28945. Re: 255 cu.i. 16. 01. 2025 - 21:09
Ještě foto1991 Camaro Z28, 1980 Zimmer Golden Spirit, 2000 Astra Bertone Coupe, 1996 Accord Coupe, 1994 Calibra
28944. Re: 255 cu.i. 16. 01. 2025 - 20:41
OndraS (28943):28943. Re: 255 cu.i. 16. 01. 2025 - 20:00
ford62 (28939): díky za odkaz1991 Camaro Z28, 1980 Zimmer Golden Spirit, 2000 Astra Bertone Coupe, 1996 Accord Coupe, 1994 Calibra
28942. Re: 255 cu.i. 15. 01. 2025 - 20:35
OndraS (28938):No, tak je vlastně všechno v pořádku a zcela to odpovídá koncepci celýho toho přibližovadla:)28941. Re: 255 cu.i. 15. 01. 2025 - 20:33
OndraS (28938): Koukal jsem na to a nenašel jsem o přesně kolik, ale velmi znatelně, plus 255 mívaly nahovno vačku atd. – prostě celej vršek motoru byl udušenej kvůli spotřebě/emisím.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
28940. Re: 255 cu.i. 15. 01. 2025 - 20:28
ford62 (28939): Hele nevím odkud to je, ale asi bych byl opatrný věřit zdroji, kterej si plete kubický palce a centimetry :)Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
28939. Re: 255 cu.i. 15. 01. 2025 - 20:06
OndraS (28938):28938. Re: 255 cu.i. 15. 01. 2025 - 18:25
Karel75 (28937): no a to ještě není všechno, dneska zjištěno, že ty hlavy jsou ze 4,2 litru. Jak jsme je v sobotě sundali, tak se daly bokem a dál nezkoumaly s tím, že si je pak odvezu na přegufírkování ventilů. A teď po vyčištění se tam ukázaly kódy a je to z té 255. Tzn máme tu blok z pětilitru a na tom hlavy ze 4,2 a to vše krmené čtyřkomorovým sáním a 600cfm karburátorem.1991 Camaro Z28, 1980 Zimmer Golden Spirit, 2000 Astra Bertone Coupe, 1996 Accord Coupe, 1994 Calibra
28937. Re: 255 cu.i. 12. 01. 2025 - 17:51
OndraS (28911):No ty vole, to je teda sajgon. Škoda, že jsem před lety, když jsem ten motor barvil, neměl vůli aspoň sundat vanu, protože ten zářez v sacím koši by mě naznačil, jak to s celým motorem asi bude. A že není originální, jsem taky nezkoumal. Takže se nám z "konzervace muzejního exponátu" vyklubala kompletní renovace včetně motorářských prací, to jsem tedy nečekal.28936. Re: 255 cu.i. 12. 01. 2025 - 15:48
OndraS (28935): jasne, je to kvuli zmenseni opotrebeni. Dalsi abgrejd uz mel na zdvihatkach kladky (rolny)28935. Re: 255 cu.i. 12. 01. 2025 - 15:42
DeSoto (28933): narazil jsem i na diskusi, kde borec řeší, že ma všechno nový, a jeden jedinej hydroštel se neotáčí. A nakonec to je tak, že je vadnej blok, protože ten vývrt pro hydroštel je vyvaklenej zrovna tak, že to neguje tu "křivost" vačky. To jsou věci.1991 Camaro Z28, 1980 Zimmer Golden Spirit, 2000 Astra Bertone Coupe, 1996 Accord Coupe, 1994 Calibra
28934. Re: 255 cu.i. 12. 01. 2025 - 15:21
DeSoto (28933): no smysl to dává, už to študuju na netu a asito tak skutečně je správně a cíleně. Teď jsem komunikoval se kolegou co tomu rozumí víc jak já a je to spravná funkce, to otáčení. Já to pochopil včera blbě, jak jsme u toho stáli a otáčeli ručně motorem. Některý hydroštely se netočily vůbec, a některý se jen tak vrtěly a některý se snad tocily i dokola, tak jsem to pochopil že se točit nemají. A on mi to říkal opačně, tj. že naopak jsou blbě ty "stojící". Každopádně ty hydroštely mají všechny zespoda placku, místo toho aby byly konkávní. A vačka je stejně tak jako tak špatně, jeden "vrcholek" už nevím kterýho ventilu je viditelně míň ostrej než ostatní.1991 Camaro Z28, 1980 Zimmer Golden Spirit, 2000 Astra Bertone Coupe, 1996 Accord Coupe, 1994 Calibra
28933. Re: 255 cu.i. 12. 01. 2025 - 14:25
OndraS (28911): jsem presvedcenej o tom, ze hydrostely se na tomto motoru pri zvedani maji pootacet.28932. Re: 255 cu.i. 12. 01. 2025 - 12:46
OndraS (28931):Nemohl ten motor být řízlej v době kdy jezdil v jiném autě?28931. Re: 255 cu.i. 12. 01. 2025 - 11:36
Chase (28929): no jistě, není to dodělaný. Správně by se to mělo ještě vyarmovat, vyšalovat a vylít betonem, jako jsem slyšel příběh, jak takhle borci - zedníci spravili prahy na embéčku. To pak bylo ale asi o 150 kilo těžší, nevešlo se do zatáčky, tam skočilo v příkopě, a policajti se divili, kde se tam vzal betonovej sloupek, když tam nikde žadnej plot není :)1991 Camaro Z28, 1980 Zimmer Golden Spirit, 2000 Astra Bertone Coupe, 1996 Accord Coupe, 1994 Calibra
28930. Re: 255 cu.i. 12. 01. 2025 - 09:37
Chase (28929):Je to bez epoxy, tak to není žádná oprava, jen dočasný řešení :-)Rubas nema kapsy...
28929. Re: 255 cu.i. 12. 01. 2025 - 00:04
OndraS (28928): Heh. Zrovna dneska jsem u Buicka narazil na “opravu”, která by tvoji smířlivost náležitě otestovala. Ale zase si můžu procvičit němčinu a dozvědět se, co bylo nového. A to se vyplatí:-) Samozřejmě na “tvoji” flexu to nemá, ale mě to pobavilo:-)Catfish Camaro 4th gen 3.8 Convertible aka Calamaro, Buick Lesabre 1997 Custom aka na jmeno ceka, Favorit 136 LS aka Faaavo
28928. Re: 255 cu.i. 11. 01. 2025 - 22:22
Jířa (28925): no tak, já jsem k opravám často smířlivej, protože sice si člověk řekne "tvl kdo to takhle zprasil", ale začasté neznáme možnosti, jaké měl. Čili rozumím tomu, že byl v devadesátkách (auto jezdilo naposled asi v roce 95) někdo vůbec rád, že sehnal pět pístů a nějak je tam dal a že to jede. No z dnešního pohledu se to zdá neuchopitelný.1991 Camaro Z28, 1980 Zimmer Golden Spirit, 2000 Astra Bertone Coupe, 1996 Accord Coupe, 1994 Calibra
28927. Re: 255 cu.i. 11. 01. 2025 - 21:56
OndraS (28924):Tady je to krásně vidět. Odlehčenou kliku odlehčili ještě víc.28926. Re: 255 cu.i. 11. 01. 2025 - 21:54
OndraS (28924):Áno... Je to podle konstrukce kliky. Vyvažování je buď internal a nebo external.Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)