Příspěvky od 13:12 19. února 2019 až do 17:48 19. února 2019
1306. Re: 19. 02. 2019 - 17:48
Bob Ash (1305): to vim a mackal jsem ho...stejne to nepomohlo1305. Re: 19. 02. 2019 - 17:45
Caddy (1304): Pokud chceš jet čistě na elektřinu, tak to má režim EV. Je tam na něj tlačítko na středovým panelu.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
1304. Re: 19. 02. 2019 - 17:07
Bob Ash (1302): no, a to mi prave prijde dost nahovno...kdyz uz to tam je...nerikam, ze to ma jezdit jen na elektrinu, ale melo by to mit moznost na ni treba prejizdet v ramci parkoviste nebo v podobnych pripadech, kdy je nesmysl trapit studeny motor a auto je plne nabite...navic bych u hybridu dik podpore elektriky cekal odpich a ne, ze to vubec nepojede...a ani ten kilak neni realny, zapne to motor, jakmile jsem se posouval rychleji nez krokem...1303. Re: 19. 02. 2019 - 16:43
Bob Ash (1290): jo pánové na papíře to vypadá jako zářná elektrická budoucnost já si dovolím být skeptickýKimber 1911, Jeep Wrangler
1302. Re: 19. 02. 2019 - 16:09
Caddy (1298): Ale hybrid není o tom, že to má jezdit jen na elektřinu, hybrid je o tom, že to šetří benzín. Jen některý hybridy, nazývaný plug-in hybrid, jsou schopný dobíjení zvnějšku a ty taky umí jezdit čistě na EV režim. A v týhle věci je furt starej Toyotí systém jako v Priusu III, kterej umí bejt sice super úspornej a je strašně trvanlivej, ale jednak má hrozně protivnej projev (ten pocit absence dynamiky dost dělá to, že má CVT a proto hrozně kvičí) a druhak prostě neumí ujet v EV režimu víc než asi kilák (ale umí to, tuším - nebo to umí aspoň v Priusu).Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
1301. Re: 19. 02. 2019 - 15:53
Jenyk (1300):1300. Re: 19. 02. 2019 - 15:41
vladyk (1294):Ale oni se toho také nedočkají. Hlasatelů zářných zítřků bylo a ještě bude...: http://www.wikina.cz/a/Komunistick%C3%A1_hesla1299. 19. 02. 2019 - 15:34
1298. Re: 19. 02. 2019 - 15:27
Bob Ash (1270): Auris takovy, asi novy dost... a fakt bych to nechtel, nejen kvuli nemoznosti jet jen na proud, ale celkove kvuli dost strasne jizde a skoro neexistujici dynamice a navic i detailum, jako ze mi prestala po par hodinach fungovat USB zasuvka...jedine, co se mi docela libilo, byla palubka a barva laku :)1297. Re: 19. 02. 2019 - 15:26
petrklm (1291):budes mit kapacitu 500km...denne jezdis kolik?1296. Re: 19. 02. 2019 - 15:22
vladyk (1294):prave ze ten sistem dava siti vetsi stabilitu1295. 19. 02. 2019 - 15:20
mimochodem baterie v hybridech jsou mnohem vic opotrebovavane nez baterie v elektroautech,pokud jde o solarni energii tak jeji vyroba se stala uz temer nejlevnejsi vubec ...1294. Re: 19. 02. 2019 - 15:19
Bob Ash (1292): nu, já když zavřu oči, tak vidím celej ten krásnej systém se spoustou solárů a fofrníků a akumulačních prvků a s dynamickým nabíjením jak na dlani... a pak ty oči otevřu a zkusím třeba spočítat požadavky na mechanický prvky soustavy, aby se to celý při prvním škobrtnutí nezblackoutilo nade všechny meze :-)Rubas nema kapsy...
1293. 19. 02. 2019 - 15:17
http://www.tesla.com/powerwall1292. Re: 19. 02. 2019 - 14:55
petrklm (1291): Já mám levnej proud nějak na střídačku, tuším za noc asi šest hodin, takže by se to nabilo celý. Ale noční proud je furt technologie roku asi 1970. Smart Grid bude dělat v podstatě to samý, ale dynamicky, tedy podle skutečný zátěže. A protože je to v podstatě tržní mechanismus, tak se to nakonec nějak vyladí tak, že lidi budou nabíjet tehdy, když to bude levný a naopak.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
1291. Re: 19. 02. 2019 - 14:40
Joe (1289):no vo tom píšu - pak se ti auto nenabije úplně, klasicky je levnej proud v noci cca 4 hodiny. Viz: "levně, ale jen do půlky kapacity".Ford - auto pro ty, co se niceho neboji. Sralbotkove voli jinou znacku :-)
1290. Re: 19. 02. 2019 - 14:33
Joe (1289): Přesně tak, pitomý akumulačky to umí už asi 30 let. Smart Grid je jen chytřejší verze téhož, která umí pracovat s potřebama sítě, potřebama odběratele a najít kompromis - a umožní ti třeba nastavit si poměr mezi tím, jak moc potřebuješ nabít rychle a jak moc jsi ochoten za to utrácet, nebo jestli naopak budeš ochoten pomoct síti tím, že do ní budeš zpátky vypouštět proud.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
1289. Re: 19. 02. 2019 - 13:36
petrklm (1288):Ale to je řešitelné úplně stejně jako el. topení. Prostě by na nabíjení auta byla vyhrazena jedna zásuvka která by byla zapojena jako el. kotel. Tedy tak že ve chvíli kdy je drahá elektrika, tak se prostě vypne.Amerika, to nejsou jenom mrakodrapy, dálnice, velká auta, Harley Davidson, Hank Williams, Coca Cola nebo Jim Beam. Ale mě to budete těžko vysvětlovat ...
1288. Re: 19. 02. 2019 - 13:30
cirus (1286):aplikace jako jo, ale u nás máme cosi jako HDO, kdy distributor rozhoduje, kdy je proud levnej a kdy ne. Buď nabiješ naplno, ale třeba draze a nebo levně, ale jen do půlky kapacity. A nebo máš kliku a nabiješ to levně a naplno. Prostě o tom nerozhoduješ.Ford - auto pro ty, co se niceho neboji. Sralbotkove voli jinou znacku :-)
1287. Re: 19. 02. 2019 - 13:12
Skalik (1285):zavadeni klimatizaci prinasi zajiste vetsi problem nez nastup elektromobility,navic nastup neskutecne ucinnych solaru ktere jiz dnes lze poridit za cenu ktera se vyplaci i u vas velice brzo bude znamenat ze vase site se stanou predimenzovanymy...samozrejme to vse v kombinaci s baterkovyna ulozisti energie ktere budou vznikat zejmena z vyrazenych akumulatoru elektroaut;-)))Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)