Příspěvky od počátku až do dopoledne 15. prosince 2017
20. Re: 15. 12. 2017 - 11:20
Miky_CZ (18):co nějaký silverado?suburban 5.7 camaro IROC Z , LT 77,cadillac de ville 67
19. Re: 15. 12. 2017 - 09:11
Butterfly (13):6.4 určitě lepší je ale reč je o autě do 400 tis. :-))18. Re: 15. 12. 2017 - 08:35
Vanas (17):17. Re: 15. 12. 2017 - 08:21
Miky_CZ (16):Co jezdíš za závody?2020 Harley-Davidson Iron 1200, 2008 Harley-Davidson Road King Classic
16. 15. 12. 2017 - 08:06
nemusi to byt zrovna ram. ale tundry za tyhle penize nejak nejsou a ted jsem objevil tenhle ford. taky to ale muze byt jeste starsi auto, tomu se taky nebranim.15. Re: 15. 12. 2017 - 07:48
Miky_CZ (12):Tahle verze má korbu 2x2m, zhruba. O té uzávěře difu dost pochybuji. To bývá v každým inzerátu. Realita je jiná. Nejlépe to zjistíš podle PIN kódu nebo když odděláš dekl z difu. Zase je to OHC a pokud se někdo pravidelně "nestaral" o svíčky, tak může být problém. Jinak to není špatný, ale záleží ne stavu. To z fotek nepoznáš. Mě tady u těch fordek vadí ten jejich systém předních tlumičů sdružených i s pružinou. Ale jinak nic. Auto neznám, tak to asi víc nelze ohodnotit. Píše, že shání offroad. Asi má důvod.14. Re: 15. 12. 2017 - 07:27
Miky_CZ (11):Na to je půltuna holá. Nemá ani LSD zadek. Drtivá většina má otevřený dify. Pokud si někdo u novýho nepřiplatil. Pokud chceš aby to zastal vše jeden P/U a zrovna RAM, tak mě z toho vychází snad jedině PowerWagon. Moc jich tady asi nebude.13. Re: 15. 12. 2017 - 07:19
$kuba$ (7):Nepsal jsem, že neutáhne. Ale pokud jí nepomůžeš nějakejma helperama nebo měchama na zadní nápravě, tak svítíš po veverkách. On ten zadní šinágl zrovna u té RAM1500 nevyniká nějakou zázračnou trvanlivostí. Ložiska hrušky a na poloosách u kol toho v zátěži mnoho nedají. Subtilní horní svisláky na předku( měníš celý rameno) jsou také jen do času. Mě tyhle novější RAMky dávno přestaly bavit. To je pořád dokola. To GM a Ford jsou na tom o 100% lépe. Proti Hemině(5.7) nic nemám, i když i ta má svý mouchy. To už raději tu 6.4Heminu. Ta 4.7 je asi sympatičtější a míň žere. Ale je to OHC s dlouhejma řetězama a lištama a ty budou časem, při určitým nájezdu asi chtít vyměnit. Tohle zrovna nemiluju. Se správnou údržbou a servisem je GM a Ford levnější a mnohem lepší. No, s takovou soupravou budeš platit mýto asi všude v EU( je jedno že je to 1500), v D budou chtít třeba i tachograf. Pokud s tím budeš jezdit tady okolo komína tak máš asi pravdu s tím mýtem. Ono záleží, co má , to který auto, napsaný v papírech. A s tím LPG naprostej souhlas. Motor v zátěži taháním ještě zatěžovat plynem je zcestný. Nehledě na to, že to s těma 2.5t na vozejku bude žrát určitě přes 30L/100km. A nakrmit bez problémů takhle motor mnoho těch místních systémů neumí.12. 15. 12. 2017 - 07:01
tak treba konkretne: https://auto.bazos.cz/inzerat/82970713/Ford-F-150-Triton-Prodam.php11. 15. 12. 2017 - 06:56
upresnim: auto bude tahat 10 vikendu rocne zavodak ruzne po cr. tj tech 5000km.10. Re: 15. 12. 2017 - 01:19
