Příspěvky od odpoledne 7. března 2020 až do dopoledne 3. dubna 2020
5265. 03. 04. 2020 - 11:15
5264. 03. 04. 2020 - 09:45
5263. 29. 03. 2020 - 15:33
Pozde honit bycha kdyz mame plny bricha!
5262. Re: 27. 03. 2020 - 18:40
Mira9 (5260): Možná normální auto , ale jezdili v něm Umpa-lumpové. :-)))
5261. 26. 03. 2020 - 19:29
5260. 21. 03. 2020 - 10:17
Neni to amerika, ale je to sakra velký auto:5259. Re: 09. 03. 2020 - 23:54
Butterfly (5257): No mě právě 4bbl Holley dělal, stejně jako následně 1406, problém na sériovým sání na 305, protože přední komory byly mnohem větší než díry pod nima. Tak se tam dal Edelbrock Performer pasující k 1406, ještě se k tomu přihodila odpovídající vačka, když už se to dělalo, a pak to už jezdilo docela hezky :-DCeterum censeo ruSSiam delendam esse.
5258. 09. 03. 2020 - 17:44
CHEVROLET CAPRICE CLASSIC STW 88 DAILY DRIVER
5257. Re: 09. 03. 2020 - 07:43
Bob Ash (5256):Já si ty jednoduchý spacery také většinou dělám sám. Pokud v tom spatřuji nějaký smysl. EDE 1406 jde přímo nasadit na téměř cokoli, pokud to není 2bbl :-). Zatím jsem nezaznamenal nějaký problém, když jsem nasadil ten karboš na původní sériový sání.A sání se měnilo opravdu jen z důvodu přechodu na 4bbl. Je pravda, že to EDE sání má, proti sériovýmu jiný, trochu větší a rychlejší průtok. Tak s tím musíš při práci s karburátorem a zapalováním, počítat.5256. Re: 08. 03. 2020 - 15:34
Butterfly (5251): Hele vlastně máš pravdu, to, co jsem kdysi řešil jako problém, bylo vlastně naopak – Edelbrock jakožto square bore nejde na spread bore sériový sání, sériovej karbec na sání od Edelbrocku jsem nezkoušel, to by asi šlo o něco líp, i když taky ne ideálně. My jsme právě kvůli nestejný velikosti komor vyráběli nějakou podložku, která nakonec stejně pořádně nefungovala a nakonec tam šlo nový sání i karbec.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
5255. 08. 03. 2020 - 09:29
CHEVROLET CAPRICE CLASSIC STW 88 DAILY DRIVER
5254. 08. 03. 2020 - 09:10
CHEVROLET CAPRICE CLASSIC STW 88 DAILY DRIVER
5253. Re: 08. 03. 2020 - 08:27
Butterfly (5252):Taky si myslím,že to půjde.www.alistrechy.cz V2 a V8 je nejvic
5252. Re: 08. 03. 2020 - 08:10
A.N. (5249): Neblbni, žádná sání nesháněj. Nový je drahý a starý( asi sehnat tady třeba půjde) je obvykle těžká litina, ale stejně si ničím nepomůžeš. Kuchni ten karbenátek a když bude OK, tak není důvod s něčím dál laborovat.5251. Re: 08. 03. 2020 - 08:06
Bob Ash (5248): EDE karburátor má klapky skoro stejný(1. a 2. stupeň), to jo. Ale EDE sání je pro daný motor a bývá navrženo pro původní karburátor. Tedy, ještě jsem neviděl jinak to sání dělané. Ten spacer se dává kvůli odlišnosti na karburátoru, ne že by bylo jinak sání. Jestli mě rozumíš. Takže klidně může sedět Rochester na EDE sání, ale EDE carburetor potřebuje spacer. Resp. jelikož nemá zadní klapky tak velké, jak třeba ten Rochester, tak se klidně může na to sání dát. Že má menší dimenzi těch klapek a sedí na větší díře, zase tak ničemu moc nevadí.5250. Re: 08. 03. 2020 - 07:57
A.N. (5247):AllstateCarburetor má conversion sadu zrovna pro přechod z hot air typu na electric(21USD) . Na e-bay je to také a o něco levnější. Je také firma RochesterParts, kde asi najdeš potřebné. Na RA jsem tedy nekoukal. Jinak většina věcí je PRC, hlavně na RA. To klidně koukni na Wish. Třeba tam něco mají jen za poštovný :-). Ono jde v podstatě jen o to čelo s bimetalovou spirálou a kontakty na el. připojení. Jinak může vše zůstat původní.5249. Re: 07. 03. 2020 - 20:44
Bob Ash (5248):Zatím to není rozebraný. Ta sada na repas stojí prd. Dneska jsem s tím jel,před tím to nejelo skoro vůbec. Požadavek je,aby to fungovalo. Když to bude blbnout,bude se to řešit dál.Buď karburátor,nebo klín.www.alistrechy.cz V2 a V8 je nejvic
5248. Re: 07. 03. 2020 - 20:35
A.N. (5247): Hele a mimochodem, jestli je to Edelbrock sání a sériovej karbec, jak je tam napasovanej? Téměř všechny sériový karbecy jsou spread bore (zadní komory větší než přední) a od Edelu jsem snad neviděl žádný sání, který by nebylo square bore (stejný všechny čtyři). Když je to tam napasovaný bez podložky, tak to pak dělá rotyku a ta podložka taky není ideál. Nejelegantnější, byť drahý, řešení by bylo vrazit na to Edelbrock rovnou koupenej s elektrickým sytičem (tuším 1406?) a je to.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
5247. Re: 07. 03. 2020 - 20:25
Butterfly (5243):Hledal jsem elektrickej sytič na RA a nenašel v uni dílech. Předpokládám,že bude pasovat elektrická část například z Buicku,co mám já. Taky mám Rochester 4 bbl.www.alistrechy.cz V2 a V8 je nejvic
5246. Re: krabička 07. 03. 2020 - 16:52
Butterfly (5244): JJ, na to si tiež spomínam že sa to tu preberaloPodpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)