90. Re: 06. 07. 2008 - 18:02
wodnikova (89):..záleží na tom, jaký model a motorizaci. Napiš mi podrobnosti a představy na: minivan@seznam.cz a probereme to detailně. Zkušeností máme, myslím, dost: www.minivan.cz :o)89. 04. 07. 2008 - 21:05
mužete me poradit jak je na tom vojager jaky muchy atd uvažujeme o koupi tohoto vozu diky88. Re: Re: 04. 04. 2008 - 10:19
Bob Ash (87): a tim to definitivně padlo :o))Camaro IV 3,8 V6 - for sale
87. Re: Re: 03. 04. 2008 - 18:48
Barrichello (85): a celý to pak prodali Peugeotu.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
86. Re: Re: 03. 04. 2008 - 18:10
Barrichello (85): dokonce typy 2liters měly v 80. letech na přední kapotě nápis Talbot a vzadu Chrysler85. Re: Re: 03. 04. 2008 - 11:17
DeSoto (81): vono pak závody Chrysler-simca po té, kdy to chrysler prodal přjemnovali na Talbot a koupil to zpět frantíci ne?Camaro IV 3,8 V6 - for sale
84. Re: Re: 02. 04. 2008 - 22:11
DeSoto (83): udělat klona ze 180... jinak šestiválcovou Hemi můžu sehnat.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
83. Re: Re: 02. 04. 2008 - 21:28
Bob Ash (82): ...to by byla paráda, ale asi bych si nezvyknul na volant na pravé straně :o)82. Re: Re: 02. 04. 2008 - 18:46
DeSoto (81): ale zase se Centura dělala Hemi, ta byla cool :)Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
81. Re: Re: 02. 04. 2008 - 18:31
Bob Ash (80):Jasan, Chrysler France zahrnovala i Simcu. V Austrálii se evropský Chrysler jemnoval Centura a byla to jinak trochu očesáná 180 s jinou přední a zadní maskou (vzadu bubny, na přístrojovce o budík míň, jiná sedadla atd.). Akorát mě naštvali, že ve Španělsku to pak přejmenovali na Simcu...80. Re: Re: 02. 04. 2008 - 15:50
DeSoto (79): ne tak docela - protože Chrysleru patřila Simca i Humber, byl Chrysler 180 a ostatní podobný auta výsledkem společnýho vývoje, i když na základě auta vyvinutýho ještě Humberem. Prodávalo se to i v Austrálii, tam i se šestiválcema... A Chrysler měl rozhodující vliv na to, jak to bude vypadat, takže se to dá považovat za produkt Chrysleru.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
79. Re: Re: 02. 04. 2008 - 15:16
Bob Ash (78):...Humber byl součástí britského koncernu Rootes, který tehdy patřil Chrysleru. Měli v úmyslu vyrábět auto všší třídy, které mělo označení C-car. Větší prototyp se měl jmenovat Snipe nebo Super Snipe. Projekt pak padnul. Karoserie putovala do Francie (Chrysler France), upravili ji záď (zkrátili), lupli tam motor vyvíjený pro Simcu a CH180 byl hotov !78. Re: Re: 02. 04. 2008 - 15:08
DeSoto (77): design byl minimálně ovlivněnej americkejma Chryslerama a i když to vzniklo v Anglii, byl to produkt Chrysler Corp. - on ten Humber nebo kdo to měl vyrábět původně Chrysleru patřil taky.Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
77. Re: Re: 02. 04. 2008 - 15:07
Bob Ash (73): francouzské Chryslery 160, 180 2l, bohužel něměly s americkým Chryslerem nic společného (kromě automatické převodovky u 2L). Karoserie vznikla v Anglii (Humber) a motor ve Francii (Simca).76. Re: Re: 02. 04. 2008 - 00:37
Bob Ash (75): jo jsem se překonal a podal si standardy. byla to 59, nebo 58 fullsize.75. Re: Re: 02. 04. 2008 - 00:29
lenin (74): jo, je možný že se tam dělalo i něco předtím - já mám přehled tak od půlky 60s...Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
74. Re: Re: 02. 04. 2008 - 00:28
Bob Ash (73): Mrtvolka měl nějakou dodge 59, montovanou ve švajcu - pamatuju si to , protože mám někde zastrkaný trosky jejího dobovýho plechovýho modelu.73. Re: Re: 02. 04. 2008 - 00:10
lenin (72): ve Francii se montovaly myslím jen ty 180 a spol... Jinak ve švajcu se dělaly A-bodies (Valiant, malá Barracuda) a E-bodies (velká Barracuda, Challenger).Ceterum censeo ruSSiam delendam esse.
72. Re: Re: 01. 04. 2008 - 23:31
Bob Ash (52):Jinak, tuším, že dodge se dělal už od 50. let ve švajcu a nějaký chčka se montovaly i ve Francii.71. Re: Voyager 25. 03. 2008 - 18:51
Hatcher (70):..poradíme rádi. Jestli jsi z Č. Budějovic, dám Ti kontakt na kolegu z klubu, který tam u vás má taky 3,3 dvojkové řady. Rozhodně tady ale není místo pro to, abych Ti zhruba nastínil co a jak. Napiš mi na minivan@seznam.cz, odepíšu Ti a pokusím se Ti tam vylíčit co budu moci. Nebo mi můžeš zítra večer zavolat na 561 204 753 (Honza). Taky se mrkni na: www.minivan.cz, ať máš taky nějakou motivaci :o)Podpora rozvoje (reklama)
(c) 2005-2013, USMotors
Při potížích napiste na info@usmotors.cz)