Příspěvky od podvečera 13. dubna 2019 až do poledne 17. dubna 2019
1762. Re: 17. 04. 2019 - 12:43
Joe (1761): Dotace na podporu rozvoje elektromobility nemusí být dotace na nákup elektromobilů.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
1761. Re: 17. 04. 2019 - 12:28
Jenyk (1760):To už se přece ví a píše o tom dost dlouho.Amerika, to nejsou jenom mrakodrapy, dálnice, velká auta, Harley Davidson, Hank Williams, Coca Cola nebo Jim Beam. Ale mě to budete těžko vysvětlovat ...
1760. Re: 16. 04. 2019 - 17:32
Mira9 (1759):Hm, pruser za dvermi: http://www.info.cz/nazory/pur-blizi-se-masivni-dotace-na-elektromobily-politici-prilis-pozde-zjisti-co-zpusobili-41334.html1758. Re: 15. 04. 2019 - 09:00
cirus (1757): Jo, jasně, na operativní leasing na 84 by museli bejt šílenci. Ale co jsem tak četl, tak to statisticky vychází i tak dost šíleně...Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
1757. Re: 15. 04. 2019 - 02:21
Bob Ash (1756):JO,NE...ano termin lesaing je tady to co u vas ,,operativny leasing,, takze bezne se auto po skonceni cyklu(36 mesicu nejcasteji) vraci a beres si nove...financovani ano to jsem psal dela se na dele. NE , financovani upada a prave ,,lease,, je cim dal beznejsi a zadanejsi...Takze bezny scenar je .... nove auto na lease 36 mesicu...to se proda na aukcii a je financovano jako ojete klidne na 6 let.... takze ano zivotnost vozu zacina bejt nehorazna , nektery je primo nemozny zabit...proto v USA vozovej park starne...Takze jsme se nerozumeli pouze v pojmech...lease 36 - max 48 mesicu....1756. Re: 14. 04. 2019 - 22:25
cirus (1754): Teď si nejsem jistej, jestli jsem špatně nepoužil termíny. U nás se "leasingem" běžně označuje víceméně jakýkoliv financování a moc se nekouká na to, jestli je to reálně leasing (auto je leasingovky až do splacení, kdy se po poslední splátce přepíše na tebe) nebo úvěr. Teď jsem si uvědomill, že tomuhle vy říkáte "financing" a tomu, co je pro vás "lease" my říkáme specificky "operativní leasing" (tedy to, kdy za auto měsíčně platíš, ale pak ho vrátíš a neodkupuješ).Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
1755. Re: 14. 04. 2019 - 22:20
Mirek (1753): S výdrží mrdky to nemá souvislost přímou ale zprostředkovanou - a má to velmi přímou souvislost s tím, jak dlouho si mrdku nechává první majitel. V 60. letech byly typický leasingy na 1 - 2 roky, maximálně na tři. A počítalo se s tím, že se auta mění právě po týhle době, čemuž odpovídala i dýlka modelových cyklů (po 2 - 3 letech se udělalo minimálně po vizuální stránce úplně jiný auto).Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
1754. Re: 14. 04. 2019 - 18:55
Mirek (1753): leasing? Bobova nejvetsi kachna posledny doby....naprostej nesmysl...sice muzes dostat auto na splatky i na tech 8 let...ale leasing je ponekud neco jine a ten je bezne na 36 mesicu(nekdy mozna 48 ale to je spis vijnimka) navic Bob jaksi opomenul docela brutalni limitaci mili u vsech leasingu...bezne 12k na rok.....1753. Re: 14. 04. 2019 - 17:58
Bob Ash (1749): co to sem pleteš za pičoviny, jako je dýlka leasingu??? Jakou to má souvislost s výdrží mrdky??? Ses snad pomát, ne?privbox@seznam.cz tel: 603510691
1752. Re: 14. 04. 2019 - 17:30
