59. Re: tahání 18. 12. 2019 - 20:19
fandak (58): Franto, tuhle nabídku bych rád někdy využil. Mám nataháno hodně s 2007 Escalade ESV a úplná spokojenost. Jenže to dost stárne a MOPAR mě láká."Jestlize se clovek hada s blbcem dele jak pul minuty, hadaji se uz dva blbci" J.Werich
58. tahání 18. 12. 2019 - 12:41
Ti co mně neznají.Měl jsem Suba a tahal i vlek na dvě auta,karavan.Tažné tam má na mém bývalém subu 4 500 Kg. Rok mám Ram 1500 Laramire má najeto cca 90 000 tahám občas.Vyjadřovat se tady k tomu nebudu Nicméně jestli se chce dotyčný potencionální kupec takového auta podívat a zkusit,nevidím v tom problém.57. Re: 18. 12. 2019 - 11:10
xaler (54): jak píše Butterfly, ale s delší ojí se především zmenšuje síla, kterou se snaží přívěs auto rozkývat.privbox@seznam.cz tel: 603510691
56. Re: 18. 12. 2019 - 07:58
xaler (54):Courák s krátkou ojí je "nervóznější" a citlovější na stranový pohyb. S rostoucí délkou oje se zmenšuje jak velikost vychýlení, tak jeho četnost. Amíci si pomáhají i jinejma vychytávkama. Ale to tady nebudu šířit. U nás je vše jinak a to včetně brzd. Samozřejmě , jak jinak než hůře. Také hraje roli, jestli máš víceosej vlek a jak velký má kolečka.55. Re: 18. 12. 2019 - 07:55
Mirek (53):Dobrej vlek je základ,já měl jednou půjčenou káru na ní vezl De Ville 67 a nedalo se víc jak 70.Jednou jsme byli s desetimetrovou károu v Chorvatsku vezli starou F 150 tku a to bylo tak stabilní že jsem si na dálnici z kopce troufnul i vyřadit na neutrál.suburban 5.7 camaro IROC Z , LT 77,cadillac de ville 67
54. Re: 17. 12. 2019 - 22:55
Mirek (53):V čem je dobrá delší oj?53. Re: 17. 12. 2019 - 19:56
nowex (40): naložení na kouli je ale naprosto zásadní, nějakých 150 kg svislýho zatížení je naprostej nesmysl a víc jak 60 s tím nepojedeš, jinak kejvačka od vyjetí po zastavení...privbox@seznam.cz tel: 603510691
52. Re: 17. 12. 2019 - 19:48
cirus (41): samozžejmě si vždycky něco najdeš, ale mohl bys mi říct ze kterých let? To abych věděl, co si nemám pořizovat :-) nebo spíš co mám prodat, protože mám všechno :-)privbox@seznam.cz tel: 603510691
51. Re: 17. 12. 2019 - 17:58
cirus (50): koukal jsem na něj už předtím, ale inzerát je už neaktivni. Moc jich u nás není...50. Re: 17. 12. 2019 - 14:18
tom.r (42):daval jsem nize odkaz na Titana...sice socka ale pokud sedi mile tak za ty penize zajimavej vuz. Prinejmensim za shlednuti stoji http://rago.zone/osobni-automobily/nissan-titan-5-6-v8-2005-ojete-2411237.aspx jinak jak bylo zmineno...motorizace GM 5.3 L je rozumna volba,zejmena pokud je kombinovana s klasickym 4 stupnovym automatem.49. Re: 17. 12. 2019 - 13:02
Butterfly (48):Je tedy pravda že pokud jedu max90 s vlekem,tak palubní počitač ukazuje 10-12 litrů u tý 5.3ky.suburban 5.7 camaro IROC Z , LT 77,cadillac de ville 67
48. Re: 17. 12. 2019 - 08:08
