Příspěvky od dopoledne 8. října 2021 až do poledne 15. října 2021
26058. 15. 10. 2021 - 12:06
ten pernament code resim u Buicka Lacrosse 2013,ne u F550. V USA (a vsude v civilizovanych zemich) se emise u aktualnych aut meri napojenim na diagnostiku auta,zde je dulezity aby vuz mel nejen system bez kodu(nesviti chybova hlaska) ale aby taky diagnostika auta mela vse ,,provereny,, pokud je auto po resetu nebo byla odpojena baterie(u aut po roce 1996) musi pred kontrolou emisi jezdit jinak neprojde...pred zavedenim ,,pernament codu,, to bylo 20-50 mili(vzacne neco vic) . Plati to i dnes pokud vuz nemel zapis pernament kodu ale pouze bezny zavady,a zapisy beznych kodu...je ale nekolik zavad(vyhradne emisnych) ktere se za jistych okolnosti zapisou jako ,,pernament,, pak prave nastava situace ze je nutny jezdit s vozem 200-250 mili nez se tenhle zapis vymaze. Pernament kod nerozssviti kontrolku zavady a nelze ho vymazat externi diagnostikou26057. 15. 10. 2021 - 12:05
jedna vec,ta F550 ac z roku 2009 je neuveritelne jednoduchy auto,v tyhle kategorii se v USA v tehle letech totiz neresi emise...vse je proto jednodussi...dokonce ani klice nemaj kodovani...proste klic,zadnej ,,pocitac,, Celkove mi prijde ze F350 ze stejnyho roku ma tak 2x tolik soucastek...asi u mne zustane delsi dobu nez je bezny26056. Re: 15. 10. 2021 - 12:00
Butterfly (26055):trochu plaves koukam...ale OK to ja taky,ty kody spusobil spatnej purge valve,a o ,,pernament code,, by jsi se mel zajimat taky...brzo te z nich bude bolet hlava tez...Oficalny servis nic neudela...necha auto jezdit az se kody vymazou,tyhle kody nerozssviti chybovou hlasku na aute. Sroby prijdou dnes,kdo vi jake...strunu na ventil posilali uz 3X a pokazde spatne...u sroubu jde jen o druhej pokus. O kvalite si iluze nedelam...proto jsem nadhodil tohle tema,vubec jsi nejsem jistej jestli budou tyhle novy lepsi nez stary original.26055. Re: 15. 10. 2021 - 07:41
cirus (26052):Ty emisní kódy způsobil ten špatný stav agregátu ? Já tedy nevím, ale asi bych se koukl po nějaké válcové zkušebně, kde by se potřebný stav dal nasimulovat. S patřičnou diagnostikou. Jenom úvaha. Nějak to přece musí udělat i oficiální servis.26054. Re: 14. 10. 2021 - 13:21
Butterfly (26050):u starsich aut se srouby merili,pro kazdej vuz bylo maximum delky kdy jeste sli pouzit...mne spis zajima proc se tohle dnes nedela...26053. Re: 14. 10. 2021 - 13:19
Butterfly (26050):Ford V10 ma sice hlinikovy hlavy ale ocelovej blok,srouby proto dlouhy nejsou(spis kratsi a masivny) a vzhledem k tomu ze se ve finale dotahuji na stupne a ne kroutici moment nejsou(prasve kuli tomu mekymu hliniku) nikterak extremne namahany26052. Re: 14. 10. 2021 - 13:16
Butterfly (26051):ne pending ne current....ale emisnej nesmysl pouzivanej u aut nekdy od roku 2010 ,hromadne po roce 2012. Jde o pernament code kterej se objevi pouze v nekolika pripadech a jde vyhradne o emisny kody. Tyhle kody nejdou nijak vymazat z externyho zdroje nebo odpojenim baterie...musi je vymazat auto samo...coz vyzaduje ten protokol nebo najeti 200-250 mili po oprave. S pernamentnim kodem neudelas v USA emise.26051. Re: 14. 10. 2021 - 03:38
cirus (26049): Permanent kódy ? To jako starý, neřešený, který figurují v memory ? Pokud nejsou v current, tak o co jde ? Koho zajímá nějaká historie ? Teď je vše OK, tak o co jde ? Ten postup , co jsi popsal, spíše uklazuje na nějakou originální fabrickou diagnostiku, ve který je ten mazací proces nakonfigurovatelný, aby se podobal té opičárně.26050. Re: 14. 10. 2021 - 03:29
cirus (26045):Na hliníkový halvy se dávají vždy nový šrouby. Zvláště, pokud jsou kotvený až dole v carteru, tedy ty dlouhý. Litina má šrouby krátký, který spíše inklinují k deformaci roviny bloku. A ano, ty dlouhý, byť sebebytelnější se natahují. Natahují se vždy, právě při prvomontáži a proto se už dál použít nemají. Jsou "deformovatelný" jen jednou. Podruhé není zaručena jejich správná pevnost. Jen jeden z dalších důvodů, proč jsou hliníkový hlavy "nahovno". Z bláta spolehlivej motor nikdy neuděláš.26049. 14. 10. 2021 - 02:36
