Příspěvky od poledne 19. ledna 2018 až do rána 20. ledna 2018
13094. Re: 20. 01. 2018 - 08:59
tomcat1 (13092):jasně, že výkon bude nižší, ale jde o to přesvědčit se, jestli to vůbec funguje správně. Protože jestli to při správné funkci nemá výkon a žere to 20l plynu, tak asi nemá moc smysl to v autě mít. Ten Caprice s uškrcenou 305 bude jezdit za 11-12 benzínuMiten niin perkele!!!!!
13093. Re: 20. 01. 2018 - 08:54
Butterfly (13091):tak on starej Unger je tuším už po smrti, ale ti týpci, kteří tam jsou vypadají, že mají o tu práci docela zájem a baví je to. Třeba je to jak říkáš, ale já bych tam zajel :)Miten niin perkele!!!!!
13092. Re: 20. 01. 2018 - 08:41
Butterfly (13091):Presne tak tieto podtlakove systemy nikdy nebudu na V8 chodit bez vyrazneho znizenia vykonu. Rovnaku prestavbu ako som spravil na Camare som zacal robit a na mojom Caprice 87. (LT1+4L60E, zvody , dualy...) Okrem vykonu, a spotreby bol jednym z dovodov na prestavbu aj ten ze sa tam da dat potom aj sekvencne vstrekovanie LPG, ktore tam asi tiez dam. Inac ten holandsky splynovac som z jedneho auta vybral tak mam doma celu sadu...13091. Re: 20. 01. 2018 - 08:17
ska-p (13089):Podle mých informací je pravda, že pan inženýr to dělá opravdu dlouho, ale on osobně asi přestavby nebo servis nedělá a nedělal. Jeho hlavní dménou je kšeft s taliány nebo pšonky. Co tam má za maníky na práci netuším, ale dnes tam bude těžko někdo, kdo pamatuje tyhle první systémy plnění LPG. Navíc holanďan, kterej se tady nikdy ofiko nevyskytoval. Ty lidi jsou už vesměs dávno pryč nebo to už nedělají. Nechci Ti brát Tvé přesvědčení nebo iluze, ale abys nebyl překvapenej. Pokud vůbec bude mít nějakej plynař o práci na něčem takovým zájem. Jak jsem už psal, nikdo dnes tyhle způsoby nezná . A těžko bude mít plynař zájem, drápat se v něčem co nezná , na co nemá součástky a ztrácet tím čas. Když za podobnou dobu, strávenou bezvýslednou snahou opravit nebo seřídit tento systém, v klidu udělá 3-4 přestavby nějakých tuzemských postrků. A má vyděláno a bez větší námahy. Tak to je.13090. Re: 20. 01. 2018 - 07:57
cirus (13088): Kdyby byla někde prasklá nebo upadená podtlaková hadička, tak by to snad slyšel. Ale pravdu máš. V každým dobovým manuálu je, po otevření první stránky, vždy uvedeno, nejdříve zkontroluj stav podtlakových hadic. Ale tempomat může nefungovat i z jiných důvodů.13089. Re: 20. 01. 2018 - 07:06
Butterfly (13085):Unger to dělá fakt dlouho, na LPG jezdí všichni, kteří tam pracujou a mívají tam různý auta. Rozhodně nepovažují svítící servis za standartní stav. Nargo to má do Brna blízko, za zkoušku nic nedá :)Miten niin perkele!!!!!
13088. Re: 19. 01. 2018 - 23:27
Nargo. (13082):nefunguje tempomat? ! Vse jasny! Typickej priznak nefungujicich podtlaku a to by vysvetlovalo vse13087. Re: 19. 01. 2018 - 21:22
Nargo. (13082): ECM nebo ECU - electronic control module, unit ( řídící jednotka). Je možný, že to máš elektroniky prosté a někdo používá O2 pro LPG, i když to také, u tohoto systému , postrádá smysl. Hele, pokud bys dal motor do pořádku, tak nějak celkově, tak Ti bude chodit na benál okolo 12L/100km. To už je s tím LPG a jeho nedostatky a problémy a spotřebou , skoro na roveň. A alespoň to pojede. Ono, pro jakousi představu by stačilo, kdybys ten harampád z toho karburátoru sundal a jel se potom svýzt jen na benzín. Takhle zadušenej motor nepojede pořádně nikdy( s tímto systémem LPG). Zkus to. Nebude to ještě ideální, ale rozdíl tam bude určitě. Pak můžeš začít dumat.13086. Re: 19. 01. 2018 - 21:08
Bob Ash (13084):Se podívej na fotku toho motoru, co sem dal. Ty tam vidíš Oldse(307) ?? Já tedy Chevy. Rozdíly jsou patrné už podle ventideklů, výfukových sběračů, nalévacího otvoru pro mot. olej , například. Psal, že to papá 20/100 toho LPG. Což by odpovídalo tomu systému LPG, ve spojitosti s karburátorem.13085. Re: 19. 01. 2018 - 21:02
ska-p (13083):Nedělám si iluze o tuzemských plynařích. S tím holanďanem si stejně nebudou vědět rady, navíc tady na to není součástková základna, jelikož to je vše jiné a nedá se to zaměnit nebo kombinovat. Všichni jedou ty italsko - česko- plský systémy. S větší, či menší (spíše menší) úspěšností. Navíc, to bude chtít starýho praktika na LPG, z dávných dob. Tihle mladí znají jen vstřikování a elektroniku. A to si stejně většina, s případnými problémy, neví rady. Pak se dozvíš také, že svítící "servis" je u LPG normální . Ale nebudu odbočovat od tématu. To co tam má funguje, budiž. Seřizovat tam toho moc není co. Množství a bohatost, klasicky šroubkem, tak aby byl vyrovnaný chod. Vyměnit fitr bude problém. To bude muset asi z NL nebo D. Jestli jsou v reduktoru kaput membrány( ztvrdlé), tak je to také problém. Ono na tyto starý systémy toho stejně nikde už mnoho nebude.13084. Re: 19. 01. 2018 - 19:02
Nargo. (13080): jestli je to 1981,tak by tam neměl být elektronický. Do toho mého vedly kabely z ECU.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
13083. Re: 19. 01. 2018 - 18:29
Nargo. (13082):ECM je řídící jednotkaMiten niin perkele!!!!!
