Příspěvky od počátku až do večera 27. ledna 2006
20. Re: topení 2 27. 01. 2006 - 21:01
JJ: přesně stejnej pocit mám taky, jako ty v posledním odstavci,ale netuším, jestli u Luminy není ještě prehistorickej kohout, což bych se docela divil. Ty hadice najdeš, jelikož jsou obvykle stejně silný a těsně vedle sebe vstupujou přední stěnou do prostoru pod palubkou. Jiný dvě takhle stejný a vedle sebe umístěný hadice tam obvykle nejsou. Nechtěl bys to raděj někomu svěřit? Ten by to měl vykoumaný za 10 minut a hned bys věděl, na čem jsi.privbox@seznam.cz tel: 603510691
19. Re: topení 2 27. 01. 2006 - 20:26
Nějaký tip jak lokalisovat trubky vedoucí k výměníku? Vypadá to, že ten bude zašitý někde pod palubní deskou, těch gumových hadic je v motoru na můj vkus celkem dost a na první pohled dozadu žádná nevede (resp. vede pouze od klimatisace). Kde v okruhu bude ten výměník? Mezi chladičem a motorem na "horké" straně chladiče?18. Re: topení 2 27. 01. 2006 - 18:51
DeSoto:Pročpak jsi tu prodával Vojážra? Něco jinýho šlo do baráku?:-)Miten niin perkele!!!!!
17. Re: topení 2 27. 01. 2006 - 18:42
JJ: doporučuji ještě odpojit hadice z radiatoru a napojit na hadici z obyčejného vodovodu. Potom to pořádně propláchnout. Znám lidi, co to dělají jednou ročně preventivně (pravda jsou to hlavně majitelé Chryslerů :o)). Jak se přes léto topení nepoužívá, voda tam necirkuluje, a je už v trošku chyceném stavu, tak z toho potom vyletí pěknej bordel! Vyplatí se to vyzkoušet než se pustíš do čehokoli jiného.16. Re: topení 2 27. 01. 2006 - 15:53
JJ:jak rika mirek jdi po hadici privodni,ta muze bejt tepla az k radiatoru.pokud je vistupni hadice studena je ucpanej radiator,vodni kamen to je previt.predpoklad je plne ohratej motor.15. Re: topení 2 27. 01. 2006 - 10:51
JJ: ještě zkontroluj, jestli jsou vůbec teplý hadice, který vedou do výměníku. Parkuješ venku, nebo v garáži, kde je nad nulou? někdy se stane, že ve výměníku nedostatečně koncentrovaná nemrzka zgelovatí a jednoduše v něm vytvoří zátku, takže jím nemůže proudit kapalina a nerozhřee se ani když motor má normální provozní teplotu. Potom pomůže dát auto přes noc do tepla a pak upravit koncentraci nemrzky, aby odolala současným teplotám a nebo alespoň instalovat na 20 min elektrický teplovzdušný topítko do interieru, aby ten zatuhlej výměník rozpustilo tak, aby v něm zase začla cirkulovat voda a poté opět namícht silnější nemrzku...privbox@seznam.cz tel: 603510691
14. topení 2 27. 01. 2006 - 09:12
Tak jsem to v desetistupňovém mraze trochu prohlédl. Klapky v palubní desce se zdají být OK - když zmáčknu tlačítko, vzduch jde z příslušného otvoru bez problémů. Průvan v sání pod čelním sklem je také celkem slušný.13. Re: Topení 26. 01. 2006 - 12:02
chrochta: určitě, jestli Ti něco pod přístrojovkou podezřele syčí, tak čekej závadu.. :o)12. Re: Topení 26. 01. 2006 - 02:42
chrochta:nme to prijde levnejsi...jinak v riviere mam elektromotory....ve foredch je podtlak...asi podle vkusu:-)11. Re: Topení 25. 01. 2006 - 22:46
cirus: když cpou všude elektormotory, proč todle řešej podtlakama? Cajzli :-)radeji V8 nez 16V v TDI
10. Re: Topení 25. 01. 2006 - 22:43
cirus: jo, je, kdyz prestane v zime topit :-D9. Re: Topení 25. 01. 2006 - 22:38
chrochta: jinak tahle vzduchotechnika je u US aut moc pekna vec8. Re: Topení 25. 01. 2006 - 22:36
cirus: Nestraš :-)radeji V8 nez 16V v TDI
7. Re: Topení 25. 01. 2006 - 22:31
chrochta: Na to bude asi zvlast takova hodne tlusta kniha;-)6. Re: Topení 25. 01. 2006 - 22:28
Caddy: no koukal sem do chiltona a tam je jenom jak se dostat k větráku, ale o klapkách a jejich ovládání nic.radeji V8 nez 16V v TDI
5. Re: Topení 25. 01. 2006 - 22:27
chrochta: cichas cichas reseni?4. Re: Topení 25. 01. 2006 - 22:25
DeSoto: Takže lebaron to bude mít taky ovládaný nějakejma podivnejma podtlakama?radeji V8 nez 16V v TDI
3. Re: Topení 25. 01. 2006 - 21:07
JJ: mam luminu sedan a mel sem stejne problemy,hledal sem vsechno mozny ale nakonec to byl ucpanej radiator vyndal sem ho ven a vycistil.ma hrozne uzounky vostiny. zkus nejdriv pripravek na cisteni chladicu.2. Re: Topení 24. 01. 2006 - 00:50
JJ: pokud jsi selským rozumem na nic nepřišel, to znamená nic podezřelého jsi nenašel, tak Ti doporučuju se obrátit na nejbližší servis amerik, záleží na tom, odkud jsi. Pokud jdou do topení horké hadice, nebo alespoň k ventylu, co pouští horkou vodu do topení, hledal bych dále závadu v ovládání nějaké klapky. Jestli je ovládání klapek jako u Chryslera podtlakem, tak je porucha možná právě v tajuplném systému podtlakových hadiček...1. Topení 22. 01. 2006 - 17:58
Nemáte někdo nějakou dokumentaci k topení u Luminy APV 3.8 V6 (1994) případně nějaké tipy/zkušenosti z opravy? Potvora často netopí, přitom teplota chladící kapaliny je OK. Předpokládám, že je tam v háji nějaká klapka nebo něco takového. Mám tu dílenskou příručku, ale ta je na pytel. Sice tam najdu návod na generálku motoru, ale topení je odbyto ve smyslu "zajeďte do servisu, to je moc složité".Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)