Příspěvky od rána 5. února 2019 až do rána 7. února 2019
4853. 07. 02. 2019 - 09:12
CHEVROLET CAPRICE CLASSIC STW 88 DAILY DRIVER
4852. 07. 02. 2019 - 09:11
CHEVROLET CAPRICE CLASSIC STW 88 DAILY DRIVER
4851. Re: 07. 02. 2019 - 08:26
Mirek (4850):No, nevím, co si kolega machj teď z těch našich litánií vezme. Asi jsme mu moc neporadili, tedy. Abych se ale vrátil k tématu. Pokud to vezmu trochu z nadhledu, tak bych vybíral mezi Fordem a GM. Stran techniky a spolehlivosti. A pak záleží opravdu, na jakou vránu kápneš. Nic proti RAM a spol. , ale serou se opravdu víc. A krom elektroniky i na dříve obvyklých, spolehlivých místech. Což se zatím u GM a Fordu zase tak neděje. I tito mají své mouchy, ne že ne, ale stále jsou na tom o stupínek lépe. Bavíme-li se stále o truckách, půltuna až tuna. U toho RAMu bych si asi vybral jen mezi PowerWagonem a SRT. Je to každé z jiného konce, ale zase to druzí nenabízejí. Tak možná proto. Jinak mě RAM jako takovej už skoro nezajímá. Stala se z toho spíše nějaká módní věc a ne truck.4850. Re: 06. 02. 2019 - 22:30
Nojo, no, kluci, tak to je. Takže buďme rádi, že máme co máme a že se nám to daří držet při životě a že nám to stačí.privbox@seznam.cz tel: 603510691
4849. Re: 06. 02. 2019 - 16:54
Butterfly (4847): "katování kostů" na straně výrobce. Smutný. Mně taky přišla sada novejch pístů údajně špičkový kvality a jeden se rozloup chvíli po instalaci takovým způsobem, že servisman pravil, že to ještě nikdy neviděl, a má ho v dílně vystavenej.Rubas nema kapsy...
4848. Re: 06. 02. 2019 - 16:52
Butterfly (4847): No, a pořád se najdou mudrlanti, co budou zarytě vyvracet, že se dřív dělaly věci kvalitnější. Kdo nezažil, neví a kdo neví, už ani nezažije..... Umeni zit spociva v tom, umet se vcas rozhodnout, na co se driv vys*at ...
4847. Re: 06. 02. 2019 - 16:40
Mirek (4846):No, když se podíváš na ty čumáky dnes novech trucků, tak si nemaj co vyčítat. Stran chromu atd. Jedno která značka.4846. Re: 06. 02. 2019 - 13:53
Butterfly (4843): Tak Chrysler má zato ale zase větší a chromovanější masku, která vypadá hodně zle, tak to snad nemůže bejt špatná volba...privbox@seznam.cz tel: 603510691
4845. Re: 06. 02. 2019 - 08:19
DCharger (4844):Jo, je fakt, že voda vytekla(pár kapek) jen jednou. Od tý doby to pro jistotu občas povolím, kdyby náhodou ... pro klid duše. S lidma je to marný. Kapotu se chce zvedat málokomu.4844. Re: 06. 02. 2019 - 07:42
Butterfly (4843): co jsem zkousel vypoustet vodu z filtru, nikdy mi nic nevyteklo, ani pred ani po vymene filtru. Az jsem nabyl dojmu, ze mame na pumpach holt kvalitni naftu :)Go Fast... or Go Home!