13082. Re: 19. 01. 2018 - 17:38
Butterfly (13081): hele celý auto je takový jakoby zanedbaný, ale nadruhou stranu mimo motoru není nic dobastlený (ikdyž jakoby on ani ten motor. Je to prostě v původním stavu a je vidět ze na to nebylo šáhnuto (mimo LPG a ostrikovače)). Interiér je nádhernej, auto není prostě vůbec nikde zhnilý. Nic nechybí. A jezdí za 10l. Takže pro mě jako DD ideál, ale prostě nejde za plynem. Je to dost možný že je to jak říkáš. A fakt je, že to ani na ten benzín nejede líp. Navíc jakoby i po mechanický stránce mi to príjde dobrý. Žádný vůle, všechny čepy OK, vše kromě tempomatu funguje, ale je prostě vidět že se o to nikdo moc nestaral.www.hillbilliesparty.cz, 1969 Plymouth Roadrunner, 1967 Ford F-250, 1977 Ford F-250 4x4, 1994 Ford F-150 4x4
13081. Re: 19. 01. 2018 - 17:24
Nargo. (13079):Čumím, že má 81 oxysensor. Jen se mě to nezdá. Máš, nad nohama spolujezdce , resp. vedle, na boku pod přístrojovkou umístěnou ECM ? Ten rozdělovač nemusí mít podtlakovou regulaci. Teď jsem si uvědomil, že tento typ byl i s elektronickou regulací, bez podtlaku. Pořáde mě tam neštimuje ten rok a ta elektronika. U roku 90 to beru, ale 81 ??13080. Re: 19. 01. 2018 - 16:53
Bob Ash (13075): osobně si myslím že tady u té 81ky ještě počitačovej karbec není. Přecejenom ty jsi měl už o dost novější pokud se nepletu. Nicméně ruku do ohně bych za to nedal. Jak poznám že je karbec řízen počítačem?www.hillbilliesparty.cz, 1969 Plymouth Roadrunner, 1967 Ford F-250, 1977 Ford F-250 4x4, 1994 Ford F-150 4x4
13079. Re: 19. 01. 2018 - 16:43
Butterfly (13074): Máš naprostou pravdu. Motorovej prostor je opravdu hodně zanedbanej. Je tam par kutilských zásahů jako např ty ostřikovače. Zřejmě přestal fungovat originální motorek a tak týpek i přes to, že origo novej z Rockauta stojí 7$ tam naimplementoval nějakej z DAFu a prisponkoval. Je tam víc takovejch nehezkejch hrůz plus je to celý takový zanedbaný a omšelý. No a korunu tomu všemu nasazuje to LPG, který je vzhledově fakt strašný, ale na druhou stranu kvůli němu jsem to koupil. Protože málo platný těm Holanďanům to prostě funguje. Přijdu po tejdnu do vymrzlýho auta a na tři otočení to normálně nastaruju na LPG a hned to krásně jde. Vůbec nemusím startovat na benzín jak jsme zvyklý z našich systémů. A spotřeba je okolo 20l plynu, tzn. po přepočtu na peníze lehce pod 10l benzínu. A je to přesně jak říkáš...membrána nad karbecem.www.hillbilliesparty.cz, 1969 Plymouth Roadrunner, 1967 Ford F-250, 1977 Ford F-250 4x4, 1994 Ford F-150 4x4
13078. Re: 19. 01. 2018 - 14:35
Bob Ash (13075):spis to bude tim ze tem motor byl pred tim patrne tak zdechlej ze nemel treba ani 100 realnych koni.Takze uprava je vec jedna a oprava druha13077. Re: 19. 01. 2018 - 13:59
Bob Ash (13075):Já Ti to neberu a Řezníčkovi také ne. Těch motorů od Chevy jsem už také pár upravoval a také mám své formulky. A mám to jaksi vyzkoušený v praxi. No, ty 275 protočíš snáz než ty 225. Konstantní váha se rozloží na větší plochu, tím ztrácíš adhezi. 275 je kravina, navíc to i blbě sedí na silnici.13076. Re: 19. 01. 2018 - 13:55
Bob Ash (13075): nejsou burnouty spise o kroutaku nez konich?13075. Re: 19. 01. 2018 - 12:37
Butterfly (13057): Výslednejch 250 koní tehdy tvrdil Marek Řezníček, kterej si to spočítal dle nějakejch svejch ladičskejch formulek. Na brzdě jsem to neměl, vím akorát to, že v původním stavu to nedokázalo udělat burnout ani na standardních kolech (225/70), po úpravách to vesele dělalo donuty a pálilo to při rozjezdu zadní 275/60 - někde jsou i fotky a videa. Nevím, jestli to bylo 60 nebo 80 koní navíc, ale z přírůstku dvaceti nebo třiceti koní by se taková změna nestala.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)