81. Re: elektro schéma 17. 08. 2007 - 16:15
roman432 (80):..zeptej se na fóru www.minivan.cz80. elektro schéma 16. 08. 2007 - 19:32
jesli má někdo elektro schéma na chrysler voyager 2.4 prosím zšlete na r.vrtal@seznam.cz79. Re: Re: 09. 06. 2006 - 19:01
cirus: 78: sem se na to vysral :-)78. Re: Re: 09. 06. 2006 - 13:39
FM:Zabiju!Kua neser:-)hele a dotazoval jsi se jiz co je na tve osobe tak podmanivy ze Ti to poslali a mne ne?77. Re: Re: 09. 06. 2006 - 10:38
DeSoto: Převodovka A604,montovaná do Chryslerů je 4kvalt.Měl jsem ji taky rozebranou.76. Re: Re: 09. 06. 2006 - 08:48
cirus: aby to nebylo jak s tema klipama :-) kdovi cos videl, americanum je potreba verit polovinu toho co rikaji :-)))75. Re: Re: 09. 06. 2006 - 04:40
cirus: jak říkám, cesty Páně jsou nevyzpytatelný... :o)74. Re: Re: 09. 06. 2006 - 01:37
DeSoto: vis ja tu prevodovku rozebral do posledniho sroubku a taky poskladal...vim co jsem mel;-)Poctivej 4kvalt s OD v kombinaci s Mitsubisi 3000;-)73. Re: Re: 08. 06. 2006 - 18:33
cirus: to jsi dobrodruh :o) Do Ruska jenom se sovětským vozem !! Mrknul jsem doma do katalogů, které mám jen od r.1993 do r.1998, a píšou, že 3.0 bylo k mání pouze se 3 stupněm bez vyjímky po celou dobu... A v jedničce ? Dle mých informací 4kvalt začali dávat až s novým motorem 3.3 a 3.8 do dvojek. Jo, a prej někdo říká 4-kvalt i tříkvaltu a za tu čtyřku považuje lock-up. Tak to mohlo taky vzniknout. A třeba je všechno ještě jinak, cesty Páně jsou nevyzpytatelný :o)72. Re: Re: 08. 06. 2006 - 02:20
DeSoto: prekvapuje mne to....mel jsem prvni generaci r.91,taky 3L Mysi v busi a mel 4 stupen.Koupil jsem jej s vadnou prevodovkou a tak jsem ji generalkoval v roce 96. V katalogu jsem tenkrat nenalez jinou moznost nez ten 4 stupnovej automat...Boural jsem jej asi za dva roky(za polarnym kruhem v Rusku)Dojelo to s deravym chladicem ze zigula...71. Re: Re: 07. 06. 2006 - 17:56
cirus: 2.5 a 3.0, ročníků o kterých se bavíme a který mám také já, mají 3 rychlosti. Pajšl převodovky včetně hyrdoměniče jsou u obou naprosto shodné, pouze je jiný obal. Dále se podle ročníků liší ovládáním kick-downu. V budoucnu se zřejmě určitě montoval 4-kvalt do 3.0 standardně, ale o novějších přehled nemám, anóbrž se mi už nelíbí :o(70. Re: Re: 07. 06. 2006 - 17:23
DeSoto: Presně tak jak píše cirus (lamely)Camaro IV 3,8 V6 - for sale
69. Re: Re: 07. 06. 2006 - 13:43
DeSoto: BLBOST! 3L ma stantartne 4 rychlosti...3 ma jen 2.5L...68. Re: Re: 07. 06. 2006 - 13:39
Barrichello: ach tak, ale 3.0 má třírychlostní. Čtyřkvalt má až 3.3 a vejš.. Tak to mi spadl kámen ze srdce... :o)67. Re: Re: 07. 06. 2006 - 13:26
DeSoto: Ty lamely jsou proste udelany tak abi je jinej olej sezral...To proto abi jsi nepodporoval konkurenci tim ze tam budes lit treba ,,Mercom,, od fordu;-)66. Re: Re: 07. 06. 2006 - 12:20
DeSoto: No však se bavíme o 4. rychl. převodovkách.....Camaro IV 3,8 V6 - for sale
65. Re: Re: 07. 06. 2006 - 12:17
Barrichello: Tak mě to prosím osvětlete, já jsem chyběl !! Čím je ta almara od Chryslera tak jiná než všechny ostatní ? Jinak, nelenil jsem a zavolal člověku, co se již více než 10 let živí opravami automatických převodovek. Zdělil mi následující: Do starých třírychlostních převodovek od Chryslera prý dává Dexron II nebo III. Do novějších již je třeba ATF+3 nebo ATF+4. Konec citátu...64. Re: Re: 07. 06. 2006 - 08:59
DeSoto: Jo je. Ale jak píše cirus, je to spíš z ekonm. důvodů :o)))Camaro IV 3,8 V6 - for sale
63. Re: Re: 07. 06. 2006 - 00:06
DeSoto: Nic jen business....jiz se to tady probiralo,je to udelane zamerne...62. Re: Re: 06. 06. 2006 - 23:46
Barrichello: Bóóže, to je ten Chrysler tak vyjímečnej ??? :o/Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)