123. Re: Přepočty 27. 04. 2007 - 10:40
petrklm: Díky za oba dva linky. :-) Ten první mi však vyhovuje líp - v jednoduchosti je krása.Nekam jsme jeli, kam jsme nemeli a ted nevime, kam jsme chteli. J.W.
122. Re: Přepočty 27. 04. 2007 - 09:54
FM: Jo, to bych musel umět líp emericky :-), pro český blby je ten můj odkaz lepší :-)))Ford - auto pro ty, co se niceho neboji. Sralbotkove voli jinou znacku :-)
121. Re: Přepočty 26. 04. 2007 - 22:05
petrklm: co treba gugl :-)120. Re: Přepočty 26. 04. 2007 - 21:55
cotomas: http://www.jednotky.cz/ , jinej už nepoužívám:-)Ford - auto pro ty, co se niceho neboji. Sralbotkove voli jinou znacku :-)
119. Re: Přepočty 26. 04. 2007 - 21:32
cotomas: 1 kW = 1.3596 PS :)118. Přepočty 26. 04. 2007 - 21:15
Nemá někdo odkaz na nějakej prográmek s přepočty jednotek??? (hlavně PS) dík.Nekam jsme jeli, kam jsme nemeli a ted nevime, kam jsme chteli. J.W.
117. Re: Re: 22. 04. 2007 - 19:07
lenin: jj, tak nějak... :-)116. Re: Re: 19. 04. 2007 - 13:05
fanoushek:115. Re: Re: 18. 04. 2007 - 19:53
lenin: a předloni tam někdo v Komárně tak dlouho "gumoval" až obrousil ráfek do rovna. Druhý den jsem ho viděl jak se snažil odšroubovat rozteklý brzdový váleček...114. Re: Re: 23. 03. 2007 - 20:03
lenin:byl světlej, nějakej neurčitě šedobílej...Miten niin perkele!!!!!
113. Re: 23. 03. 2007 - 15:50
poncho1964: Ten studebaker tam byl taky ale pokud se nemýlím ten pickup byl světlej. Mě nejvíc ulpěl v paměti ten matně černej custom cruiser se zahrádkou, plnou gum:-)))112. Re: 23. 03. 2007 - 09:22
poncho1964: Jo, tak tomu se říká gumovací auto...John Galt is Satoshi Nakamoto and Bitcoin is our Galts Gulch. --Carl B. Menger
111. 23. 03. 2007 - 09:19
mas na mysli cerny Studebaker Pickup, nebo fialovou Chevynu od nas z klubu:OITH Oldtimer In Teufels Hand - in Kustom we trust! Save a tree - eat a beaver
110. Re: Re: 23. 03. 2007 - 08:44
Mirek: Taky se vyrábí udělátko, který pošle nastavitelnej tlak jenom do předních brzd smáčknutím čudlíku, to je pak jiná. Jinak i když tam není samosvor, tak pokud to nestojí na místě není přece problém utrhnout celej zadek. Pokud člověk stojí na místě, tak bez samosvoru a fakt přebytku momentu to myslím si nepůjde.John Galt is Satoshi Nakamoto and Bitcoin is our Galts Gulch. --Carl B. Menger
109. Re: gumování 23. 03. 2007 - 07:04
lenin: Brouk Bobeš Pytlík... :)))))))))))))))))))))))CHEVROLET - The Heartbeat Of America
108. Re: gumování 23. 03. 2007 - 01:56
lenin: jo, poradím ti koupit si line lock kit, což bude mít stejnej efekt jako ty svorky, ale narozdíl od svorek, který vůbec nejsou cool, budeš s lajn lokem hustej hot rodder.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
107. Re: gumování 23. 03. 2007 - 00:30
Dostala mě v Maďarsku nějaká banda z Vídně, která tam gumovala v 5 autech asi 20 minut v kuse na poměrně malém place.Byl to chevy pickup, Delta STW a nějaký tradiční camara. Jejich vystoupení se podobalo baletu. Secvičený, ty auta se v driftech míjely cenťákama. Když odjížděl pickup, měl výfuk do červena žhavej po první tlumič ( :-) ?!?!?!). Bohužel to zabalili po příjezdu dvou ožralých maďarů v monze, kteří gumovali na trávě a celkem často se stěží vyhýbali plotu, za nímž stáli lidi :-(((((106. gumování 23. 03. 2007 - 00:19
Moje zkušenost je taková, že gumování, pokud není dlouho a často neškodí zásadním částem vozu, je to spíš nápor na chladící soustavu motoru i převodovky. Pokud to chce někdo zkoušet na tvrdo, stačí prostě dát kovářský svorky ( takový ty malý svěráčky) na zadní brzdový hadičky. Ale upozorňuji, že je to letenka na přehřátej motor ( ruplý hadice - vlastní zkušenost) a sampozřejmě i převodovku je potřeba chladit ( přídavnej chladič s nějakým vlastním oběhem). Však on nám tady místní Brouk Bobeš Pytlík poradí:-)))105. Re: Re: 22. 03. 2007 - 19:04
Mirek: nemám... taky na místě obě kola neutrhnu (i když uvidíme, co po úpravách). Ale utrhnout je při rozjezdu do křižovatky a projet jí bokem se dá.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
104. Re: Re: 22. 03. 2007 - 18:58
fast_rider: ne, nezkouším, vážně, co kdybych se dozvěděl něco novýho. Já gumovačku nemám rád, zvláště tu na místě, pokud pro to není určená kára, co mají moraváci, která zadní brzdy nemá zapojený, tam je to jedno a myslím, že skříni je to fuk, pokud se jí podaří zařadit dvojku a držet ji v takových otáčkch, aby nehrozil prokluz lamel. Spíš mě zajímal ten diferák, protože ten samosvor je nutnej už kvůli tomu efektu, aby se hulilo od obou gum a taky proto, že ta zadní náprava bez samosvoru taky není stavěná na to, aby jedno kolo stálo a druhý se motalo 2x rychleji a ke všemu ZATÍŽENÝ....Když je to na ledě, je to jedno, ale v docela dost hustým tahu, to už ty satelity docela zpívaj...privbox@seznam.cz tel: 603510691
Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)