cirus (41):Asi bych z těch dnešních postrků volil také GM a 5.3V8. Pokud chce ameriku a benzín a půltunu. Ale rozhodně bych do 5.3 plyn nedával. To je pak rychlej konec vršku. Jinak je to zatraceně dobrej motor. Všechno chce svůj správnej servis. Pak se odvděčí spolehlivostí. Jde tedy především teď o to, co za vránu( v jakém stavu a s jakým servisem) kopí za těch cca 200 táců. Můžeme tady posuzovat jednotlivý kusy, jak chceme, když předpokládáme, že měly náležitou péči. Pak se dá usuzovat, kde který postrk má slabiny. A vyvozovat z toho závěry. Když ale někdo pořídí zpustlou plečku, tak se do ní vysype, bez ohledu na značku. A servis je tady dost tristní. A všichni do toho bastlej plyn. To je pak celkem cílená devastace. A teď vybírej a mudruj :-))47. Re: 17. 12. 2019 - 07:53
nowex (40):Hovado jsem býval i já. Subík s plaťákem, na něm Caprice a pod 160 jsem nešel(kde se dalo). Ze severu, na jih Evropy. Bylo to dost dobře placený, tak toho benzínu zase tak líto nebylo. Zvažoval jsem plyn, ale to nejelo a hořely ventily. Pak to ještě chvíli tahala 3/4 ton RAMka s Cummins. Asi nejspokojenější časy, tenkrát. Ten motor tenkrát nic nechtěl, jen kontrolu vůle ventilů a pravidelně čurdit olej. Automat také. Ale takový auta se dnes už nedělaj, no.46. Re: 16. 12. 2019 - 23:12
tom.r (45) Pajero 3.2 Did v automatu , blbý ?45. Re: 16. 12. 2019 - 22:25
Bob Ash (44): díky. Popravdě hilux byl můj první nápad, jen máme rádi ameriky a spíše jsem chtěl benzin. U hiluxe se tuším dávaly hlavně 2,4 či 2,5 diesel...Jejich pověst jsem zatím nehledal. A tazne jsem viděl tuším max 2,8 t, ale asi by to stačilo...44. Re: 16. 12. 2019 - 22:09
tom.r (42): Amarok rozhodně spolehlivější nebude. Ty jejich biturba se sraly už když to bylo skoro nový. Možná bych měl sklon věřit pětiválcovýmu Rangeru, to mi přišlo, že by mohlo fungovat. A určitě bude fungovat třeba Hilux.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
43. Re: 16. 12. 2019 - 22:01
Bob Ash (38): když by se to dalo využívat i pro rodinu, tak by se možná dalo ještě formou obměny vozového parku dostat i výše. Ale zatím sonduji po čem jít. Myslel jsem, že zde bude jednodušší volba či výběr favorita...42. Re: 16. 12. 2019 - 21:47
cirus (41): tak teda nevím. Po přečtení prispevku zde to shrnu: ram 1500 špatně, f150 s 5,4 špatně, avalanche asi taky špatně a navíc je to hnusný. Takže tundra nebo titan, obojí jsou fakt pěkne stroje, ale u nás rarita a chce to spíše 500 K. Servis zde netuším.... ale přiznám se, líbí se mi. To mi chcete říct, že mam hledat eu kraksny, že treba Amarok dýzl bude lepsi (spolehlivější,/vydrznejsi)?41. Re: 16. 12. 2019 - 18:51
nowex (40):chuda smes je smrti motoru,faktem ale je ze ta 5.3l umi jezdit levne i nalozena...coz veci od forda nebo gm z tech let neumi.40. Re: 16. 12. 2019 - 17:22
Butterfly (37):Z Holandska když nebyl provoz sem naloženej mydlil 130 jinak tak 110 spotřeba 22 plynu.Hovado zničí všechno hodně záleží jak se k vehiklu chováš a jak taky naložíš náklad.Někdo radši hodně zatíží kouli aby to bylo stabilnější a pak dostává zadní náprava na prdel.suburban 5.7 camaro IROC Z , LT 77,cadillac de ville 67
Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)