Příspěvky od večera 12. července 2004 až do dopoledne 14. července 2004
70. 14. 07. 2004 - 11:27
Fractal: ...:o))...ukazovalo se ti....mluvilo se o tom....nějak ti to asi uniklo z paměti......Heavy battle cruiser ......no comment....only respect....
69. 14. 07. 2004 - 11:24
FM: ....:o)))......mmch o tom ABS jsme se bavili kdy jsme prohlíeli auto a dokonce se ukazovalo....,to jen Fractal rozruením a nadením na to nějak pozapoměl.......bylo to na něj nějak moc kladných emocí......:o))))Heavy battle cruiser ......no comment....only respect....
68. 14. 07. 2004 - 09:59
Fractal: musis auto kupovat z nekym kdo te je necha i ridit, pokud teda nepocitas ze alibaba bude tvuj osobni ridic.67. 14. 07. 2004 - 09:21
FM: Jak mam asi poznat ABS, kdyz ridi klidas Alibaba a pak to auto zase stoji na trave? :)66. 14. 07. 2004 - 09:15
Fractal: takovy otazky, byl ty ses na to auto doopravdy divat nebo nas jen tahas za nos?65. 14. 07. 2004 - 08:22
Fractal: Má ABS.privbox@seznam.cz tel: 603510691
64. 14. 07. 2004 - 06:35
Mirek: Ono je to spis takova vzacnost - jediny cesky auto, ktery ma celej motor. A kdyz si do toho sednes s klasickyho 4valce a nechas ten bublajici motor, aby te vystrelil jak z praku, tak si to oblibis. Pokud do toho vlezes z jinyho osmivalce, zrejme tohle vzruseni uz nezazivas - nemohu potvrdit, do V8 teprve lezu...BTW ma ten lincoln nejaky ABS nebo je to pro lidi, co si uvedomujou, ze kdyz to klouze, jezdi se pomalu?63. 14. 07. 2004 - 06:19
Fractal: Tak ten zvuk není tím, e ten motor je vzduchem chlazenej, ale tím, e má jen vemi krátkej výfuk ;-), no a by mám vechny V8 chlazený kapalinou, nikdy jsem si v mraze nestěoval ani zvlátní problémy s pumpou či chladičem jsem nezaznamenal. Ale to je věc názoru. Pro mě je Tatra z mnoha důvodů tak nelogická, e mi zas nepřipadá a tak zajímavá .... Stačí si zkusit projet s Tatrou rychleji pár zatáček zatím jen na suchým asfaltu a kdy ne změna názoru na tohle monstrum, tak určitě jinej úhel pohledu je zaručenej :-)privbox@seznam.cz tel: 603510691
62. 13. 07. 2004 - 18:31
Fractal: a hlavně odpadá problém s vodní pumpou či chladičem....61. 13. 07. 2004 - 16:16
No ja bych koncepci tatry az tak nezavrhoval. Nezavisle topeni ma mnoho vyhod (dobre se spi, kdyz je teplo a nemusi bezet motor nebo motor ma poruchu a vy cekate na pomoc) a druhak je vzduchem chlazeny motor velmi dobrym resenim do mrazivych koncin. Nehlede na to, ze to ma nadhernej zvuk. Vzduchem chlazenej osmivalec je lahudka pro ouska, to mi nikdo nevymluvi :))60. Tucker 48 a Tucker Corporation 13. 07. 2004 - 14:30
Více informací o voze, o historii firmy a o Prestonu Tuckerovi najdete zde: http://www.tuckerclub.org/Camaro IV 3,8 V6 - for sale
59. Re: Zpět k tématu 13. 07. 2004 - 09:12
Caddy: Zas z jistejch jistejch dobře známejch důvodů mám raděj vechno vpředu... Jinak motor vzadu a pohon vpředu se dělal (objivelnýVWza Hitlera) a dokonce dělá (Porsche), ale pro jistotu je tam přidanej jetě zadní náhon :-))privbox@seznam.cz tel: 603510691
58. Re: Zpět k tématu 13. 07. 2004 - 09:04
Mirek: Náhodou, 603 bylo super auto a topilo jak ílenec (kdy tam bylo to přídavný topení, který ovem u novějích 603 bylo vude - tátův kamarád s ní jezdil na Ministerstvu spravedlnosti, za totáče, take otec to auto důvěrně zná...)Camaro IV 3,8 V6 - for sale
57. Re: Zpět k tématu 13. 07. 2004 - 09:02
ace2: No vidí, to já mám doma jeho obrázek + dalí poválečné vozy vč. popisu, ta kníka se jmenuje "Americký automobil a Průmysl malých anglických vozů" a je z roku 1947....Jene jsem na to dočista zapomněl a a v neděli, kdy el film "Tucker: člověk a jeho sen" jsem si na to vzpoměl, prolistnul kníku a nael.....Camaro IV 3,8 V6 - for sale
56. Re: Zpět k tématu 13. 07. 2004 - 07:28
DeSoto: Hmm..tak nic...a co 603-2? Ta ma taky jeste tri svetla, jen uz ne pod tim spolecnym krytem, ne? :)55. Re: Zpět k tématu 13. 07. 2004 - 07:27
Mirek: No ja Ti nevim...ja uvitam jakoukoliv jinou zbesilou konstrukci radsi, nez vsechno vpredu... :) (A ne ze me chytnes za slovo - radsi doplnim, ze varianta motor vzadu - nahon vpredu me sice napadla, ale jelikoz je to blbost, co snad nikdy nikdo nevymyslel, tak ji neuvazuji) :)))54. Re: Zpět k tématu 13. 07. 2004 - 06:51
Tatra má ovem dost zásadních problémů. Motor má namontovanej na patným konci a chladí ho patný médium. Nechápu, koho mohlo napadnout, e ho bude chladit vzduchem a kdy u něco takovýho vzniklo, tak se to namontuje zrovna do místa, kam ten vzduch v autě fouká nejmíň. Zbejvalo pak u jen vymyslet ty ílený vrtule a topení, který stejně nikdy moc topit nebude, pokud se tam nenamontuje nezávislej bufík. Prostě fakt libový auto, taková konstrukční lahůdka pana Ledwinky, otce podobných palogických kousků, jako je Brouk a Poráci s vysavačema v kufru. To u je konstrukcí logičtějí neméně slavnej Trabi :-)privbox@seznam.cz tel: 603510691
53. Re: Zpět k tématu 13. 07. 2004 - 00:23
Caddy: T601-1 je ale velice vzácný kousek a sehnat jenom tu třísvětlovou masku stojí opravdu hodně úsilí a jetě víc peněz ! Je jich na světě jen několik desítek. Lií se mimo jiné i interiérem, přístrojovou deskou, má nií čelní sklo, jiné kapoty, kratí kapsy vzadu na blatníkách, jiná světla, nárazníky, prostě je úplně jiná ne T603-3. A shodou okolností jedna stojí v Třebíči v garái jednoho člena naeho klubu :o)52. Re: Zpět k tématu 12. 07. 2004 - 22:23
Fractal: Nene, myslim 603, kdybych myslel tatraplan, rekl bych tatraplan : )) Myslim 603, co se v ni vozili papalasos jeste pred 613 :)) Je fakt, ze hodne lidi se necha zmast temi tremi svetly, jenze narozdil od tatraplanu apod. jsou tady vsechny tri u sebe uprostred pod jednim krycim sklem :)))51. Re: Zpět k tématu 12. 07. 2004 - 20:42
Fractal: pozor ! Tatraplán je něco jiného ! Mimo jiné má jen čtyřválcový motor...Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)