petrklm (1750): Typickej moderní motor je pořád ještě turbodieselovej dvoulitr, kterej to vydrží v pohodě, maximálně s repasí/výměnou nějakejch periferií. U těch tříhrnků se zatím ví jen u některejch - většina jich je moc nová na to, aby ty kilometry měly za sebou.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
1751. Re: 14. 04. 2019 - 16:19
petrklm (1750):normalni elektrickej motor vydrzi milion i dva;-)1750. Re: 14. 04. 2019 - 16:17
Bob Ash (1749):"Normální moderní motor furt vydrží minimálně těch 200 - 300 bez větších problémů, obvykle spíš víc."Ford - auto pro ty, co se niceho neboji. Sralbotkove voli jinou znacku :-)
1749. Re: 14. 04. 2019 - 14:51
vladyk (1748): Výměna motoru po 50 000 byla běžná u prvních Roomsterů 1.2 TSI, který byly průserový - víceméně šlo o to, že objednali v Číně řetězy na rozvody a nezadali jim dost přesnou specifikaci a Číňan to trochu ojebal, takže se to natahovalo až se ten motor potkal. Většina se jich měnila na záruku, případně i po záruce na kulanci. Pak udělali nový rozvody a už to funguje - ale tohle byl typickej VW průser, podobnej jako předtím 1.2 HTP a předtím spousta dalších.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
1748. Re: 14. 04. 2019 - 13:09
trewis (1745): kola trhu se přece musej točit... ty si koupíš auto, co vydrží deset let, a kucííí ti nebudou moct devět let nic prodat, HDP půjde do kopru, to by tak hrálo :-)Rubas nema kapsy...
1747. Re: 14. 04. 2019 - 11:18
BigTwin_Jirka (1744): Tak než se elektromobily dostanou masivně mezi dělnictvo, tak to bude trvat v Německu tak 10-15 let a u nás tak 20, a za tu dobu bude těch nabíječek o dost víc než teď. Navíc ty mrchy se 350 kW, co staví Porsche, to dost urychlí.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
1746. Re: 14. 04. 2019 - 08:53
BigTwin_Jirka (1744): třeba se na tahání dočkáš tohodle http://products.rivian.com1745. Re: 14. 04. 2019 - 08:32
Mirek (1735): jen k porovnání kam ten vývoj spěje. Bavil jsem se se zákazníkem o Range Roverech. Ty mají v autě už 90 řídících jednotek (tvůj Jar type R má 22ks) spojených optickým kabelovým svazkem, který se rozpadá a náhrada stojí 180tis Kč. Rozumný interval obnovy za nový považuje 3-4roky protože to pak stojí furt v servisu. U auta, co v top verzi stojí 5 mega, by člověk očekával větší výdrž ale holt je to o opičce a banánech.1744. Re: 14. 04. 2019 - 08:18
cirus (1741): S omlouvám za špatnou vyjadřovací schopnost. S Teslou to nemá nic společného, prostě zatím není na trhu slušné elektrické auto na tahání přívěsů. No a až bude, počkám si na vybudování sítě slušných elektrických "benzínek", ty dnešní začínají být plné jak se množí všelijaká e-pakáž. Zrovna v pátek jsem viděl, jak jsou plné všechny stojany u Hengersbergu na německé A3 (šest či sedm kusů a asi né náhodou jsou postavené u MacDonalda). Nepříjemná situace, s benzínovým autem na rezervu mám akční rádius dostatečný na několik desítek benzínek v okolí, s elektroautem i s cool aplikací v mobilu nikoliv. Dovedete si někdo představit situaci, až se elektroauta dostanou mezi dělnistvo, rolnictvo a pracující inteligenci? Až vyjedou v pátek odpoledne na zasloužený víkend?Nema sice dobrej motor, zato ma spatny brzdy!
1743. Re: 13. 04. 2019 - 19:29
cirus (1741): Ono ostatně třeba takovej Challenger SRT, kterýho Jirka pokud vím má nebo měl, je taky na tahání dost na pytel :)Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)