Příspěvky od odpoledne 2. října 2018 až do noci 4. října 2018
23251. Re: 04. 10. 2018 - 02:27
DCharger (23250): Jo, mě to hrozně sedí - a když jsem do toho přesednul z E39, která je uvnitř větší, líp vybavená a vlastně tak nějak celá objektivně lepší, tak jsem najednou měl pocit, že v tom XJ jsem doma. Byť je to vlastně celý objektivně trochu špatně, tak subjektivně to funguje přesně jak chci. A to tam fakt jakože místo není - fascinuje mě, že třeba můžu mít telefon v kapse u dveří a mám ho 10 cm od ruky, protože sedím prdelí na zemi. Je to fakt hrozně zvláštní a přitom hrozně příjemný.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
23250. Re: 04. 10. 2018 - 02:08
Bob Ash (23249): XJ je v tomhle zvlastni. Bejt v aute nizko zapadlej a tesne obklicenej interierem je to co v aute nesnasim. Ale v XJ mi to z nejakyho duvodu nevadilo. Proste pocit toho utulna byl silnejsi.Go Fast... or Go Home!
23249. Re: 04. 10. 2018 - 00:21
autoserg (23248): Blazer nebo Caterham? :)Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
23248. Re: 03. 10. 2018 - 23:55
Bob Ash (23247): No jo, jednou jsem tam vlez, už podruhé nechci, není to auto pro mojí postavu.Kdybych musel mit skodovku - unudil by se k smrti... 1981 Buick Century STW, 1986 Buick Riviera Luxury Coupe, 1986 Buick Regal Limited, 1989 Oldsmobile Toronado, 1996 GMC Safari convertion van, 2003 Ford Maverick 3,0 V6, 2008 Lexus RX350
23247. Re: 03. 10. 2018 - 23:53
Butterfly (23239): Tyvole viděl jsem jak se dva stokiloví týpci vejdou do Caterhamu, mi neříkej, že se nevejdeš do Blazeru :)Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
23246. Re: 03. 10. 2018 - 23:46
aspetras (23238):Oldsmobile Bravada 1994 Oldsmobile truck C-157 1938
23245. Re: 03. 10. 2018 - 23:41
Butterfly (23234): Přesně. Do slova a do písmene. Já budu mít mnohem víc, když za tu dobu udělám 2-3 nafty z dodávek. Takový 2,2 CDI od MB nebo 2,2 od PSAKdybych musel mit skodovku - unudil by se k smrti... 1981 Buick Century STW, 1986 Buick Riviera Luxury Coupe, 1986 Buick Regal Limited, 1989 Oldsmobile Toronado, 1996 GMC Safari convertion van, 2003 Ford Maverick 3,0 V6, 2008 Lexus RX350
23244. Re: 03. 10. 2018 - 23:21
Butterfly (23243): Ta Citadel je uvnitř docela velké auto, až moc velký na DD s mého uhlu pohledu.Kdybych musel mit skodovku - unudil by se k smrti... 1981 Buick Century STW, 1986 Buick Riviera Luxury Coupe, 1986 Buick Regal Limited, 1989 Oldsmobile Toronado, 1996 GMC Safari convertion van, 2003 Ford Maverick 3,0 V6, 2008 Lexus RX350
23243. Re: 03. 10. 2018 - 20:51
petrklm (23241):Jistě. Naprosto v pohodě. Jak s osobákem. První dvě generace jsou na rámu, s tuhou zadní. Poslední je samonoska a i vzadu je nezávislé zavěšení. Ale je to spíše kostitřas, zvlášť na 20" kolech. Je to skoro shodný s novým Grandem. Takže spíše na tu dálnici. Hemík, šemík peláší skvěle. Tedy od prostřední generace. Ten novej je menší, hlavně uvnitř(tak jak Grand). Robustnější jsou první dvě generace.23242. Re: 03. 10. 2018 - 20:34
petrklm (23241): Petre, to co hledas je Grand Cherokee.Go Fast... or Go Home!
