102. Re: Re: 11. 02. 2007 - 18:48
FM: Vono to prodiskutuj s prajslerem, ten ti to přesně popíše. Já jsem o tom kdysi debatoval s tím Weidmannem, kterej si dokonce vymiňoval, že na skříň, kterou on repasuje nedá záruku, pokud si ji oni sami nenainstalujou a "neoživí". Asi si byl vědom toho, co čechani dokážou...Na tohle je zase Prajsler až skoro moc benevolentní.privbox@seznam.cz tel: 603510691
101. Re: Re: 11. 02. 2007 - 18:39
FM: My dávali onehdá špajzku stejně, jako ty, akorát auťák byl na zvedáku a špajzka se tam dávala přizvednutá ještěrkou, proběhlo to jemně a vše je v pohodě a to auto už má nalítáno VÍC jak 10 000 majlí !! Tedy záleží s jakou pečlivostí se montáž provede a JE to proveditelné i přímo pod autem ! Nemám hodně zkušeností s podobnýma srandama, byl to tenkrát stav nejvyšší nouze, jinak k tomu taky zvu zásadně odborníky !!... Umeni zit spociva v tom, umet se vcas rozhodnout, na co se driv vys*at ...
100. Re: Re: 11. 02. 2007 - 18:35
Mirek: nedelam to kazdej den.99. Re: Re: 11. 02. 2007 - 18:32
FM: Von ten měnič se tam má nasazovat když je špajska nastojato a lehce ho tam opatrně spouštět. Pak je na to takovej tool, kterým se ten měnič fixuje, aby neudělal to, o čem mluvíš. Oddělává se až těsně před nasazením, ovšem musíš mít špajskovej zvedáček, auto nahoře a jenom s tím popojet do místa kde to má bejt a už jen montovat, což samozřejmě ty na zemi nemůžeš, tak je pro tebe asi fakt nejlepší to tam dávat tak, jak to děláš ty. Jenom zmíním detail. On lepší manipulovat s 10 kg měničem než pětkrát tak těžkou špajskou v okamžiku, kdy je třeba trochu tý opatrnosti... Někdy se přijedu mrknout, jak to tam strkáš, já jsem u toho kdysi potil krev a stejně mi to žuchlo na zem...privbox@seznam.cz tel: 603510691
98. Re: Re: 11. 02. 2007 - 18:18
cirus: a co takhle ten motor taky podeprit?97. Re: Re: 11. 02. 2007 - 18:17
FM: to ze se nehne je jeste horsi...Chces mi tvrdit ze osa motoru je s podlahou v naprosto stejnym uhlu?!!!96. Re: Re: 11. 02. 2007 - 18:12
cirus: nehne se nahoru dolu, vysunes ji dozadu. tak jako kdyz to vyndas cely tak vysunes dopredu hydrak?95. Re: Re: 11. 02. 2007 - 18:04
FM: jak ji vyndas kdyz ne nehne?;=))))94. Re: Re: 11. 02. 2007 - 17:58
cirus: no a kdyz si to teda tak probiral tak kde je ta paka? kde? kdyz je prevodovka podlozena takze pri povoleni sroubu se ani nehne, kde ta paka paci????93. Re: Re: 11. 02. 2007 - 17:57
FM: paka...probiralo se to tusim v 5 rocniku zakladny skoly...92. Re: Re: 11. 02. 2007 - 17:51
cirus: doprdele uz me konecne rekni proc bych to ohybal i s talirem, to sou porad kecy a skutek utek.91. Re: Re: 11. 02. 2007 - 17:45
FM: protoze to nekdo jako ,,FM,, ohnul i s tim talirem!A proto ze to obcas toci i vic nez 3000...coz pri vaze nekolika malo kilo nemuze skoncit lip!90. Re: Re: 11. 02. 2007 - 17:42
cirus: 84: proc?89. Re: Re: 11. 02. 2007 - 17:42
Mirek: 86: tak k tomuto snad nenabadam a nejsu zase magor, to tam musi zapadnout samo lehce.88. Re: Re: 11. 02. 2007 - 17:41
