Příspěvky od noci 1. února 2020 až do odpoledne 9. února 2020
11232. 09. 02. 2020 - 17:31
CHEVROLET CAPRICE CLASSIC STW 88 DAILY DRIVER
11231. 09. 02. 2020 - 17:31
CHEVROLET CAPRICE CLASSIC STW 88 DAILY DRIVER
11230. 09. 02. 2020 - 17:30
CHEVROLET CAPRICE CLASSIC STW 88 DAILY DRIVER
11229. 09. 02. 2020 - 17:29
CHEVROLET CAPRICE CLASSIC STW 88 DAILY DRIVER
11228. 09. 02. 2020 - 17:28
CHEVROLET CAPRICE CLASSIC STW 88 DAILY DRIVER
11227. Re: 08. 02. 2020 - 04:20
Mirek (11226):nejakej zabar asi...proc sakra uriz ten vrsek? Jezdilo by to s tim lip,a neustale ve stinu;-)11226. Re: 07. 02. 2020 - 22:15
Caprice79 (11225): sem ho už zařadil mezi stromy, má číslo tuším 65 :-) Se mi líbí, že to auto je doslova vytěžený z lesa :-)privbox@seznam.cz tel: 603510691
11225. 06. 02. 2020 - 21:31
CHEVROLET CAPRICE CLASSIC STW 88 DAILY DRIVER
11224. 06. 02. 2020 - 21:30
CHEVROLET CAPRICE CLASSIC STW 88 DAILY DRIVER
11223. tak zase něco k tématu... 04. 02. 2020 - 20:18
nevim sice jestli to mělo DSG, ale s krumpáčem a flaškou rumu by se to dalo za den možná zjistit...privbox@seznam.cz tel: 603510691
11222. Re: 02. 02. 2020 - 23:46
xaler (11221): Tak ono taky DSG ze začátku stálo o dost víc než teď, což je klasickej vývoj u všeho – dokud na to není aftermarket, je to drahý.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
11221. Re: 02. 02. 2020 - 23:11
Bob Ash (11220):To jo ale znám lidi co už to DSG dělali třikrát a za dvacet to rozhodně nebylo. O tom jak je převodovka 7G spolehlivá bys měl napsat článek. Servis E220 CDI a E500 jsem nezkoušel, ale zkoušel jsem ML270 CDI vs ML500 a pětikilo vede tak deset nula a to ta nafta byla socka a s manuálem.11220. Re: 02. 02. 2020 - 17:15
xaler (11219): Holobyt v naftě bude mít nižší servisní náklady, protože je toho v něm výrazně míň, co se může rozbít, a navíc na ty běžný motorizace jsou obvykle výrazně snáz dostupný aftermarket díly. Zkus si chvíli servisovat E220 CDI a pak E500 ;)Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
11219. Re: 01. 02. 2020 - 22:37
Bob Ash (11218):Ty jsi psal o taxíku, já jen konstatoval, že je hloupé si myslet, že holobyt v naftě bude nějak výhodný. Leckterý majitel nového naftového auta s DSG by mi finančně mohl závidět generálku mototru na Cayenne.11218. Re: 01. 02. 2020 - 20:26
xaler (11216): Jo, já vím, nejlepší je koupit si polofunkční Cayenne Turbo za 100 tisíc a pak bejt překvapenej, až to povezeš na šroťák.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
11217. Re: 01. 02. 2020 - 14:22
Villík66 (11212): Já měl aut na naftu pár a paradoxně nejlepší motor byl legendární audi 2,5 TDI 132 kw. Bylo na něm všechno v hajzlu a po tom co jsem ho po 30 tisících prodával tak bylo furt všechno stejně v hajzlu. Asi jsem měl kliku.11216. Re: 01. 02. 2020 - 14:20
Villík66 (11212):Já nevím co to je jednoduchá nafta E220 CDI je pro mě jen jedna, nevím jaké jsou v tom rozdíly. No a to co tu píše náš novinář je zase spíše plácání. protože ty motoryv taxikách který jsou jedině s automatem, mají dost co dělat tak relativně hodně žerou a odcházej. Pokud se prodává taxík se statisíci najeto tak to neznamená žádnou kvalitu, ale třeba třetí motor. My měli dva naftový mercedesy a jakákoliv drobná oprava na motoru nám zvedla kilometrový průměrný náklady na benzínovou V8. Já to nikomu neberu, díky takovým blbům jsou pak ty hezký auta o to levnější. Až sem nějakej novinář bude psát ty nesmysly kolik stojí vstřiky a turbo tak je to zase jen plácání. Výměny podložek pod vstřikama u 270 CDI, kdy cena jedné podložky je asi 30,- korun stála 17 tisíc protože ani jeden vstřik nešel vyndat. Tímto mu přeji hodně najetých kilometrů s E220 CDI a až přijde na výměnu těch vstřiků tak pevně věřím, že mu samy naskáčou do auta.11215. Re: 01. 02. 2020 - 10:56
Villík66 (11212):benzín 50:1, copak je to za 2takt :D?11214. Re: 01. 02. 2020 - 05:36
Villík66 (11212): Čoveče taky si to píšu na papírek jako ty. K dnešnímu dni jsem vlastnil 24 aut a 52 motocyklů2020 Harley-Davidson Iron 1200, 2008 Harley-Davidson Road King Classic
11213. Re: 01. 02. 2020 - 00:12
Villík66 (11212): Jednoduchá nafta je na prd, protože sice funguje milion let, ale to znamená jen to, že budeš milion let jezdit s pomalým sráčem, kterej dělá kadle-kadle. Ale i common-rail diesely od Mercedesu jsou spolehlivý, ty věci na ně, co bejvaly mega drahý, už nejsou takový peklo (vstřikovač už nestojí desítku jeden, ale repasovanej asi dva a půl, turbo jsem našel asi za šestku atd.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)