27826. Re: zvedák 22. 03. 2024 - 07:19
cirus (27825):Díky, mám co zkoumat, než dodělám podlahu.27825. Re: zvedák 21. 03. 2024 - 14:47
Zdenek (27824):aretace taky bude podobne manualne & elektromagnet,a manual proto ze je jednodussi a tim spolehlivejsi,co tam neni se nepokazi...27824. Re: zvedák 21. 03. 2024 - 14:44
cirus (27823):Proč teda manual, rychlost, spolehlivost? Ještě jsem někde čet o elektro magnetech-pojistkách, nebo jak se jinak odjišťuje aretace?27823. Re: zvedák 21. 03. 2024 - 13:49
Zdenek (27822):znacku neznamm ale cina v tomhle neni problem(vsechny jsou z ciny jen to neni na vsech napsano;-:), Manual & automat ... domnivam ze ze rozdil bude v tom ze beznej je ,,manual,, coz znamena ze nahoru drzis tlacitko(elektrickej spinac) ale dole to poustis manualne pomoci paky kterou otevres hydraulický ventil. Automat bude mit tlacitko i na spousteni. Takze za mne manual i kdyby byla cena stejna27822. zvedák 21. 03. 2024 - 13:20
Ahoj, chtěl bych se zeptat praktiků, někdo se tu určitě opravama živí, takže má dvousloupový zvedák, taky už ho chci pořídit, po zkoumání použitých už tíhnu k novému, tak se ptám víte někdo o polské značce REDATS? Jsou to asi nejlevnější zvedáky (polsko čína) s olejem a dopravou cca 46tis, slyšeli jste něco špatnýho, nebo ho někdo přímo máte?27821. Re: 21. 03. 2024 - 01:57
cirus (27820): super. Takze mas klid na dusi, ze vacka je spravna, a vsichni jsme se naucili neco novyho :)Go Fast... or Go Home!
27820. Re: 21. 03. 2024 - 00:27
DCharger (27815): Az dnes kdyz jsem to skladal jsem to pochopil;-)))27819. Re: 19. 03. 2024 - 12:44
Bob Ash (27818):uz vim,jen nesmim tyhle veci resit vecer;-)27818. Re: 19. 03. 2024 - 12:39
cirus (27812): Tam je hlavní zrada, jak už vysvětlil DCharger, že zatímco u 2V jsou ventily v ose:Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
27817. Re: 19. 03. 2024 - 11:23
xaler (27816):to ji ted nepochopil. Ty resis 2 vacky na hlavu...Tady jde ale o jednu pro kazdou hlavu.DCharger to ale vysvetlil skvele...jen jsem se musel vyspat abych to pochopil;-)27816. Re: 19. 03. 2024 - 10:13
cirus (27791):BMW používá rozdílné vačky kvůli hladšímu chodu motoru.27815. Re: 19. 03. 2024 - 05:25
cirus (27812): to prohozeny poradi plati jen pro nejakej pomyslnej bod na hrideli. Dejme tomu, ze je to saci vacka. To znamena ze na jedny strane musis dat vejfukovou vacku o 15 srupnu driv, nez by to bylo u 2V motoru a na druhy strane zas o 15 stupnu pozdeji.Go Fast... or Go Home!
27814. Re: 19. 03. 2024 - 05:05
cirus (27811): ne, zrcadlove by bylo kdyby vacky se tocily proti sobe. Ale ony se toci stejnym smerem. Od oka, poloha saciho a vyfukovyho ventilu v hlave je asi 15 stupnu. Leva a prava strana dohromady - 30 stupnu. A to je prave ten rozdil co zhruba vidis tech 90 a 120.Go Fast... or Go Home!
27813. 19. 03. 2024 - 05:05
ted se mi to v hlave zamotalo jeste vic... to v mem stavu je velice spatny,seru na to jdu spat27812. Re: 19. 03. 2024 - 05:00
DCharger (27807):smer rotace s tim asi ma co delat...ale ,,Takze na pravy strane stejnej bod vacky driv potka vejfuk a pak sani. Na levy strane je tomu naopak - sani a pak vejfuk.,, asi nechapu spravne...pokazde musi potkat ve stejnem poradi...nemuze na jedny strane nejdrive sani a na druhy vyfuk...tohle nechapu. Poradi ,,sani,komprese,zazeh,vyfuk,, nelze otocit27811. Re: 19. 03. 2024 - 04:57
DCharger (27807):ale stejne...jeste nevim jiste...musim si to nakreslit...nemelo by to bejt stejny jen zrcadlove?27810. 19. 03. 2024 - 04:52
ja uz na ty vacky mam alergii...normalne se jich bojim;-0)27809. 19. 03. 2024 - 04:52
dobre panove! neco mi tam zablikalo myslim ze chapu a dava to smysl!Ze to rozlousk vetilovej specialista mne az tolik neprekvapuje;-)Bob prekvapil mile;-)Ale klobouk dolu pred obema!;-)27808. Re: 19. 03. 2024 - 04:44
Bob Ash (27806): tak.Go Fast... or Go Home!
27807. Re: 19. 03. 2024 - 04:43
cirus (27791): je to tim ze vejfukovy ventily jsou bliz k venkovni strane hlavy a saci k vnitrni. Takze na pravy stane stejnej bod vacky driv potka vejfuk a pak sani. Na levy strane je tomu naopak - sani a pak vejfuk. Takze kdyby uhly na vackach byly stejny delalo by to bordel. To by fungovalo jen kdyby vsechny 3 ventily byly v jedny lajne.Go Fast... or Go Home!
Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)