Mirek: pokud se nepletu, tak na nějakou takovou chybu dojel hydroměnič na Coronetu Dana Krumla...Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
87. Re: Re: 11. 02. 2007 - 17:40
Mirek: navic kdyby sis vsiml tak sem grandovi radil na to vubec nesahat a nechat to odbornikovi.86. Re: Re: 11. 02. 2007 - 17:39
cirus: Já jsem zas koupil cadillaca, kterej měl špajsku v kufru bez měniče. Bylo mi jasný, kde ten měnič je. Samozřejmě, že tam byl, ale jelikož to stálo rok venku na trávě, tak jsem ho mohl leda vzít a vyhodit, protože ten krček už nebyl ani na přebroušení, jak byl orezlej. Nakonec se vyhodilo i celý čerpadlo, jelikož na tohohle cadyho se pokoušeli tu špajsku mordovat v jezeďácký dílně a kus kolejnice navařený na lešeňový trubce bylo asi tak nejjemnější nářadí, který k tomu měli...privbox@seznam.cz tel: 603510691
85. Re: Re: 11. 02. 2007 - 17:38
Mirek: ja nikomu neradim jak to ma delat.84. Re: Re: 11. 02. 2007 - 17:34
Mirek: velice trefne napsany,ja jen pridam osobni susenost....koupil jsem kdysi taura co se mu po takove,,odborne,, instalaci mormalne urval convertor od mototu(se sroubama i kusem talire...)FM proc asi?83. Re: Re: 11. 02. 2007 - 17:28
FM: Hele, dávej si to tam jak chceš, ale nešiř to mezi lidi, To, že se ti to podařilo bez následků (zatím) je jedna věc a učenlivost českejch lidí, co jsou zvyklý všechno ojebat, je věc druhá. Oni netuší, nic o úhlu náběhu, oni netuší nic ani o nějakým simeringu a dalších věcech. Takovej malinkej detail je třeba házivost talíře, na kterej je ten měnič přišroubvanej. File, ta se měří hodinkama... Nikdo z nás to nedělá, to si sem jistej. Úplně správný je přidělat tam ten vypuštěnej měič a měřit házivost tý válcový žásti krčku měniče proti bloku motoru. A když hází víc, než je zdrávo, tak je nutný to odstranit, jelikož to házení nadměrně namáhá právě ono kluzný ložisko a po jeho vytlučení ten simering, kterej se může z vysoka vysrat na to, že to tam někdo namrdal jak mu to přišlo pod ruce. A taky se na to vysere, to je jistý. Proč se teda příčit osvědčenejm postupům jen z toho důvodu, že zrovna tobě se to náhodu podařilo. Mně se to kdysi podařilo taky, ale ten chcáč z oleje, kterej na tebe vychrstne z měniče, mně nějak vnitřně napověděl, že to zrovna asi nebude ten pravej postup.... Navíc nevím, co je podle tebe obtížnější, jestli to vysunout z konvéra a nebo tam oddělat ty obvykle 3 nebo 4 matky, který ten měnič drží... Jak říkám, ty si to dělej jak chceš, ale mezi lidi radši pouštěj ty osvědčený a především řemeslný způsoby. Je to něco podobnýho, jako s tím odsátím oleje při výměně filtru. Přeci to obojí u GM nevymysleli tak, že se přitom budeš vždycky sprchovat ATFkem...? I když znám lidi, který milujou válení po podlaze v oleji a bordelu, ale do těchhle dílen nejen auta dávat nedoporučuju, ale raděj tam ani nechodím, je tam totiž úplně všechno špinavý, od posledního šroubováku až po vedoucího, kterej se v tom bordelu pak těžko hledá...privbox@seznam.cz tel: 603510691
Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)