Příspěvky od večera 14. října 2019 až do poledne 18. října 2019
2570. Re: Test na Garáži 18. 10. 2019 - 12:27
Bob Ash (2569):Mám pocit že další věc je naučit se s tím elektromobilem žít (jezdit). Na spotřebu má přece výrazný vliv rychlost a způsob jízdy. Jak hodně by dojezd ovlivnilo kdyby nejel 140, ale 110?Amerika, to nejsou jenom mrakodrapy, dálnice, velká auta, Harley Davidson, Hank Williams, Coca Cola nebo Jim Beam. Ale mě to budete těžko vysvětlovat ...
2569. Re: Test na Garáži 18. 10. 2019 - 11:50
Jenyk (2558): Věci jako e-tron, I-Pace nebo Mercedes ECG pro Teslu žádnej problém nejsou, viz následující článek, kterej jsi linkoval. Prostě nemají dojezd.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
2568. Re: Vylet elektromobilem 18. 10. 2019 - 11:50
Jenyk (2564):S obyčejným proudem ze zásuvky 16A by jsi mohl dobít asi 3,5kW za hodinu, tedy za min. 10hod, kdy se auto určitě nepoužívá by to bylo 35kW/h, tedy na těch 100km asi jo.Ford Explorer 4.0 - 1998, Toyota Sienna 3,5 - 2007, Toyota Corolla Verso 1,8 - 2006, Ford Maverick 2,3 - 2004
2567. Re: Vylet elektromobilem 18. 10. 2019 - 11:44
Jenyk (2564):standartní jistič na baráku je tak 20A, takže bys mohl nabíjet tak 7kw aniž bys musel něco vypínat, nebo hlídat. Pokud bys teda nenabíjel jednofázovou zásuvkou tam by byl max 2-3Kw.2566. Re: Vylet elektromobilem 18. 10. 2019 - 11:42
Skalik (2563):Píše tam, že rodiče bydlí v domově důchodců a asi by mu nedovolili tam na 30 hodin napíchnout auto a taky asi neměl 200m dlouhý prodlužovák:-)2565. Re: Vylet elektromobilem 18. 10. 2019 - 11:17
Jenyk (2564): představa byla, barák rodičů, motorový proud a z toho kabel do auto od doby co jsem zaparkoval, přes noc až do první jízdy, což by mohlo něco do auta nacpatKimber 1911, Jeep Wrangler
2564. Re: Vylet elektromobilem 18. 10. 2019 - 10:39
Skalik (2563):Dobiti elektromobilu s baterkou radove 100 kWh neni zadna sranda. Maloktery barak bude mit dostatecne dimenzovany privod. S proudem 5A v jedne fazi to dobijes za 100 hodin (temer pet dni). Nehlede k tomu, ze je to (samozrejme podle tarifu) pres pet stovek za elektrinu.2563. Re: Vylet elektromobilem 18. 10. 2019 - 09:51
Jenyk (2560): Zajímavé čtení. Zajímalo by mě, zda autor mohl auto nabít přes noc u rodičů nebo tchánovců, což by možná změnilo vyznění článku, ale je pravda, že reálný dojezd 260km je fakt málo na nějaký cestování.Kimber 1911, Jeep Wrangler
2562. Re: 18. 10. 2019 - 08:39
Mira9 (2555):Míro nevím kde jsi se dostal k téhle informaci. Dle vyjádření paní Dvořákové,vedoucí sekretariátu výkonného ředitele společnosti a marketingu,DPMUL nemá a nikdy neměl autobusy poháněné vodíkem,natož aby ho dováželi z Německa.Jediný funkční autobus na vodík jezdí v Neratovicích a provozuje ho už 5 let Veolia Transport(vlastně dnes se firma jmenuje Arriva).Nicméně jde o experimentální vozidlo,na kterým dělá výzkum UJV Řež.Vodík pro jeho pohon se skutečně do Neratovic dováží. Z firmy BorsodChem Ostrava,ne proto že by jinde neuměli vyrobit „čistej" vodík ale tahle firma má železniční cisterny,ve kterých se dá vodík skladovat a v Neratovicích je používají jako nádrž pro plnící stanici.2561. Re: Vylet elektromobilem 18. 10. 2019 - 08:38
Jenyk (2560):docela depresivní...Ford - auto pro ty, co se niceho neboji. Sralbotkove voli jinou znacku :-)
2560. Vylet elektromobilem 18. 10. 2019 - 07:46
Zajimavy vylet: http://autobible.euro.cz/elektrickym-mercedesem-na-moravu-a-zpet-reportaz-psana-u-nabijecek/2559. Re: Test na Garáži 17. 10. 2019 - 21:47
Jenyk (2558):Použitelná bude i kona a niro a stojí milión a něco2558. Test na Garáži 17. 10. 2019 - 20:50
Čas 10:00: http://www.televizeseznam.cz/video/garaz/tv-show-garaz-04x04-639791362557. Re: 16. 10. 2019 - 18:33
Mira9 (2555): no, já bych to řekl tak, že nejlepším autobusem pro Ústí je trolejbus :D1991 Camaro Z28, 1980 Zimmer Golden Spirit, 2000 Astra Bertone Coupe, 1996 Accord Coupe, 1994 Calibra
2556. Re: 16. 10. 2019 - 00:12
Mira9 (2555):bylo by zajimavy zeptat se kolik firemnych aut jezdi na vodik u ty firmy co ho produkuje jako odpad;-)))2555. 15. 10. 2019 - 23:49
Dneska jsem v Mnichově viděl poprvé na vlastní oči Toyotu Mirai, sériový vodíkový auto. Byla bílá, moc jí to neslušelo, na obrázcích se mi líbí víc. Škoda, že to u nás dneska nikde nenatankujete, na iaai.com seženete lehce křáplou za cenu nový fabie. Jednou to bude muzejní kousek. Btw. vodík do ústeckých autobusů se vozí z Německa, protože ten českej neni dost čistej. Všimněte si, jak to ten týpek co linkoval Everel napsal, aby nelhal. Byl to trochu provar, když tam plzeňská škodovka ty autobusy nasadila a zjistila, že na českej vodík nejezděj :-)2554. Re: 15. 10. 2019 - 07:44
cirus (2553):Nevšiml jsem si, žeby se cokoli řídilo podle toho, že to někomu drobek myslí. Tedy ano, ale zcela odlišnými pohnutkami se to racio ubírá. Z pohledu klimaalarmismu může být vodík klidně další správné EKO. Mám pocit, že se na to díváš ze zcela špatného nebo nevhodného úhlu. :-)2553. Re: 15. 10. 2019 - 01:55
mam pocit ze tem ktery drobek mysli prave vodikova bublina splaskla;-)))2552. Re: 15. 10. 2019 - 01:53
Bob Ash (2551):realne 4X , Tesla 100kw . Vodikove auto 400Kw protoze 50% jsou straty pri vyrobe vodiku,takze mame 200KW ve vodiku a ucinnost vyroby elektriky z toho vodiku je taky stezi 50% , takze vyrobime 100kw elektriny. Ktera se taky laduje do baterii a straty na prenosech elektriny rozhodne nebudou vyssi jako straty a naklady pri preprave a skladovani vodiku. Mimochodem to Hnujdaj uvadi celkovej dojezd....VCETNE PLNE NABITE 40KW baterie;-))))2551. Re: 14. 10. 2019 - 20:13
EVEREL (2545): Vodík možná dává smysl jako doplněk, něco jako dneska auta na plyn, pokud jsou přebytečný kapacity výroby vodíku.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)