Příspěvky od večera 14. dubna 2019 až do odpoledne 11. května 2019
12. Re: 11. 05. 2019 - 13:51
cirus (11):Takze problem je urcite v CAN komunikaci. Koukni na tohle: http://www.dewitzdiagnosticsolutions.com/intermittent-no-start-no-communication-flashing-theft-light-2010-ford-f250-6-4-powerstroke-diesel/11. Re: 11. 05. 2019 - 12:34
$kuba$ (10):na fotkach to pozici jeste ukazovalo , ale byl vyskocenej lanovod od volice na prevodovce....to jsem spravil a chvilku to pozici ukazovalo...nasledne prestalo svitit ,,P,, a ted neukazuje uz vubec nic. Takze nejde pouze o problem zasuvky...neco malo komunikuje ale PCM nebo ostatni zasadni jednotky ani neregistruje.Pri prvnim nacteni neco naslo ale byl to desnej bynec co nacetlo...ted uz ani to ne. Hodne zmatecny je fakt kombinace zavad...nekomunikujou jednotky ale nastartovat kabelem na starter jde...otackomer chvilku sel,ted uz nejde...stridave se rozsvecuji a zhasinaji nektere kontrolky(ABS,brake,check engin....)10. Re: 11. 05. 2019 - 09:54
cirus (9):Ostatni jednotky komunikujou? Neni problem v obd zasuvce. Zaoxidovana nebo posunutej pin. Hlavne na tech fotkach z odkazu to pozici volice ukazuje...9. Re: 11. 05. 2019 - 02:27
Butterfly (8):ECM by musela nejdrive komunikovat,nene takhle jednoduchy to nebude;-)8. Re: 10. 05. 2019 - 08:09
cirus (7):Koukni se, jestli to někdo před Tebou "nevykuchal". Je to ,nejen tady u nás, oblíbený přístup k emisně uškrceným dýzlům. Když motor osvobodíš od těch emisních hovadin, tak získáš větší výkon, menší spotřebu a pošetříš motor. Jen se to musí dát pak ECM vědět a přizpůsobit i ji. Jestli třeba někdo u tohoto auta nezůstal tak nějak na půl cesty. Pak by ECM mohla odmítat nejen start, ale i spolupráci. Amíci na to mají postupy a sestavy, jak takové úpravy udělat. Jen tak hádám, ale dýzly moc nedělám a podobný úpravy sleduji jen z povzdálí. Ale je fakt, že je toho na netu u vás celkem dost.7. Re: 10. 05. 2019 - 04:58
Jenyk (6):problem je ze bez dobre ECU by nemel jit nastartovat.Jenze ja ho naprimo kabelem nebo cez rele nastartovat muzu.Zrovna sedim nad tim na netu,,,je zde par veci jinak nez u normalnich aut;-)))6. Re: 10. 05. 2019 - 01:04
cirus (5):Pokud nekomunikuje OBD, sel bych nejdriv po ECU. Bez toho se nehnes. Sehnat treba na pujceni jinou?5. Re: 09. 05. 2019 - 23:56
cirus (4):tak chrochtadlo chrochta...ALE nestartuje normalne, OBD nekomunikuje...vse patrne spojene s tim ze neukazuje zarazenou pozici volice. Nastartovat jde na kratko kabelem primo na starter,pak bezi hezky a jezdi...vypnout jde klickem normalne. Pokud ma nekdo nejakou ideu po cem jit tak sem s ni;-)Vim ze to je nejaka blokace ale nekomunikace ukazuje patrne na zavadu prevodovky....4. 05. 05. 2019 - 03:19
tak jo,dej se vule pane, v tydnu to dovezou...ale citim trable;-)))) http://www.copart.com/lot/334120093. Re: 18. 04. 2019 - 10:41
cirus (1): já snad nevěřím svým vlastním očím! Honem, kde mám krucifix? :o))2. Re: 14. 04. 2019 - 21:31
cirus (1): tadyten týpek ví co říká a prezentuje taky proč to říká. Tak si ho poslechni, vyhledej si i srovnání všech tří motorů a uvidíš, že čím novější, tím to umí báječnější věci, ale .....privbox@seznam.cz tel: 603510691
1. 14. 04. 2019 - 21:13
potrebuji ted na cas nejakeho pracanta...nejspise to zhuntuji a tak to ma bejt i levne. Zadna ,,1500,, stacit nebude...a vzhledem k cene mi vychazi porad dokola F350.... a ty jsou nejcasteji na olej. Jak jsou na tom ty motory? Mam na ruce jednu 6.4l z roku 2008...temhle podivnym vecem moc nerozumim a zadne podobne jsem jeste nemel...neco co si ohlidat,neco co nebrat? Nejaka pasce nebo pruser?Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)