Příspěvky od odpoledne 30. listopadu 2019 až do rána 4. prosince 2019
24474. Re: Astro 04. 12. 2019 - 08:09
nowex (24471):Tak to je ta lepší a hlavně levnější varianta :-)24473. Re: Polyuretanové silentbloky 03. 12. 2019 - 21:55
Bob Ash (24469): to jsem nevěděl ale snaha šetřit u výrobců byla vždy. Airbus šel cestou automatizace od konce 80 let, Boeing v tomhle celkem otálel a navíc chyběla dusledná kontrola dozorujiciho úřadu FAA, schvalování si defakto dělal Boeing sám sobě.24472. Ht 4100 03. 12. 2019 - 18:21
Nevíte někdo kde má motor HT-4100 Cadillac 1982 na sobě výrobní číslo?24471. Re: Astro 03. 12. 2019 - 17:04
Butterfly (24470):Zjistil sem ze u palivovýho filtru kape benzin takže možná ztráta tlaku tam.suburban 5.7 camaro IROC Z , LT 77,cadillac de ville 67
24470. Re: Astro 02. 12. 2019 - 08:35
nowex (24380):Jak jsi dopadl s tím problémem? Koukal jsem po fórech ve státech a ohledně toho CMFI je docela dost problémů. Obvykle měněj celýho pavouka a rovnou za tu modifikovanou verzi( CSFI na MFI). Ono to ztrácí tlak nejen na tom regulátoru, ale i i jednotlivých injectorů. Spider FI má problémů celkem dost.24469. Re: Polyuretanové silentbloky 01. 12. 2019 - 14:01
trewis (24466): Já teď na tohle téma četl ještě jeden zajímavej článek, kterej je o hlubších důvodech, který vedly k problémům s Maxama – všechno to začalo okamžikem, kdy přesunuli korporátní HQ ze Seattlu do Chicaga a možná už chvílí, kdy se spojili s McDonnell Douglas. Boeing byla vždycky firma s "inženýrskou" korporátní kulturou, založená a vedená lidma, co navrhovali letadla. McDonnell-Douglas byl mnohem víc o korporátních panácích a účetnictví. A do vedení spojenýho Boeingu se dostalo víc lidí z MDD. Přesun HQ pak dokonal odtržení managementu od inženýrů, díky čemuž pak mohla vzniknout taková prasárna jako MCAS v Maxu, nebo to, že Maxy mají jen za příplatek indikátor nesouladu AoA senzorů.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
24468. Re: Polyuretanové silentbloky 01. 12. 2019 - 11:09
Jenyk (24450): jak jsi na to přišel? Podle čeho ?privbox@seznam.cz tel: 603510691
24467. Re: Polyuretanové silentbloky 01. 12. 2019 - 09:57
Bob Ash (24463): to uz je dost stara nehoda ale roli tam sehral kapitan marketingova hvezda, které se posádka bala odporovat. Pár sekund po rozjezdu ještě palubní radista kviknul něco o letadlu na dráze ale už se to bal zopakovat.24466. Re: Polyuretanové silentbloky 01. 12. 2019 - 09:51
Jenyk (24459): nejlepší článek, co jsem zatím na téma 737 max četl. Je tam brán v potaz i systém výuky v kontextu lokálních podmínek na kterých piloti vyrůstají.24465. Re: Polyuretanové silentbloky 30. 11. 2019 - 14:25
Bob Ash (24463):ja zastavam myslenku ze na urdzeni pilotni licence by mela bejt povinnost nalitat rocne minimalne 100 hodin na malem letadlu s primym rizenim ktere nema zadnej podpurnej system nebo autopilota. Ono by to litani bylo razem bespecnejsi....24464. Re: Polyuretanové silentbloky 30. 11. 2019 - 14:23
Bob Ash (24463):ale on simulator je dobrej...problem je ze dnes se razi pouze simulator...kdyby si lital pochopis o cem mluvim...ale to by jsi musel vedet co to je ,,baro v prdeli,,24463. Re: Polyuretanové silentbloky 30. 11. 2019 - 14:18
