604. Re: hydro 13. 12. 2017 - 03:06
nowex (599):Hele, upřímně, spravit to tímto způsobem je jen dočasná pomoc. To si snad uvědomuješ. Nikdo Ti tady přece nepřeje nic zlýho a už vůbec ne, aby se Ti motor rozsypal. A rozhodně eventuální sundání vršku není repase celýho agregátu nebo GO motoru.603. Re: hydra 13. 12. 2017 - 02:59
nowex (601): Jo, u těch 5.3 a spol jsou to vždy sací ventily. Nevím, kde udělali soudruzi v USA chybu s tím vrchem, protože jinak je ten motor skvělej.602. Re: hydra 13. 12. 2017 - 02:52
Mirek (597):Nágluje , tím jsem blbě označil, že klepe(něco). Omlouvám se za slangový výraz.601. Re: hydra 12. 12. 2017 - 19:34
Mirek (600):Je to sací ventil.komprese jsou stejny.suburban 5.7 camaro IROC Z , LT 77,cadillac de ville 67
600. Re: hydra 12. 12. 2017 - 19:20
nowex (598):a kterej to teda ventil vlastně je? Výfuk, nebo sání? Výfuk by byl víc háklivej na podpálení, tedy na poškození, kvůli kterýmu by byla nutná procedura, co popisuje Butterfly. Takže se modli, že ho to nenačlo, a pozoruj to, hlavně ať to má dostatečnou vůli. Jestli jsou komprese stejný, tak zaplať pánbůh. Samozřejmě by bylo ideální, kdyby se to zdvihátko rozešlo, ale to už záleží na něm :-)privbox@seznam.cz tel: 603510691
599. hydro 12. 12. 2017 - 18:45
Mě to tady někdy přijde že se člověk něco snaží s pomocí ostatních vyřešit nebo spravit a někdo si přeje aby se to celý zesralo a motor se rozsypal a pak mohl napsat vidíš já to to říkal měl si mě poslechnout.suburban 5.7 camaro IROC Z , LT 77,cadillac de ville 67
598. Re: hydra 12. 12. 2017 - 15:49
Mirek (597):pokud by se to hydro nějakým zázrakem rozchodilo tak by to vlastně ani horší bejt nemohlo.teď jsem to prohnal do prahy po dálnici 100km 2500 otáček většinu cesty a motor ještě ztichnul.když byl ventil nedovřenej tak auto na volnoběh po zakvaltováni škubal.suburban 5.7 camaro IROC Z , LT 77,cadillac de ville 67
597. Re: hydra 12. 12. 2017 - 14:25
Butterfly (593): nevím co je nágluje a ten zbytek je tvůj monolog, kterej mě připadá je trochu od konkrétního tématu. Tady se hovoří o zdvihátku, který evidentně nemaká, tak je zbytečný se k němu chovat, jako by makalo. prostě musí nastavit vůli, lepší větší, na to nepotřebuje ani měrku, prostě musí hrkat teplý, nebo studený, to je vše.privbox@seznam.cz tel: 603510691
596. Re: hydra 12. 12. 2017 - 14:22
nowex (595): no tak dyť to všichni píšou, ještě ji zvětši , na nic nečekej, za studena nula je málo.privbox@seznam.cz tel: 603510691
595. Re: hydra 12. 12. 2017 - 11:07
Butterfly (594):jak sem psal změřim tlak za tepla a uvidim jestli tam vůle je ne?když byla vůle na studeným cca 0 kompresni tlak byl 5atm.podložil sem vahadlo ještě o 0.1 a tlak byl rázem 8.5atm jako na ostatních válcích.suburban 5.7 camaro IROC Z , LT 77,cadillac de ville 67
594. Re: hydra 12. 12. 2017 - 08:55
cirus (592):U starších motorů, s pevně stavěnou vůlí ano. Ne u motoru s hydrštely. Ale myslíš to dobře.593. Re: hydra 12. 12. 2017 - 08:51