Butterfly (5):klidne se ti pod to podepisu...ted se zbavuji Ramky taky...1500 a jak ji zapnu vozejk rozsviti jak vanocnej stromecek vsechny kontrolky co ma...tohle nejsou auta na praci...a 2500 je tvrvrda jak svine.9. Re: 15. 12. 2017 - 01:14
Miky_CZ (4):si uplne zesilel? Nazvat Tundru japoncem??8. Re: 14. 12. 2017 - 22:00
Butterfly (5): dobre sa to číta, akurát 10t km za rok sa mi zdá na prácu trocha málo7. Re: 14. 12. 2017 - 21:58
Miky_CZ (1): 1500 utáhne 2,5 tuny úplně v pohodě hlavně při nájezdu do 10000 km ročně. Lidi už tahaj 2,5 t pomalu za voktávkama, takže patnáctky se neboj. 2500 a 3500 je tak na tahání každý den a nezapomeňte, že se na tohle vztahuje už mýto. Od toho nájezdu se odvíjí i plyn při 10 tis. to nemá vůbec smysl a je to jen zdroj problémů. Ja už bych si ho do auta nikdy nedal. Pokud chceš aby ti auto sloužilo odvděč se mu benzínem.6. Re: 14. 12. 2017 - 21:33
Miky_CZ (1): Stojí mi tu pickup F350 4x4x 6.0 TD s najetýma 160 tis., ale za 4 kila ho nedám...privbox@seznam.cz tel: 603510691
5. Re: 14. 12. 2017 - 17:26
Miky_CZ (1):Píšeš, že hledáš auto(asi na práci), který má tahat 2.5t vozejk. S V8 benzínem je většinou 1/2tuna tady na trhu. To není zrovna auto na práci nebo tahání. Od toho jsou 3/4 tuny a 1ton. Tedy varianty 2500 a 3600( pro RAM, event. Chevy/GMC) u Fordu je to 250 a 350. Mají zesílený podvozek( agregáty, péra , nápravy), jsou na práci uzpůsobený. Netvrdím, že 1/2tuna vozejk neutáhne, ale ty komponenty na to zrovna nejsou dimenzovaný. RAM 1500 je spíše módní záležitost pro frajery u šopingu(tady v CR). A asi bych pro práci preferoval dýzl. U RAM je to Cummins, GM používá 6.6Duramax(V8)(Isuzu) a Ford má tuším stále ty Internacionaly( 6.0 - 7.3 V8). Z hlediska nákladů na provoz a servis budou ty 3/4 a 1ton verze asi nejekonomičtější. A s tím LPG bych hodně váhal. Tady udělat přestavbu na LPG mnoho lidí neumí. Tak aby to správně fungovalo, nesvítil tomu "servis" a aby to plynem bylo schopný nakrmit motor v jakékoli zátěži. Ono tady těch systémů také mnoho není. Většinou jsou auta zaplynovaný aby se lépe prodala, ale povšechně to zařízení nefunguje správně nebo dostatečně. Ekonomika provozu je také diskutabilní. Víc to teď a tady asi rozpitvávat nemá cenu. Pokud bych já hledal nějaké auto s podobným záměrem, tak bych se díval spíše po autech od GM nebo Ford. Event. jak píše cirus. Tundra nebo i ten Titan. Ty RAMky jsou taková líbivá, módní vlna, ale skutek utek. Především ty 1500. A i u téhle tonáže bych preferoval GM a Ford. Stejně tak ta Toyota nebo Nissan( jsou vyrobený v Americe, pro Ameriku). S tou půltunou můžeš vozit tak balík slámy na korbě. Na víc je ta pracovní řada.4. Re: 14. 12. 2017 - 16:35
cirus (3): takze jsme se dostali k japoncum.3. Re: 14. 12. 2017 - 15:19
Miky_CZ (1):Nejlepsi USA truck je Toyota Tundra...ale i Nissan Titan je vybornej2. Re: 14. 12. 2017 - 15:19
Miky_CZ (1):psal jsi USA truck....a vychazi ti Mercedez z Mexika?;-)))1. 14. 12. 2017 - 14:04
po tydnu v pousti UAE s V8 je rozhodnuto.Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)