Příspěvky od odpoledne 26. srpna 2019 až do odpoledne 4. září 2019
2251. 04. 09. 2019 - 15:36
a zase nebude oficialne zadnej zisk;-))) http://elektrickevozy.cz/clanky/tesla-se-zacina-soustredit-na-stavbu-gigafactory-4-v-evrope2250. Rivian R1T 04. 09. 2019 - 11:39
Amerika, to nejsou jenom mrakodrapy, dálnice, velká auta, Harley Davidson, Hank Williams, Coca Cola nebo Jim Beam. Ale mě to budete těžko vysvětlovat ...
2249. Re: 01. 09. 2019 - 12:05
Butterfly (2247): Co to má společného s vodním trkačem?Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
2248. Re: 01. 09. 2019 - 11:13
Butterfly (2246):To už nemyslíš vážně, nebo mě jen zkoušíš?2247. Re: 01. 09. 2019 - 07:46
Bob Ash (2245):Kdyby to byl takový zázrak, tak postává takový tikan za každou vsí. To už je snad lepší ty přebytky cpát rovnou do baterek, ne. Než vymýšlet podobný perpetum mobile. Stejnětak ta přečerpávací elektrárna. Na vodní trkač to nemá. :-)2246. Re: 01. 09. 2019 - 07:36
xaler (2244):Práci to vykonává pořád stejnou, Einsteine.2245. Re: 31. 08. 2019 - 15:11
Butterfly (2242): Je to úplně stejnej princip jako přečerpávací elektrárna, což je věc která normálně funguje a je užitečná. Samozřejmě to má ztráty, ale to má všechno. Furt je to způsob jak uložit energii když ji je přebytek a využít když ji je nedostatek.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
2244. Re: 31. 08. 2019 - 10:46
Butterfly (2242):Kdybys byl vzdělaný tak víš, že stlačování plynu je jeden nejvíce energeticky náročných procesů.2243. Re: 31. 08. 2019 - 09:50
Butterfly (2242):S dovolenim na gravitacni. Na kinetickou to kdysi zkouselo Porsche v LeMans (setrvacnik na miste spolujezdce) a diru do sveta s tim take neudelali.2242. Re: 31. 08. 2019 - 08:03
xaler (2241):Ježíš, to je ale blbina... Nebylo jednodušší postavit třeba kompresor, kterej by tlakoval a tak "ukládal" a pak zase vyfoukl a točil kolečkama dynama ? Třeba. Prašť jak uhoď. Ztrátový podnik. Hlavně, že se někdo poměl. Nic jinýho bych za tím nehledal. Baterka to není ani omylem. Jen převod el. energie na kinetickou ( s patřičnými ztrátami) a pak zase zpět( s patřičnými ztrátami).2241. 30. 08. 2019 - 21:08
Zajímavé řešení baterií.2240. Re: Prodeje podle typu a vyrobcu 27. 08. 2019 - 16:18
petrklm (2237):Penězovody. Nic víc, nic míň. To je to racio. Auta jsou až to poslední, co má na nějaké zmírnění emisí( nějakých opravdu škodlivých ) vliv.2239. Re: Prodeje podle typu a vyrobcu 27. 08. 2019 - 11:59
Mira9 (2238):Neboli za poklesem prodeju Modelu S a X v Evrope neni konkurence, ale pokles statnich pobidek a kanibalizace Modelem 3. Komentare netreba.2238. Re: Prodeje podle typu a vyrobcu 27. 08. 2019 - 09:17
Jenyk (2233): Tesla Model S, X softer sales in Europe are NOT due to the Audi e-tron and Jaguar I-PACE: http://www.teslarati.com/tesla-model-s-x-stolen-market-share-audi-etron-jaguar-ipace-debunked/2237. Re: Prodeje podle typu a vyrobcu 27. 08. 2019 - 08:53
Bob Ash (2236):Ford - auto pro ty, co se niceho neboji. Sralbotkove voli jinou znacku :-)
2236. Re: Prodeje podle typu a vyrobcu 27. 08. 2019 - 02:52
Jenyk (2235): A obyčejný auta by snad bez státních investic do technologií či infrastruktury dosáhla rozšíření, kterého dosáhla?Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
2235. Re: Prodeje podle typu a vyrobcu 26. 08. 2019 - 20:43
Bob Ash (2234):Jo, toho se take bojim. Lidi je totiz bez pobidek nechteji. Politici uz investovali prilis mnoho, musi to prosadit za kazdou cenu. A kdo to zaplati? My vsichni ostatni.2234. Re: Prodeje podle typu a vyrobcu 26. 08. 2019 - 20:14
Jenyk (2233): Celý dosavadní prodeje EV v evropě jsou stejně sranda ve srovnání s tím, co přijde příští rok. Jestli vypadají e-tron a I-Pace jako "úspěch", tak to znamená akorát to, že auta s reálnou šancí prodávat se ještě nejsou na trhu.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
2233. Prodeje podle typu a vyrobcu 26. 08. 2019 - 19:53
Strucne: Audi se dari, Jaguar se zlepsuje, Tesle klesaji prodeje modelu X a S:2232. Re: Martin Vaculík - SM 26. 08. 2019 - 13:16
Bob Ash (2221):A až to všechno vyřídíš a zaplatíš tak se změní pravidla a parkování grátis nebude. V téhle zemi je investice do čehokoliv dlouhodobého hrozným rizikem.Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)