Příspěvky od počátku až do večera 31. prosince 2017
20. Re: Svíčky 31. 12. 2017 - 23:38
Butterfly (18): No když už jsme u toho, nechtěl by se toho nějaký schopný mechanik ujmout? Ono to nakonec asi nebude tak jednoduché, jak to vypadalo z diagnostiky. Jak čtu všechny ty zahraniční fóra, tak to skutečně může být asi cokoliv od drobností jako senzory až po třeba ucpaný katalyzátor nebo dokonce vadné těsnění uvnitř motoru. Nechci být pesimista předem, ale tohle už opravdu není v mých silách doma dělat. Potřeboval bych ideálně někoho v dosahu z Plzně, minimálně na zjištění příčin. Chtěl jsem si objednat nějaké věci přímo z USA, ale nechci aby pak půlka byla zbytečná.19. Re: Svíčky 31. 12. 2017 - 23:34
Butterfly (18): Jj, máš recht, mám to stejně.Kdybych musel mit skodovku - unudil by se k smrti... 1981 Buick Century STW, 1986 Buick Riviera Luxury Coupe, 1986 Buick Regal Limited, 1989 Oldsmobile Toronado, 1996 GMC Safari convertion van, 2003 Ford Maverick 3,0 V6, 2008 Lexus RX350
18. Re: Svíčky 31. 12. 2017 - 21:28
autoserg (17):No, já si objednám auto na servis a potřebné díly dopředu tak, aby se mě to sešlo zaráz. Tak mě týden na dodávku součástek netrápí. Pokud se jedná o takový běžný servis. Stejně většinu věcí musíš mít po ruce skladem. Tím nemyslím zrovna svíce na 4.1, to rozhodně ne.17. Re: Svíčky 31. 12. 2017 - 18:53
Butterfly (16): S těmi Denso jsem vždy byl úplně spokojeny a nemusí se čekat na dodáni z USA.Kdybych musel mit skodovku - unudil by se k smrti... 1981 Buick Century STW, 1986 Buick Riviera Luxury Coupe, 1986 Buick Regal Limited, 1989 Oldsmobile Toronado, 1996 GMC Safari convertion van, 2003 Ford Maverick 3,0 V6, 2008 Lexus RX350
16. Re: Svíčky 31. 12. 2017 - 08:37
autoserg (15):Ty Denso ještě ujdou, ale Bosch v žádným případě. Ty už mě tolikrát zklamaly a vypekly. Jak na nich není Mase in Germany, tak jsou špatný. Ale jak to chceš zjistit, že. Jedině je koupit ve Státech. Tam jsem jiný, než německý nikdy nekoupil. Trochu paradox, ale Bosch asi ví ... Já , po letech zkoušení různých svíček, zůstávám výhradně u Champion, event. , pokud jde o Forda, dávám Motorcraft. Ty AC Delco nejsou špatný, přirovnal bych je k těm Denso. Takovej slabší průměr. Jak říkám, Champion mě jako svíčky ještě nikdy nezklamaly. A kupuji ze Států.15. Re: Svíčky 30. 12. 2017 - 18:07
Mikesh (14): Tohle tam dej - http://www.autokelly.cz/Product/DE-T16EPR-U15/12313509Kdybych musel mit skodovku - unudil by se k smrti... 1981 Buick Century STW, 1986 Buick Riviera Luxury Coupe, 1986 Buick Regal Limited, 1989 Oldsmobile Toronado, 1996 GMC Safari convertion van, 2003 Ford Maverick 3,0 V6, 2008 Lexus RX350
14. Svíčky 30. 12. 2017 - 12:44
Když už budu dělat základní údržbu, mám dotaz ohledně svíček. Našel jsem doporučení na Delco R44LTS6 ale skoro nikde je nemají. Rockauto pro moje auto doporučuje R43LTS6. Co je tedy optimální? Nebo které svíčky běžně dostupné v ČR můžu bez obav použit? Díky13. Re: Dušení, nezrychluje 30. 12. 2017 - 02:46
cirus (10):No to ne. Já jen že TBI ty MAF neměla. Nebyl by v tom hrnci(airbox) stejně kam dát, Množství vzduchu se začalo měřit až u vícebodových stříkaček.12. Re: MAP senzor 30. 12. 2017 - 02:40