Mirek (589):Jo, jen tedy mě není jasný, proč mu to nágluje. Kdyby byl, jak říkáš, natlakovanej a vydilatovanej ne max. Myslím proto, že je spíše staženej. A ventil utopenej. Nevím, jaks přišel na to, že tady chci měnit půlku motoru(vačka, liftery atd.). Svý jsem k tomu už napsal. Chápu, že nezbytně nutně potřebuje ještě jezdit.592. Re: hydra 12. 12. 2017 - 02:42
Mirek (588):presne,radeji vic a jen ad tuka.U starsich motoru bylo zakladem slyset ventily....klepajici ventil nic neskazi...ale venntil bez vule muze skurvit celej motor591. Re: hydra 12. 12. 2017 - 02:38
nowex (585):;-)))) Videl jsi nekdy jak jsou dlouhy tycky u tech OHV? A proc myslis ze se u starsich aut nadstavuje vule ventilu?Jasne ze se teplem vule ZMENSI ;-) Bacha na to...590. Re: hydra 11. 12. 2017 - 19:29
Mirek (589):co si pamatuju tak na některejch škodováckejch motorech co byly hodně naladěný tak se na ventilech dělala nulová vůle protože jak se motor ohřál tak se vůle zvětšovala .dle mě je lifter natlakovanej na full protože byla tyčka výš než na ostatních válcích.kontrola na ostatních ventilech se zdála ok tlaky taky ok.pojezdíma uvidím.jak je to teda s těma vůlema u ohv?zvětšuje se nebo zmenšuje s ohřátím motoru?suburban 5.7 camaro IROC Z , LT 77,cadillac de ville 67
589. Re: hydra 11. 12. 2017 - 17:23
Butterfly (587): no to je taky otázka, jestli je zaraženej úplně dolů a nebo jestli je úplně nahoře... To se dá ale zjistit když dáš tu samou tyčku na ten vedle a nebo na ten samej na vedlejším válci a změříš rozdíl. Celej rozsah pro seřizování vůle už by měl být měřitelnej.privbox@seznam.cz tel: 603510691
588. Re: hydra 11. 12. 2017 - 17:20
nowex (585): Butterfly je zapšklej, asi nechce číst co píšeš, tedy že potřebuješ ještě chvilku jezdit, než to rozhodíš a nevím kde vzal, že by budoucí majitel měl mít nějakej problém. Asi žije ve světě tunerů, co to zpráskaj tak, aby to chvilku jelo a pak se vypařej.privbox@seznam.cz tel: 603510691
587. Re: hydra 11. 12. 2017 - 17:16
nowex (585):Teplem se kovy roztahují a vůle zmenšují. Ale to je jedno. Pokud tedy se vydáš touhle cestou, tak tam udělej tu podložku trochu větší. Předpoklad je, že je lifter stlačenej. Pak bych tam dal podložku tak 0.6mm , aby měl možnost napumpování. Nastartuj to, nech to ohřát, eventuálně to projeď. Horší než před tím to nebude. Pak až to schladne, tak sundej dekl. Pokud tam žádná vůle nebude, tak se lifter dotlakoval a nastavil a bude fungovat. Tak to nech. Jako dočasná provizorka by to mohlo stačit. Samozřejmě, pokud to bude mít tlaky a bude pálit.586. Re: hydra 11. 12. 2017 - 17:08
cirus (581):Ach jo. Napsal, že má 170tis. najeto. A vůbec nikdo nedělá GO. O tom nebyla řeč.585. Re: hydra 11. 12. 2017 - 16:36
cirus (584):tak u ohv se vůle na ventilu se zahřátím zvětši ne?necham to pobafat změřim tlaky za studena i zatepla a uvidím ne?suburban 5.7 camaro IROC Z , LT 77,cadillac de ville 67
Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)