Příspěvky od večera 30. května 2006 až do dopoledne 5. června 2006
61. Re: Re: 05. 06. 2006 - 10:39
DeSoto: Seš vedle jak ta jedle. Jasně že ATF je označení Automatic, blablabla...Camaro IV 3,8 V6 - for sale
60. Re: 03. 06. 2006 - 23:34
Caddy: Já nic neřeším,už jsem si to vyzkoušel.59. 03. 06. 2006 - 23:23
nechapu, co furt resite, ATF+3 je proste to, co patri do chryslera, dexron to zabije....a zvlast kdyz galon stoji 410,- korun, aspon v origo servisu chrysleru v HK...to je prodi dexronu zadarmo....58. Re: Re: 03. 06. 2006 - 23:15
DeSoto: Tak si nasyp do rychlostky Dextron III a po 10.tis.km uvidíš....Já už to mám za sebou.57. Re: Re: 03. 06. 2006 - 12:01
Barrichello: ATF je všeobecné označení pro oleje do automatických převodovek - Automatic Transmission Fill. Dexron je jakási ochranná známka označující oleje ATF. Číslo II, III atd. je další specifikace, konkrétně číslo určující rozsah provozních teplot - větší číslo - vyšší teploty. To znamená, že každý olej do automatu je ATF a každý olej do automatu má označení Dexron. Dále pak nějaké číslo (mimochodem dvojky už se moc nepoužívají). Takže takové označení oleje může vypadat např. takto: http://www.csmarketing.cz/produkty_mobil_htm/Mobil%20ATF%20Dexron%20III.htm Samozřejmě označení ATF+3 může být jiné označení pro specifikaci Dexron III. Specifikaci oleje dle Dexron najdeš většinou malinkatými písmenky v popisu oleje, i když v samotném názvu Dexron není. Mimochodem, stačí trošku zabrouzdat po internetu a je vše jasné. Nebo se pozeptat nějakého prodejce, jako jsem to udělal já :o) ..a nebo mě všichni kecaj.. :o/56. Re: Re: 02. 06. 2006 - 08:52
DeSoto: Nic proti, ale Dexron se do Cháček neleje a Voyager/Caravan bude těžko vyjimkou....Tam patří ATF+3 (což ale neni Dexron III - neplést)!!!!Camaro IV 3,8 V6 - for sale
55. Re: Re: 01. 06. 2006 - 23:07
Barrichello: jasně, v našich podmínkách je 10W-30 asi ideální, pokud tam předtím někdo nelil kolomaz a motor je čistý ... Ale pozor, podle originálního US manuálu vyžadují poměrně vysokou klasifikaci podle API ! Většina běžných olejů co jsem sháněl ji nemělo. Jelikož mám už starší motor, který má jistě už větší vůle nežli nový, udělal jsem mu dobře a dal tam 10W-40 - minerální Castrol z USA. Motor si jen pochrochtává :o)) A převodový olej aby měl klasifikaci dexron 2 nebo ještě lépe 3, žádná věda...54. Re: Re: 01. 06. 2006 - 13:34
jeniik: jo, je to od Iva...ptal jsem se markuse, v eldu mam neco jinyho, tusim, ze 40....a do barona to uz nejspis vubec nebude...53. Re: Re: 01. 06. 2006 - 13:24
Caddy: ten mam v astru. To je darek od Iva, nebo z Cartimu, ne? Neco takovyho se mi honi hlavkou...autickar.cz
52. Re: Re: 01. 06. 2006 - 13:05
Barrichello: shell....a nevim, do ceho by se hodil....musim jeste se poptat :)51. Re: Re: 01. 06. 2006 - 13:03
Caddy: Tak si je schovej, budou se ti hodit :o))) Jaká značka???Camaro IV 3,8 V6 - for sale
50. Re: Re: 01. 06. 2006 - 12:56
Barrichello: pokud vim, pet litru 10W30 se mi vali na polici.....49. Re: Re: 01. 06. 2006 - 08:59