23241. Re: 03. 10. 2018 - 20:17
Butterfly (23240):a je to schopný i na dálnici? Pořád totiž hledám nějakej univerzál, na tu louku i na dálnici... asi blbost, že jo?Ford - auto pro ty, co se niceho neboji. Sralbotkove voli jinou znacku :-)
23240. Re: 03. 10. 2018 - 16:03
petrklm (23236):Zkus Durango. To není zase tak marný auto. tedy až na tu poslední generaci(Citadel).23239. Re: 03. 10. 2018 - 16:01
Joe (23237):Jako single jo a to nejsem zase žádnej pořízek. Ale když jsem v tom jel s kamošem, tak se muselo sedět skoro zádama ke dveřím( abychom se na sebe neteplili :-))), ale stále jsme se lokty postrkovali. Mě tyhle připosražený auta nebaví. Jako na dýlku jo a ty zadní vrátka jsou zase praktický jinak(když vezeš třeba 4m žebř).23238. Re: 03. 10. 2018 - 15:11
Joe (23237):toho je skoro škoda na DD ne?1992 Cadillac Eldorado - Dory
23237. Re: 03. 10. 2018 - 13:00
Butterfly (23235):Musím s tebou (jako obvykle :-)) nesouhlasit. Přesně tohle jsem měl a byl to alespoň pro uživatele velmi pohodlný postrk. Samozřejmě to platí z pozice postavy 170 cm a 70 kg. Za to otvírání pátých dveří bych sice konstruktéra co to vymyslel pověsil za kulky do průvanu, ale jinak to bylo naprosto pohodový a pohodlný auto. A pokud vím tak nový majitel si ho také nemůže vynachválit. Na DD je to rozumně velké a přitom v tom po sklopení zadních sedaček odvezeš i dost rozměrný náklad.Amerika, to nejsou jenom mrakodrapy, dálnice, velká auta, Harley Davidson, Hank Williams, Coca Cola nebo Jim Beam. Ale mě to budete těžko vysvětlovat ...
23236. Re: 03. 10. 2018 - 08:16
Butterfly (23235):no hodilo by se mi něco schopnějšího na zasněžený silnice a mokrou louku (pokud tedy ještě bude pršet a nebo sněžit). To linec moc nedává. Malý auto mi při mejch 70 kilech nevadí, snáz by se i garážovalo. Zkoušel jsem fordí Escape, před tím Explorer a chevroletí Tahoe a nějak to nebylo vono.Ford - auto pro ty, co se niceho neboji. Sralbotkove voli jinou znacku :-)
23235. Re: 03. 10. 2018 - 07:52
petrklm (23232):Si děláš kozy ?! V něčem takovým ? Po linci ? Jako, dva si tam sednou, to jo, ale do tandemu, ne vedle sebe :-))) ! To už je víc místa ve starým XJ.23234. Re: 03. 10. 2018 - 07:18
Mirek (23233):A tak dobře, je to činaný. Z fotek to moc není vidět, ale budiž. Tyhle "S"kový krámy mě vaděj, že jsou malý(stísněný) a na servis docela blbě přístupný. Jestli je to tak nádherný i zespod, je otázka. Rovněž, jestli vše půjde povolit a neurveš to nebo se to nebude muset řezat. Ale i kdyby to vše bylo OK, tak je to pastičkárna. Ale to je i spousta jinejch postrků.23233. Re: 02. 10. 2018 - 19:56
Butterfly (23231):když může zaplatit 70 za repas převodovky, proč by nezaplatil za přebroušení spodku, na který dát záruku je samozřejmost a to bez obav o to, jestli budu brát telefon, kdyby se náhodou někomu něco nezdálo...privbox@seznam.cz tel: 603510691
23232. Re: 02. 10. 2018 - 17:43
Butterfly (23231):no, padesát asi ne, ale 30-40 bych já za repas dal, pokud je to auto jinak perfektní, jak Mirek píše... Stejně jednou v něčem takovým budu jezdit.Ford - auto pro ty, co se niceho neboji. Sralbotkove voli jinou znacku :-)
Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)