jeste jedna prosba nez mne jebne ... mazani permanent kodu. Zna nekdo jeake finty? Z protokolu vyrobcu mi prijde ze si delaj z lidi prdel...soucasti protokolu je kuprikladu studenej start kdy je teplota chladici kapaliny pod 50F (v noci mame porad nejmin 70F) to to mam ledovat? Nebo jizda do kopce rychlosti 20mph po dobu 10 minut...kde mam vzit kurva ten kopec? To mam jet 300mil na sever kuli tomu?26048. Re: 13. 10. 2021 - 22:45
Layton (26046):40NM a pak 2x 90 stupnu...to opravdu neni zas tak moc na to jak robustni srouby to jsou. Pripravek na usazeni hlavy? Vazne jim jebe? Nebo pripravek na drzeni hlavy pri usazovani? Jeste ze tam neni pripavek na podrbani na zadech...dela se z toho veda uplne zbytecne26047. Re: 13. 10. 2021 - 22:41
Layton (26046):bla bla bla...24 sroubu jako nasady od kostat...mi ze stary skoly pamatujem tabulky s delkamy sroubu...pokud nebyli moc natazeny sli spatky...mam objednany nove,ale ptam se protoze mi to v tomhle pripade prijde vazne jako blbost. V tech manualech je tolik zbytecnosti ze jsou k smichu....26046. Re: 13. 10. 2021 - 22:33
cirus (26045): Marně přemejšlim, jestli si tu teď z nás neděláš blázny... I ten nejblbější mechanik tady široko daleko ví, že starý šrouby se už NIKDY nevracejí na makovice zpátky!... Umeni zit spociva v tom, umet se vcas rozhodnout, na co se driv vys*at ...
26045. 13. 10. 2021 - 17:54
Ford V10,manual uvadi pri instalacii hlav povinne novy srouby. Prijde mi to vzhledem k predepsanym silam dotazeni jako zbytecny...ma nekdo skusenost?26044. Re: 12. 10. 2021 - 07:31
Mira9 (26042):Volnoběh se sám nenašteluje, pokud nemáš správně nastavený komponenty. Třeba stačí to TBI sundat a vyčistit. Mnohdy to dost pomůže. Většina starších a opotřebovaných ISC motorků chodí skokově a ne plynule. Pak tam je regulátor tlaku paliva, i ten může zazlobit. No a pak do toho ještě vstupuje zapalování. Je potřeba to řešit tak nějak jako celek, Vše se vším souvisí. TV cable není zase tak zásadní problém. Stačí to dát tak jak jsem popsal a projet a doladit. Ono, jak nejede správně motor, tak i blbě řadí automat. Spojený nádoby. Samo že to platí i naopak.26043. Re: 11. 10. 2021 - 19:05
Mira9 (26042): Jo, nějak tak se to dělalo. A hrozně se tam zdůrazňovalo, že ho nesmíš použít pro "doladění" řadících bodů převodovky, protože jinak bude klouzat a zkape.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
26042. 11. 10. 2021 - 18:56
TV cable nevim, to jsem ještě nedělal, ale vim, že to šlo udělat nějak zrychleně. Že se nějak přidalo a on se vymezil sám takovýma zoubkama co na jeho konci bužírky jsou. Ale asi melu z cesty, už si nepamatuju jak to bylo když jsem to viděl. Tady je návod co vypadá hrozně chytře: http://static.summitracing.com/global/images/instructions/700r4%20cable%20adjustment%20instructions.pdf26041. Re: TV Cable 08. 10. 2021 - 13:54
FrantaPMJ (26038):Klapka má být otevřena ( na nějakých cca 10°). ISC má danou jakousi míru, na jakou má být v základu nastavený. Teď nevím, jestli 24 nebo 28mm, ale to najdeš v manuálu. Pak, v klidové poloze by mělo být lanko kick-downu "lehce napnutý". Dal bych spíše volnější a pak upravil, podle toho jak bude skříň odřazovat. Klapka se nechá přibližně nastavit i podle TPS(přes diagnostiku), který by mělo být okolo 0,56V v základní poloze( volnoběh). Samozřejmě, nejdříve zkontroluj, jestli to někde nepřisává "falešnej" vzduch(podtlaky, těsnění atd.).26040. Re: 08. 10. 2021 - 13:29
Mirek (26039):jj uz jsem to prosel...jde to, ale je to komplikovany...spousta veci jinak.Ovladani plynu,cidla,variabilny sani....uz davam do kupy puvodni motor,spodek je jak novej. Dnes udelam ventily(pulka tece) vacka nova,stejne jak par detailu...sani taky dorazilo tak snad bude OK. Spodek jsem prolival 4 dni WD40 a ted uz ani nekapne za celou noc...26039. Re: 08. 10. 2021 - 11:22
cirus (26032):bude rozdíl v konfiguraci ECM. U tohohle bůh ví. Šel bych na fóra a monitoroval, jestli to někdo nedělal a jestli se mu to zdařilo...privbox@seznam.cz tel: 603510691
Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)