Příspěvky od večera 5. února 2005 až do podvečera 6. února 2005
40. Re: Re: 06. 02. 2005 - 19:29
pajaTHC: a kdo říká nahrazovat? :o) To chce devítilitrovou Hemi s kompresorem :o)Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
39. Re: Re: 06. 02. 2005 - 19:02
Bob Ash: podle mně je obojí divné, objem ani turbem nenahradí tak, aby se mi to líbilo...Jiz nejsem az takovy anarchokapitalista a snad ani ten idiot... - neziju jen jednou, proto se nerozmnozuju :-)
38. Re: Re: 06. 02. 2005 - 16:50
cirus: jo jo, souhlad. Kompresor rullez :o)Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
37. Re: Re: 06. 02. 2005 - 16:29
Bob Ash:Ok tak jsme se domluvili...mam kompresor:-) a jinak to je to pravy orechovy pro USA cars...dela to zejmena kroutak a ne vykon:-)36. Re: Re: 06. 02. 2005 - 16:17
jeniik: přičem v angličtině je to turbocharger (= u nás turbo, dmychadlo poháněný výf. plynama) a supercharger ( = kompresor)Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
35. Re: Re: 06. 02. 2005 - 16:10
Bob Ash: Ale to je jasane o tom nikdo nediskutuje;-)jde jen o nazev ,,Mechanicky turbo,,34. Re: Re: 06. 02. 2005 - 16:08
jeniik: asi jo....CLK 230 Kompressor ...tak mas patrne pravdu ale ja mam stejne nejradeji ,,supercharged,,;-)33. Re: Re: 06. 02. 2005 - 16:05
cirus: no, tak jsem si počet. Potvrzuje to to, co jsem psal - turbodmychadlo je poháněný výf. plynama, kompresor na tvrdo od kliky.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
32. Re: Re: 06. 02. 2005 - 16:04
cirus: To je jen o terminologii a chapani pojmu, serte na to, v cechach - turbo = turbodmychadlo a kompresor = mechanicke preplnovaniPlacaty pikap je nejlepsi ferary!
31. Re: Re: 06. 02. 2005 - 16:01
Bob Ash: http://news.auto.cz/2049 tak jsi pocti:-) a vubec jsi myslim ze spravne je ,,turbo,, pro mechanicky kompresor.Jinak by to melo bejt ,,dymichadlo,, to co je pohanene od vejfuku30. Re: Re: 06. 02. 2005 - 15:41
cirus: tak to jsem nikdy v ivotě neslyel...Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
29. Re: Re: 06. 02. 2005 - 14:57
Bob Ash: nepletu;-)Nazev ,,mechanicky turbo ,, je taky spravne28. Re: 06. 02. 2005 - 01:49
cirus: plete :o) poháněný od kliky je kompresor, výfukovejma plynama turbo ..Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
27. 06. 02. 2005 - 01:25
Jinak ten kompresor je genialni vec....ta 3.8l V6 ma s nim stejnej kroutak jako druhy auto co mam 5.3L V826. 06. 02. 2005 - 01:21
Jo Rivera ma mechanicky kompresor,to je spravny nazev;-)Jinak jsem jsi myslel ze se tomu rika mechanicky turbo...nebo se pletu?25. 05. 02. 2005 - 20:48
BTW: jsem pako já, kdy se mi v Gearhead Garage nezdála přítomnost hnacích řemenů od turb ke klikovce, nebo je magor ten co tvořil to auto?Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
24. Re: Re: 05. 02. 2005 - 20:47
jeniik: ono se to asi můe chovat i takhle, nutno se zeptat odborníka ...Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
23. Re: Re: 05. 02. 2005 - 20:14
Bob Ash: Jenze klasicky problem meho motoru neni narust vykonu pri prekonani nejakych otacek, ale zpozdeni narustu vykonu po seslapnuti plynoveho pedalu. A nema to s otackama nic spolecneho. Turbo je stupidne jednoducha vec...Placaty pikap je nejlepsi ferary!
22. Re: Re: 05. 02. 2005 - 20:13
jen aby se neztratila původní mylenka - Riviera nemá tubro, ale mechanický kompresor, který můe dělat hluk i na volnoběh....Miten niin perkele!!!!!
21. Re: Re: 05. 02. 2005 - 20:08
jeniik: jenome Le Baron není Lancer. Le Baron můe mít to Turbo natolik malý, e zabírá teřba od dvou tisíc. První sériový turba (BMW 2002, Porsche 911) byly proslavený ustřelováním prdele při nástupu turba ...Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)