16. Re: 03. 05. 2017 - 09:56
petrklm (12):Navic Tesla ma system kde mas v garazi baterii ktera se dobiji z prebytku a z ty baterie pak muzez kdykoli dobit auto a to za velice kratkou dobu15. Re: 03. 05. 2017 - 09:54
petrklm (12): ,,Takže si představte, jak by musela být dimenzovaná elektrická síť třeba v Praze a okolí, až by si všichni navrátivší z práce připojili okolo páté hodiny odpolední své auto k síti, aby mohli večer vyjet za zábavou. Ocituji z jedné odborné studie: kdyby se v USA z celkového počtu automobilu jen 10 % vyměnilo za plug-in elektromobily, bylo by potřeba navíc 31,35 GW."14. Re: 03. 05. 2017 - 09:49
EVEREL (11):jenze zapominas ze nocne prebitky jsou pro vyrobce elektriny cistou stratou,pokud je dokazou prodat (prave na nabijeni elektromobilu) tak znizi naklady! Coz(alespon v USA) vede ke snizovani cen13. Re: 03. 05. 2017 - 09:47
cirus (10):Tesla... už dva roky to tu prodává Bramac :-)Ford - auto pro ty, co se niceho neboji. Sralbotkove voli jinou znacku :-)
12. Re: 03. 05. 2017 - 09:46
cirus (9):víš, že jsou i jiný firmy, než ta Tesla? Že třeba používání nočního proudu u nás už spoustu let ovládá HDO? Ten článek samozřejmě není esencí moudrosti lidstva, mně se líbí, jak je napsanej. A možná by bylo dobře, kdybys něco dočetl i do konce :-)Ford - auto pro ty, co se niceho neboji. Sralbotkove voli jinou znacku :-)
11. Re: 03. 05. 2017 - 09:44
cirus (9):Myslím,že až taková blbost to není. A že by elektromobily pomohly ke snížení ceny elektriky? Tak to už blbost je.10. 03. 05. 2017 - 09:34
tesla ma uz dnes solarne clanky ktere vypadaj jak obycejna stresna kritina a dokonce se podobne instaluji,v kombinacii s jejich bateriema jde o zajimavou alternativu a v pripade sirsiho rozsireni dokonce o reseni vetsiho denniho zatizeni site9. Re: 03. 05. 2017 - 09:30
petrklm (7):nedocet jsem to je to blbost,staci si precist neco o tesle a zjistis ze to resi komplexne.Navic hlavne zatizeni na dobijeni aut je v noci a to prave resi problem s nocnymy prebitky.Tesla se da naprogramovat tak aby se dobyla prave z tech prebytku....o bateriich od Teslu pro domacnost myslim psat neni potreba...Takze kdyz to shrnem tak elektromobily naopak v kratkem horizontu muzou napomoci stabilizaci site a tim k dalsemu snizeni cen elektriky8. Re: 03. 05. 2017 - 09:25
Butterfly (6):mam pocit ze prave v europe je nesmirne potentni projekt budovani troleju na dalnicich.Elektro kamiony tak muzou urazit neobmedzenou vzdalenost a zaroven si dobit baterie na potreby dojezdu mimo dalnici7. 03. 05. 2017 - 09:24
Je mi jasný, že Neviditelnej pes bude Bobšem hned postavenej na roveň Britskejch listů (nebo něčeho podobnýho), ale mně se ten článek líbí: http://neviditelnypes.lidovky.cz/ekologie-slow-timid-04b-/p_ekonomika.aspx?c=A160127_210134_p_ekonomika_wagFord - auto pro ty, co se niceho neboji. Sralbotkove voli jinou znacku :-)
6. Re: 03. 05. 2017 - 08:25
cirus (2):To je snad jedno z mála pozitiv elektroauta. Ve Státech to bude snažší, tam se diesel privátně moc nerozšířil. Zato Evropa je humus, kterej by si to zasloužil nejvíc.5. Re: 03. 05. 2017 - 08:07
hurkar (4): Na počátku 20. století jezdilo v USA více elektromobilů než automobilů se spalovacím motorem. Poskytovaly totiž komfort a snadné ovládání. Klasické automobily se musely startovat klikou, byly velmi hlučné a složité na údržbu. Vše změnil až vynález elektrického startéru a hlavně sériová výroba modelu „T“ Henryho Forda, který vytlačil elektromobily svou spolehlivostí, větším dojezdem a nízkou cenou.4. Re: 03. 05. 2017 - 07:32
cirus (2): 10 rokov je trošku rýchlo, v amerike a v osobákoch tá vymena pojde rýchlejšie. No Európa je v tomto až extrémne naftovo ortodoxná3. Re: 03. 05. 2017 - 07:25
cirus (1): (Y) bingo!2. 03. 05. 2017 - 04:28
Muj nazor je ze desne rychlo, mozna v horizontu 10 let nahradi elektromobily naftu.A tim myslim temer 100%1. 03. 05. 2017 - 04:26
Tak mne napadlo ze si to zaslouzi vlastni vlakno;-)Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)