Příspěvky od noci 27. prosince 2005 až do večera 27. prosince 2005
40. Re: Re: 27. 12. 2005 - 23:49
Bob Ash: lexus nebo volvo, mě už to přijde docela jedno :)39. Re: Re: 27. 12. 2005 - 23:48
Mira9: to byl Lexus RX330h, jiný hybridní SUV se snad ani nevyrábí ...Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
38. Re: Re: 27. 12. 2005 - 23:33
Bob Ash: souhlasim s 33. Koukal jsem se na FifthGear kde měli nějaký asi volvo, takový SUV. mělo právě elektromotory, který jely jen ve městě a tak. Obří displej ukazoval jak z brzd jde elektrika do baterek, pak se někam vrací, docela složitě. Bojim se toho. Vem si co může odejít na nějaký diagnostice vyhodnocování elektromotoru levýho zadního kola a jak to opravíš (a za kolik).37. Re: Re: 27. 12. 2005 - 23:23
ace2: tohle vypadá ještě kratší ...Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
36. Re: Re: 27. 12. 2005 - 23:21
Bob Ash: vzhledem k tomu, že podvozek 300C je prodlouženej podvozek z předchozí generace MB třídy E, tak zkrácenej bude tedy asi tak velký asi jako právě zase ten Mercedes :)35. Re: Re: 27. 12. 2005 - 16:14
Bestie: zkrácenej podvozek 300C ... Takže podobně jako Mustang.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
34. Re: Re: 27. 12. 2005 - 15:39
Bob Ash: ty voe, to není špatný. jak to bude velký?33. Re: Re: 27. 12. 2005 - 14:54
Petrcad: na druhou stranu je otázka, jestli se vyplatí cpát do auta příšerně složitou technologii, která ušetří pár procent paliva ... Přeci jenom samotný spalování alkoholu je ekologičtější, je to obnovitelnej zdroj a nemá to milion vymyšleností, který můžou umřít ... Otázka je, jak ekologická je výroba a občasná výměna těch baterek...Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
32. Re: Re: 27. 12. 2005 - 14:50
Bob Ash: Nechme se překvapit budoucím vývojem :-)Nemam rad fotbalisty a zemlovku
31. Re: Re: 27. 12. 2005 - 14:47
Petrcad: jj, naprosto souhlasím. To, co jsem popsal by bylo hybridní, tichý, úsporný a ekologický auto. Když by se chtělo. A stačilo by otevřít ventil ve výfuku, dupnout na plyn a je z toho řvoucí bestie, která ujede 1/4 míle za 10s :)Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
30. Re: Re: 27. 12. 2005 - 14:42
Bob Ash: Puristům se to sice (kombinace V8 a elektromotoru)nemusí líbit, ale osobně v tom vidím přijatelnou cestu, jak se nepřipravit o potěšení z osmiválce. Navíc je v tomto případě příjemné, jakým způsobem federální vláda přistupuje k motivaci kupců ekologičtějších aut (Depending upon the hybrid vehicle purchased, the hybrid vehicle tax credit is estimated to range from 2200 to 3150USD), aniž by občana nutila do nákupu něčeho velikosti krabičky zápalek...Nemam rad fotbalisty a zemlovku
29. Re: Re: 27. 12. 2005 - 14:27
Petrcad: myslím, že ideální ekologická kombinace bude Hemi 392cui (údajně se bude vyrábět), elektromotory a spaování ethanolu. A předpisy o hluku jdou obejít ventilem ve výfuku, jako má Aston Martin V8 Vantage - do asi 3000ot./min civilizovaný auto, potom se ventil otevře a pak je ta věc slyšet asi na 2km ...Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
28. Re: Re: 27. 12. 2005 - 12:56
pajaTHC: Správně. Navíc s hybridem získáš v USA daňové úlevy (výraznější od nového roku), pro hypotetický hybridní Challenger odhaduji cca 2500USD, a zavřeš hubu ekoteroristům. A zábava s HEMI zůstane zachována :-)Nemam rad fotbalisty a zemlovku
27. Re: Re: 27. 12. 2005 - 12:37
Bob Ash: od etanolu jsou tu lidi, ne auta... elektromotor je lepší, protože "táhne vodspodu" :)))Jiz nejsem az takovy anarchokapitalista a snad ani ten idiot... - neziju jen jednou, proto se nerozmnozuju :-)
26. Re: Re: 27. 12. 2005 - 12:17
Mirek: 23*:-))))))))25. 27. 12. 2005 - 10:25
moc pěkný autonejlepsi pritel cloveka je mercedes
24. Re: Re: 27. 12. 2005 - 07:31
Mirek: :-)))23. Re: Re: 27. 12. 2005 - 07:04
Bob Ash: ...a bude to taky v turbodieselu MB se 7mi stupňovým automatem??? Bych měl interes. Kvůli spotřebě...privbox@seznam.cz tel: 603510691
22. Re: Re: 27. 12. 2005 - 00:21
Petrcad: když alternativní pohon, tak jsem pro ethanol ...Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
21. Re: Re: 27. 12. 2005 - 00:08
Bob Ash: Asi nebude zbytí. Ale umím si představit hybridního Chargera, HEMI + elektromotor v každém kole, součet krouťáku nad 1000Nm.Nemam rad fotbalisty a zemlovku
Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)