4843. Re: 06. 02. 2019 - 07:31
machj (4836):Nevím, Cummins jsem neopravoval. Jen občas vypustím vodu z fuel filtru nebo jej vyměním. Jednomu se měnila vodní pumpa. Jinak běžnej servis. Je lépe se vyhvout ročníkům , tuším 01-03, který maj brazilský bloky a ty rády praskají(dole vepředu, u vany). Jeden jsem už viděl. Ty postarší 5.9 s naftou problém nemají. Jak jsou na tom ty nový, který už čurdí i chcanky, nevím. S těmi jsem se nepotýkal. Jo, v zimě žádný problém nikdy nebyl. Vyhřívání fuel filtru funguje dobře.4842. Re: 05. 02. 2019 - 21:35
Mirek (4832):Jak Míro píšeš.4841. Re: 05. 02. 2019 - 20:23
machj (4840): nevim, jestli zrovna RAMku spraví každej... Ta měla řídicí modul topení už když ostatní ještě tahali za páčky, který hejbaly s klapkama.privbox@seznam.cz tel: 603510691
4840. Re: 05. 02. 2019 - 17:34
Mirek (4839):Díky za obsáhlou reakci. S tou spotřebou jsem to asi nenapsal dobře a s tou lenivostí jsem to myslel tak, že vedle robustního pracanta od toho taky očekávám dostatek výkonu a prostě tyhle starší stroje mě nepřesvědčily. Taky mám samý starý krámy, v něčem to je výhoda, ale novější je novější.4839. Re: 05. 02. 2019 - 15:03
machj (4837): nojo, ale když se zmíníš "poměr žravost a výkon" tak to je problém :-) Fakt to nejsou závoďíáky. Pokud Tahoe jelo za 20 tak to je moc, normálně kdyby bylo žíznivý, tak je to něco kolem 17ti, měl jsem jen suburbana, tak nevím jak tahoe, ale myslím, že by se měl v průměru vějít do 14-15ti litrů s tím, že výkon je pouze dostatečný, nikoliv oslnivý.privbox@seznam.cz tel: 603510691
4838. Re: 05. 02. 2019 - 15:02
machj (4822): Mě přijde, že u tebe nejde o srovnání GM/Ford/Mopar, ale o srovnání nových a starých motorů. Je jasný, že věci jako Chevy 350, Dodge 318 nebo Ford 302 působí ve srovnání s moderními motory jako líný mrchy, protože to jsou agregáty ze 60. let, v podstatě.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
4837. Re: 05. 02. 2019 - 09:19
Mirek (4832):Tahle úvaha proběhla, ale: je to v naftě, s močovinou, s filtrem, je to malý, nemá to klasický pohon ale Haldex/Torsen a je to VW, což jsem si řekl, že už nikdy více. Oni to sice chválí, ale já prostě ocením u auta jiné věci, mě třeba zajímá složitost oprav, robustnost dílů, nechci řešit turba, vstřiky, filtry. Další věc je, že za tu cenu bych přivezl zánovní Ramku nebo F150 a vůbec bych nic neřešil.4836. Re: 05. 02. 2019 - 09:06
Butterfly (4831): Když už jsi zmínil ten Cummins, jak je na to s opravami v ČR? Co říká na naši naftu? A co zimní starty? Ono mě děsí kompilace "Winter is Cummins". A známej, co hodně tahá, řešil neustále problém u F250 Powerstroke s vstřikovači a čerpadlem a v zimě s tim prostě nejezdil, nakonec vyměnil za benzín, resp. LPG a je spokojený. Ten stav/výběr aut je fakt nic moc, to je pravda, nebo voňavky na výlety a ne na práci, to by bylo pro mě zas škoda. A z důvodu výběru a stavu aut, mi přijde lepší dovézt ze Států, ale nemám vůbec žádnou referenci na pickup do 8let stáří, třeba Forda 5.0.4835. Re: 05. 02. 2019 - 08:52
Skalik (4830): To byla prvotní úvaha, ale četl jsem spoustu ošklivých věcí na Dodge, takže proto ten první dotaz, aby mi to někdo srovnal jako to tedy s tou Hemi je a v průběhu let a generací.4834. Re: 05. 02. 2019 - 08:48
JackTheRipper (4829): Chápu, výkon si nepředstavuji na závodění, jsem normální a co se týče spotřeby, nemám s tím problém, po všech tédéíčkách mě spotřeba vlastně ani nezajímá, samozřejmě že u benzínový V8 neočekávám ekvivalent úspornosti a s tou dvackou počítám, ale něco za to na oplátku chci :DPodpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)