DeSoto; Tygr: myslim že moc neprohádám, když tam pro benzín bude předepsán olej 10W30 (nebojte, i ten tu jde sehnat) a do automatu ATF 7176 (kerá se nedělá a náhradou je MOPAR ATF+3 příp. ATF+4).....Camaro IV 3,8 V6 - for sale
48. Re: Re: 01. 06. 2006 - 00:22
DeSoto: Panove v Lipniku mi jednou zachranili dovolenou. Jen pres telefon. Myslim, ze jsou to sikulove...autickar.cz
47. Re: Re: 31. 05. 2006 - 23:38
Tygr: přesně tak, náplně v našich podmínkách Ti doporučí v Lukovně. V originál příručcě pro řidiče mám např. uvedené americké minerální oleje s vizkozitou jakou v Evropě u minerálů neumí apod. V tomhle opravdu poradí v Lukovně. Co se týká manuálu a dílenské příručky máme v Třebíči jednu knihu dohromady s kolegou. Takže když je něco potřeba tak se to tam vyhledá a přeloží (a většinou ještě konsultuje s u nás osvědčenými mechaniky v Lipníku nad Bečvou, kde dokonce kolegovi dělali mimo jiné kompletní generálku motoru...) Na ložisko zavolej p. Slavíka na tel. č.: 602 529 274 (beru díly jenom od něj) a řekni, že Ti dal číslo Honza Kotlík z Třebíče. Určitě budeš spokojený, do týdne to budeš mít doma. Kdyby jsi měl nějaký další problém tak mi kdykoliv brnkni: 604 664 71946. Re: Re: 31. 05. 2006 - 22:42
Tygr: takovy detaily Ti reknou v Lukovne. Na to nepotrebujes manual :)))radeji V8 nez 16V v TDI
45. Re: Re: 31. 05. 2006 - 22:12
DeSoto: Díky za upozornění, ale já jsem rozvody neměnil, neboť předchozí majitel vozidla to udělal za mne a na těchto nových rozvodech je najeto cca 1000 km. Při tomto měnil také i vodní pumpu. Je vidět, že se o vozidlo staral vzorně, neboť je ve velice dobrém stavu. Já jsem si chtěl opravovat pouze drobné opravy, na které budu stačit. Ty složitější přenechám servisu vozidel Chrysler v Lukovně, kde jsem vozidlo zakoupil. Já sjem scháněl manuál také proto, abych věděl, kdy mám měnit olej v motoru, automatce a jaký tam mám dát, abych tam dal to, co tam má být. Pokud máš manuál, tak mi prosím napiš, co by jsi za něj chtěl a já bych ho od tebe zakoupil. Teď mi začalo hučet ložisko na zadním kole, tak bych jej chtěl vyměnit, ale nevím, jaké tam jsou.44. Re: 31. 05. 2006 - 19:00
Tygr: manuály máme , ale taky jsou v angličtině. Každopádně, jestli jsi odhodlán opravovat si toto auto sám, je nezbytné, nežli se do čehokoliv pustíš, spojit se s někým, kdo to auto zná. Tak jako každé auto, má své záludnosti a lepší je se dvakrát zeptat než něco pokazit a pak se nedoplatit. Ale pozor ! Ptát se skutečně někoho, kdo to auto zná,protože radilů je spousty !! :o)) Jo, a doufám, že první věc, kterou si udělal je, že jsi vyměnil rozvodový řemen s kladkou ! Mimochodem, mění se hned i vodní pumpa... Když tak se ozvi..43. Re: Re: 31. 05. 2006 - 07:39
Tygr: tady jsou vypsane chybove kody a jine... tak se mrkni.Prisel jsem, videl jsem, nechapu, odchazim...
42. Re: Re: 30. 05. 2006 - 22:41
Tygr: 21 na chacku je lambda.autickar.cz
Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)