2046. středy Firebird 30. 10. 2022 - 13:03
Ještě to dám do správné rubriky, v rubrice Caprice by to mohlo zapadnout. Pokud by se někomu hodilo, daruji dva středy Firebird v dobrém stavu, které jsem nahrazoval logy Chevrolet.2045. Re: Firebird 94, 3,4 V6 16. 10. 2022 - 14:02
RosaV8 (2038): díky za info. Co se týká vyklápění světel, tak většinou u všech inzerátů píšou, že mají nové motorky2044. Re: Firebird 94, 3,4 V6 16. 10. 2022 - 12:07
RosaV8 (2043): jo, takhle. No, to je mozny, paac mam nekde u expanzky i varovnou samolepku, neco jako "Use Dexcool coolant only".Go Fast... or Go Home!
2043. Re: Firebird 94, 3,4 V6 16. 10. 2022 - 09:03
DCharger (2041): Snad se nepletu, ale myslím že jsem četl, že dexcool jako takovej nebyl špatnej, ale problém byla jeho nesnášenlivost s jinýma coolantama. Takže jsi měl v soustavě dexcool, dolil jsi do toho něco jinýho a ono se to začalo srážet do oranžovýho bláta.2042. Re: Firebird 94, 3,4 V6 16. 10. 2022 - 06:00
hurkar (2037): kdyz se podivas na ten b-sloupek, a misto ty plachty vzadu si predstavis skoseny zahnuty sklo, tak je to vlastne takovej smrsklej fajrak :)Go Fast... or Go Home!
2041. Re: Firebird 94, 3,4 V6 16. 10. 2022 - 05:52
RosaV8 (2038): jak to myslis "protoze kdysi dexcool"? Je to nejaky spatny? Mam to predepsany do Buicka, tak ho tam leju taky...Go Fast... or Go Home!
2040. Re: Firebird 94, 3,4 V6 16. 10. 2022 - 00:16
Bob Ash (2039): Amigo byl Janek :-)Rubas nema kapsy...
2039. Re: Firebird 94, 3,4 V6 15. 10. 2022 - 23:46
hurkar (2037): Ne, Karkule byla Firebird. Amigo pokud vím nemělo jméno.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
2038. Re: Firebird 94, 3,4 V6 15. 10. 2022 - 22:21
DeSoto (2032): 3.4 je celkem v pohodě, za mě moc prima stroj. Určitě souhlasím s kastlí - hlavně kapsy před zadníma kolama a podlaha před zadní sedačkou. Mechanicky nevím o žádným vyloženým průseru. Dal bych si bacha na stav chladící soustavy (protože kdysi dexcool), taky u těchhle motorů co vím odcházelo těsnění pod sáním, ale to už snad bude kdyžtak na tom autě vyřešený. Ještě u chladící soustavy - už si nepamatuju kde přesně, ale myslím že někde u vývodu do topení je kovová rozdvojovací trubička, která vede chladící kapalinu do tělesa škrtící klapky. No a ta trubička může prohnít a nová není moc k sehnání, u mě naštěstí byla ještě dobrá.2037. Re: Firebird 94, 3,4 V6 15. 10. 2022 - 20:58
vladyk (2033): keď si dobre pamätám tak tvoja Karkulka bola toto:2036. Re: Firebird 94, 3,4 V6 15. 10. 2022 - 16:35
vladyk (2035): dík za info, teď se nám objevil ještě Oldsmobile Cutlass 1989, tak uvidíme...2035. Re: Firebird 94, 3,4 V6 15. 10. 2022 - 12:13
DeSoto (2034): jinak teda musím říct, že to bylo moje asi nejmilejší auto a pokoušel jsem se i v závěru ukecat mechanika, aby s tou kastlí ještě něco zkusil, jenže už se mu do toho nechtělo... Doporučoval pátrat po jiný kastli v Germánově, jenže to se zas nechtělo mně.Rubas nema kapsy...
2034. Re: Firebird 94, 3,4 V6 15. 10. 2022 - 11:53
vladyk (2033): jasně, že jsou, díky moc! V podstatě se shodují s recenzemi v USA.2033. Re: Firebird 94, 3,4 V6 15. 10. 2022 - 11:34
DeSoto (2032):já měl Karkulku ('92, 3.2V6) téměř patnáct let (od 2001) jako daily. Za celou dobu se nestalo nic zásadního. Bylo potřeba nešetřit na výfuku (levnej novej odešel po necelých dvou letech, pak jsem objednal pořádnej a trochu překopal systém zavěšení - byly tam takový ne úplně domyšlený třmeny - a ten vydržel až do konce). Jednou mne vychytalo cosi elektrickýho, ale kdybys mě zabil, tak už si nevzpomenu na detaily... byl to jakýsi bazmek cosi spínající, kterej byl umístěnej v PP blatníku; přestal bazmekovat a auto nejelo. Dolarová položka. Další podobnou záležitostí byl spínač brzdovejch světel - pravidelně vyhazoval pojistku, což bylo celkem nepříjemný vzhledem k absenci kontrolky. Vyřešila to výměna za jinej typ, stál tenkrát asi sedm doláčů padesát centů. No a pak taky proreznul radiátor od topení.Rubas nema kapsy...
2032. Firebird 94, 3,4 V6 14. 10. 2022 - 12:51
Kluci, na co si dát pozor při případné koupi, co se sere, čeho se vyvarovat, co nejde za díly koupit atd.? Uvažujeme o něm.2031. Re: 03. 06. 2020 - 11:30
Butterfly (2029):2030. Re: 03. 06. 2020 - 11:00
Spitfire (2027):2029. Re: 03. 06. 2020 - 07:54
Spitfire (2027):Hardyspojka, pokud je v pořádku, tak žádnou vůli nemá. Nová stojí pár stovek. Dvokloubová hřídel z Astroletu je blbost. Jak to budeš centrovat ? To je jak si místo hřídele volantu nasadit hadici. Jediná vůle, mimo hardyspojky, může být na tom dilatačním prvku hřídele. Občas. když se to nemaže a sere na to bordel, se vymačká. Ale i to se dá napravit. Parametry jak sbíhavost, ale i odklonu kola a záklonu rejdového čepu se dají sehnat. Ale většina laserových stolic je má. Pravdu má Jeník, že se s tím většině servisů nechce srát, protože to není embéčko a je to obvykle trochu jinak a musí se u toho dokonce i přemýšlet a namáhat. Je to o přístupu, ochotě a snaze problém řešit.2028. Re: 02. 06. 2020 - 23:31
Spitfire (2027): jo, tak jestli není protokol, není ani geometrie, téměř jistě jen nastavili sbíhavost někam do přijatelných mezí :)1986 Chevy Camaro IROC Z28 T-top (viz http://forum.chevroletcamaro.cz/default.aspx?g=posts&t=141 ) ;
2027. Re: 02. 06. 2020 - 21:17
kenworth (2024):Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)