Mikesh (9):Jeden je MAP a druhej tuším MAS. GM to tenkrát tak mívalo u něktewrých TBI nebo i řízenejch karburátorů. Pozor na ty konektory. Mají v patici drážku, každej jinde, aby se nadaly zaměnit. Rovněž tak každý z těch sensorů to má jinak osazené v té zásuvce, jelikož mají odlišné parametry. Nelze je prohazovat nebo zaměnit. S těma evropskejma zkušenost nemám, ale raději bych se orientoval podle amíků. Ony jsou totiž i dva typy těch MAP sensorů. Z venku stejný ale uvnitř jiný. Už si nepamatuji přesně označení, ta éra těchto aut, když byla běžná tady na sinicích, už minula. Ale používal jsem od Standart a měly tuším označení AS 5 a AS 10. Proto mají také ty různě upravené konektory, aby je nešlo zaměnit. Když tak mrkni po OEM číslech nebo třeba na R.A.11. Re: MAP senzor 29. 12. 2017 - 18:09
Mikesh (9): muzu ti ho pujcit na test z meho nahradniho Cadillac motoru10. Re: Dušení, nezrychluje 29. 12. 2017 - 17:38
Butterfly (8):jo uz jsem zticha...nenapadlo ze tam fakt bejt nemusi;-) Holt tohle je pilis stary a prilis mlady na mne.Uprimne se tehle rocniku bojim;-)9. MAP senzor 29. 12. 2017 - 17:17
Děkuji všem za rady. Dnes jsem se vydal i navzdory mrazu na pátrání po MAP senzoru. S pomocí internetu jsem zjistil, že je ukryt pod přihrádkou spolujezdce. Nevím který blbec to vymyslel, ale nešlo to ven ani spodem ani horem. Později prý tyhle senzory raději přesunuli pod kapotu. Údajně i kvůli tomu, že byl příliš nízko a srážely se v něm výpary a humus, díky čemuž se často zničily. Nakonec se mi to naštěstí nějak vyndat i přes změť elektroniky podařilo. Jsou vedle sebe dva na pohled stejné snímače. Jeden by měl být MAP senzor a další Barometrický senzor. Ten ve kterém je hadička, to by měl být MAP senzor. Konektory mají bílou barvu u MAP a modrou u Baro, to je předpokládám správně.8. Re: Dušení, nezrychluje 29. 12. 2017 - 17:04
cirus (7):No, já jen, že zdali tam nějaká váha vzduchu vůbec je. Ten oxysensor má dva dráty. Ale to je detail. Jo OBD I tak nějak zhruba ukáže směr, kterým se máš ubírat. Musíš si dát dohromady souvislosti. Pokud víš, co a jak.7. Re: Dušení, nezrychluje 29. 12. 2017 - 14:23
Butterfly (4):nepsal jsem ze MAP je vaha vzduchu...k nemu jsem napsal ze to bude spis netesnici podtlak,prdla hadicka nebo tak neco k tomu kodu. Sam jiste vis ze OBD1 vice zvani nez realne diagnostikuje...vaha vzduchu by se mela vycusit v ramci udrzby(nesmirne dulezite),podle chovani vozu a kodu to patrne potrebuje6. Re: Dušení, nezrychluje 29. 12. 2017 - 14:19
fleetwood70 (5):ted jsi mne(a myslim ze nejen mne) vyborne pobavil! Dik!;-))))5. Re: Dušení, nezrychluje 29. 12. 2017 - 11:06
Mikesh (1):4. Re: Dušení, nezrychluje 29. 12. 2017 - 05:14
Mikesh (1):Máš to vlastně daný těmi chybovými kódy. Lambda je jasná. Je tam jednodrátová, která stojí pár stovek. Jak píše cirus, svíčky a ostatní věci okolo zapalování, to je základ. MAP ale není váha vzduchu. To měří barom. tlak(resp. podtlak v sání). Ten může mít zkreslené info nějakou netěsností v sacím traktu. TPS může už být vadné, je to jen obyč potenciometr nebo je vadně nastavené.3. Re: Dušení, nezrychluje 29. 12. 2017 - 03:32
Mikesh (1):vymena O2 sensoru je v podstate bezna udrzba,stejne jako vymena svicek ktere to chce asi taky nove.Vahu vzduchu nekdy staci opatrne vycistit...teprve pak bych zvazil vymenu.Nicmene u tehle starejch systemu (OBD1) nelze verit nicemu...ani kodum.Z mych skusenosti je nejcastejsi zavada u tehlke starejch kramu netesnej podttlak...coz muze(nemusi) bejt i tenhle pripad.2. Re: Dušení, nezrychluje 29. 12. 2017 - 01:50
Mikesh (1):Zacal bych tim, ze bych si sehnal tovarni servisni manual. V nem mnoho odpovedi bude. Jejich dobrym zdrojem je eBay.1. Dušení, nezrychluje 28. 12. 2017 - 23:38
Omlouvám se za založení nového tématu, ale mám pocit že toho bude tolik, že to vydá na vlastní téma.Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)