Příspěvky od podvečera 7. dubna 2003 až do poledne 7. května 2003
91. Re: rozmer teto rubriky 07. 05. 2003 - 12:44
Alibaba: no to není tak jednoduchý, se to musí vzít za roh a hejbat s tím, take chytit proporce moc easy není. Se o to pokusím.90. Re: rozmer teto rubriky 07. 05. 2003 - 12:37
ace2:Je pravda ,e teď bych to moná ani nepoznal já ,e je to Pontiac....:-))))))Takovýhodle krátkýho "velblouda" Pontiac určitě nikdy nevyrobil....:-)))))Byl to fakt hezkej obrázek ,nelo by to nějak zmenit bez deformace?????Heavy battle cruiser ......no comment....only respect....
89. Re: rozmer teto rubriky 07. 05. 2003 - 12:30
FM: já nejsem admin. A vůbec co pořád měním ? :)88. Re: rozmer teto rubriky 07. 05. 2003 - 11:53
ace2: ty ses teda admin jak svina, tobe bych nesveril ani xt-cko na spravu, cokoliv mazes menis a tak :-)), ted ta fotka vypada.87. Re: rozmer teto rubriky 07. 05. 2003 - 11:33
vladyk: no to je tím vobrázkem, já ho zmením86. rozmer teto rubriky 07. 05. 2003 - 09:34
Nelo by to nějak ukrotit? Ty obrázky se ířkou přes 2 obrazovky a tak... :-)Rubas nema kapsy...
85. Re: piska mi Camaro.)) 07. 05. 2003 - 08:22
Mirek: tak jak to udelali me v pneuservisu :-( na 3 kolech, nez sem jim vysvetlil ze to ma zebrinak84. Re: piska mi Camaro.)) 06. 05. 2003 - 22:12
Ondraaa: Jak říká ace, je to vdycky u rezervy na lutý nálepce. Jinak průměrně inteligentní člověk nemůe takový auto zespoda pokodit, pokud ho ovem nezvedá za stojiny prahů jako nějakou evropskou mrdku.privbox@seznam.cz tel: 603510691
83. Re: piska mi Camaro.)) 04. 05. 2003 - 20:36
Ondraaa: Nemá to nakreslený na krytu rezervy ? (jako jadá amerika) Takovej comix82. Re: piska mi Camaro.)) 04. 05. 2003 - 18:30
Mirek: dik za radu zkusim to.. takze dalsi otazka: jsou tam naky spesl operny body na zvedani urceny vyrobcem - kde?:) joo sory za tak jalovy otazky ale "blbejsi ten kdo se nezepta zejo:)"81. Re: pomoc 03. 05. 2003 - 00:47
Alibaba: Jo díky, já jsem neměl tuení. To auto vypadá ale dost dobře :)80. Re: piska mi Camaro.)) 02. 05. 2003 - 21:40
Ondraaa: Jeď nějakou vzdálenost bez brdění, zastav s citem a zjisti, jestli to kolo není horký. Pokud jo, s největí pravděpodobností ti vázne třmen. Zvedni si střídavě ty kola, zatoč si s nima a porovnej, jak jde který těko. Pokud to nebylo ani horký, ani není rozdíl v lehkosti otáčení, tak to bude asi něco jinýho :-)privbox@seznam.cz tel: 603510691
79. piska mi Camaro.)) 02. 05. 2003 - 21:28
piska vrze - je to dost vysokej ton a dela to predni kolo (levy) - piska to nonstop pri vsech rychlostech a nahnuti auta - dokonce to piskne i kdyz do toho je stouchnu:) kdyz zacnu brdzit tak to prestane, zaclo to z niceho nic. ze by brzdovy desticky vrzaly vo kotouce? nebo co by to mohlo jinyho bejt co myslite? nekde neco promazat? joo no chce to videt a slyset ale zatim alespon takhle:) diky za rady!78. Re: pomoc 02. 05. 2003 - 18:18
ace2:Jinak pro ukojení zvědavosti a upřesnění : Pontiac 1959 , Custom Star Chief model 24 , Engine 389 cid , Karburátor : Rochester 7015909 nebo 7015910 dvoubarelák , naladěn na 245hp/4200ot nebo 280hp/4400ot , Rozvor: 124 in , Délka: 220,7 in , Váha: 4005 lb Vyrobeno 27 872 ks .Heavy battle cruiser ......no comment....only respect....