cirus (24460): O tom bych se docela hádal. Jasne, simulátor ti nedá tak dobrej "cit pro pohyb letadla", ale zase na něm můžeš trénovat věci, který v reálu fakt moc trénovat nejdou, protože jsou moc riskantní.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
24462. 30. 11. 2019 - 14:17
platy pilotu na regionalnych linkach zacinaji nekde kolem $22k rocne(plat uklizecky),musi se panacek hodne snazit aby se dostal na medzinarodny lety kde jsi muze u nekterych spolecnosti prijit jako kapitan i na 100K(plat svarece). Kdyz ovsem nastoupi k DHL a bude vozit baliky...z fleku mu daj $200K rocne a spoustu benefitu...u DHL ovsem pouzivaji starsi letadla a tak je zde pozadavka aby umel i opravdu litat. U spolecnosti kde se vozi lidi jsou skuseny piloti opravdu vzacnosti,je to logicky on pilot F1 by patrne taky nebyl zrovna dobrej autobusak;-)24461. Re: Polyuretanové silentbloky 30. 11. 2019 - 14:07
Bob Ash (24458):100x jsem psal ze Sully Sullenberger byl vyjnimka a ze ty lidi meli spekla stesti ze to ridil on,lidi jako on litaji u DHL a ne u US Airways.24460. Re: Polyuretanové silentbloky 30. 11. 2019 - 14:04
Jenyk (24459):vzdit to pisu!;-)) A co myslis v cem spociva naprava?! V lepsim proskoleni na SIMULATORU!24459. Re: Polyuretanové silentbloky 30. 11. 2019 - 14:02
cirus (24457):Zaverecna zprava, zaver c. 30, strana 207 (a rada dalsich bodu ve stejnem smeru): "Flight crew training would have supported the recognition of abnormal situations and appropriate flight crew action".24458. Re: Polyuretanové silentbloky 30. 11. 2019 - 14:00
Jenyk (24456): Přesně tak, a ten problém se navíc týkal většinou asijských leteckých společností. Tam docházelo k věcem, jako že "technika nade vše" a tak piloti snad dokonce ani nesměli přistávat bez autopilota, takže se v mnoha případech stalo, že s tím letadlem fakt neuměli lítat.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
24457. Re: Polyuretanové silentbloky 30. 11. 2019 - 13:47
Jenyk (24456):precti si co jsi napsal!;-))))24456. Re: Polyuretanové silentbloky 30. 11. 2019 - 13:46
cirus (24455):Prestan prosim placat naproste kraviny. Precti si napriklad zaverecnou zpravu o vysetrovani padu singapurskeho 737MAX. Jednim z duvodu je slaba schopnost pilotu letet bez pomoci autopilota. Tam, co pises, to trochu sklouzlo a cely letecky prumysl se vsi moci snazi naopak schopnosti pilotu ridit letadla sami zase zvysit.24455. Re: Polyuretanové silentbloky 30. 11. 2019 - 13:10
xaler (24453):dnes ridi letadlo pocitac,pilot na palube bezne neni...pouze nejakej ,,proskolenej personal,, co ma spoustu hodin ,,nalitano,, na simulatoru ale v zivote nevybiral opravdovou vyvrtku ! Systemy letadla jsou nadstaveny tak aby meli lidi konfort,letadlo letelo usporne a nedelalo hluk pri startu nebo pristani...bezne to je kuli tomu na hrane bespecnosti, naprosto neni v zajmu leteckych spolecnosti aby do toho hrabal skutecnej pilot co ma pudy a reflexy z litani...pak totiz spolecnosti plati pokuty za hluk pri startu,letadla maj velkou spotrebu a lidi si stezuji ze se boblinkali...(ale mrtvy pasazer je lepsi,ten si nestezuje)Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)