77. Re: pomoc 02. 05. 2003 - 17:23
ace2:Pontiac Star Chief 1959. S krytem přes zadní kolo od Pontiac Bonneville 1959 a kitem na zadní kolo. Nic sloitého k určení.Heavy battle cruiser ......no comment....only respect....
76. pomoc 02. 05. 2003 - 15:20
Hele lidi můete někdo identifikovat toto auto ? Díky
75. Re: Pozor na servis World Car s.r.o. 29. 04. 2003 - 21:11
dědek: Díky za upozornění, ono se servisem na ameriky je to sloitý co do ikovnosti, vesměs jsou to vechno opravy pokus a omyl... hlasí ti palubní diagnostika nějaké závady u Chryslera se myslím vyvolávají tím e asi 5x vypne a zapne klíček (ne nastartovat) pak ti začne blikat "check engine" třeba xxx-pausa-xx je kod 32 a podobně. Podle toho se dá identifikovat případné závady odhalené palubní diagnostikou.74. Pozor na servis World Car s.r.o. 29. 04. 2003 - 18:26
Přijel jsem do servisu se závadou kdy se při rychlé jízdě motor začínal hřát. Oprava trvala jeden měsíc po který mi bylo neustále voláno co je třeba "nutně" vyměnit. Udělali mi na Voyageru opravy za sedmdesát tisíc a na poloviční cestě ze servisu jsem musel nechat auto odtáhnout. Tekla kapalina ze serva, které přetěsňovali. To jsem se ale dozvěděl a po odtahu. nechtěl jsem něco zničit. Druhý den auto odvezli opravili a chtěli dalí peníze za opravu, ty jsem odmítl zaplatit. protoe se domnívám, e bych měl ze servisu odjet normálně a ne odtahovkou. Po této opravě jsem konečně mohl vyzkouet rychlejí jízdu. Závada odstraněna nebyla auto se pořád hřeje. Po telefonickém hovoru s vedoucím panem Černým mi bylo slíbeno, e se věc bude řeit a e zavolá. nic se neděje. Dělaji ze zákazníků blbce, akorát z nich dolujou peníze. Take pozor na ně WORLD CAR sro Praha 4 Pod Vyehradem 6.73. Re: Potí s Fordem E350 08. 04. 2003 - 09:16
hugo: Pokud tam je jetě rotační čerpadlo, tak si projdi stav čističe paliva a hlavně těsnost palivovýho přívodu od nádre a těsně k čerpadlu. Jestlie se to nezlepí, být by to tím nemělo. Potom zkus havit vícekrát a pokud se doba točení podstatně zkrátí, pak havící relé a nebo havičky nepracují, jak by měly. Nakonec je pak moný, e starter z nějakýho důvodu točí pomaleji. Příčinou můe být leccos, od příli hustýho oleje, přes stav samotnýho starteru a po stav baterky. To jsou jen základní věci. Já bych podezíral ty havičky, jednu po druhý bych vyndal a vyzkouel.privbox@seznam.cz tel: 603510691
72. Potí s Fordem E350 07. 04. 2003 - 19:32
Mám problém se studenými starty u svého Forda E 350 ECO, V8 bez turba r.v.93.Studený dlouho točí, pak chytne a běí ihned na vechny válce.Teplý chytí na otočení.Problémy mám i při teplotách 15 i více stupních.havičky i havící relé jsou v pořádku.Mám obavy z auta dělat v servisech z auta pokusného králíka.Kdo by znal člověka schopného auto opravit anebo to zvládl sám,a se mi prosím ozve. Auto je 8,60m dlouhé a 3,30m vysoké. DíkyPodpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)